شهرزاد کمال زاده | عکس های همسر و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده | عکس های همسر و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون یکی از بهترین و خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی است که وی در کنار بازیگری در تیم والیبال هنرمندان و همچنین تیم فوتسال زنان حضور دارد. او یکی از بازیگران زن زیبا و پرطرفدار است که در این مقاله بیوگرافی شهرزاد کمال زاده و همسرش را در سایت سرگرمی سماتک می‌خوانید. وی یکی از بازیگران جوان و جدیدالورود به سینما و تلویزیون ایران است که اکنون در سن ۳۵ سالگی به سر می‌برد. تاریخ تولد شهرزاد کمال زاده هفتم فروردین ماه سال یک هزار و سیصد و شصت و چهار و زاده تهران نیز می باشد. وی از کودکی علاقه بسیار زیادی به هنر و بازیگری داشته است و پس از سال‌ها انتظار سرانجام به یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ایران تبدیل شد. او یکی از کسانی است که بازیگری را به خاطر این انتخاب کرده است که وقتی در یک نقش بازی می کند حال روحی اش بسیار خوب می شود. به گفته خودش علاقه شدیدی به سینما و بازی در سریال های تلویزیونی دارد و جز بازیگری هیچ کاری را نمی تواند انجام دهد. بیوگرافی شهرزاد کمال زاده و همسرش در این پست خیلی کامل و جامع نوشته شده است و سایت سماتک در پایان همین مطلب عکس های اینستاگرام شهرزاد کمال زاده را به اشتراک خواهد گذاشت.

شهرزاد کمال زاده | عکس های همسر و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

زندگینامه شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر تلویزیون و سینما زندگی بسیار خاص و خواندنی دارد که در این بخش سایت سماتک زندگینامه شهرزاد کمال زاده و همسرش را برای شما عزیزان و طرفداران این بازیگر زن جوان سینمای ایران تهیه و گردآوری کرده است. وی علاقه به بازیگری را از سنین کم در ذهن داشت و سرانجام در سن شانزده سالگی با وجود مخالفت های پدرش وارد عرصه تئاتر و بازیگری شد و در چند فیلم کوتاه ایفای نقش کرد. پدر شهرزاد کمال زاده با بازیگر شدن دخترش کمی مشکل داشت ولی سرانجام رضایت داد تا او از قاب تلویزیون دیده شود. علاقه شدید او به حیوانات خانگی بسیار زیاد است و همچنین حامی حقوق حیوانات و پرندگان نیز می باشد. او یکی از معدود دخترانی است که تعدادی حیوان خانگی را نگهداری می کند و با وجود اینکه مشغله کاری اش بسیار زیاد است اما این حیوانات را بسیار دوست دارد و به آنها محبت می کند. یکی از مهم ترین آرزوهای شهرزاد کمال زاده رفتن به دور دنیا با همسرش است که تلاش می کند هرچه زودتر بتواند تمامی کشورهای جهان را یک به یک سفر کند. مادر شهرزاد کمال زاده همیشه حامی او نیز بوده است.

شهرزاد کمال زاده | عکس های همسر و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

ازدواج و همسر شهرزاد کمال زاده

همسر شهرزاد کمال زاده مشخص نشده است زیرا او هنوز ازدواج نکرده است و همسری نیز ندارد. او با وجود اینکه حدود ۳۵ سال از عمرش می گذرد می گوید فرد ایده آل برای همسری را پیدا نکردم و معیارهای من برای ازدواج و انتخاب شوهر بسیار خاص و پیچیده است. همسر شهرزاد کمال زاده باید فردی خانواده دوست و مهربان باشد و همچنین گفته است کسی را به همسری انتخاب می کنم که با یک نگاه و برای اولین بار به دلم بنشیند.

 

تحصیلات

تحصیلات شهرزاد کمال زاده کارشناسی کامپیوتر است که در سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ مدرک لیسانس کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت تهران شد و پس از فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک مهندسی کامپیوتر در یک شرکت مشغول به کار شد اما به دلیل اینکه علاقه اش فقط به بازیگری است نمیتواند کار یا حرفه های دیگری را انتخاب کند و مستقیم به بازیگری روی آورد. دوران دبیرستان این بازیگر در هنرستان سوره تهران گذشت که در رشته تئاتر و نمایش مدرک دیپلم از هنرستان دخترانه سوره دریافت کرده است.

شهرزاد کمال زاده | عکس های همسر و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شروع بازیگری

نخستین کار بازیگری او در یکی از سریال های بسیار پرطرفدار بود که کیانوش عیاری او را در سن ۱۶ سالگی به بازی در سریال هزاران چشم دعوت کرد. همچنین در سال ۱۳۸۳ در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به عنوان بازیگر دختر ایفای نقش کرده است. وی علاوه بر بازیگری در برخی از فیلم‌های سینمایی به عنوان دستیار کارگردان، منشی صحنه و طراح لباس فعالیت کرده است. او با بازی در سریال بچه های نسبتا بد در سال ۱۳۹۲ که از شبکه یک سیما پخش شد توانست طرفداران خود را چند برابر افزایش دهد. همچنین در سال ۱۳۹۳ با پیشنهاد کارگردان بهرنگ توفیقی در سریال آمین در کنار بازیگران خوبی همچون شاهرخ استخری ایفای نقش کرد که این سریال از شبکه یک سیما در زمستان سال بعد نمایش داده شد.

 

اوج شهرت

شهرت شهرزاد کمال زاده در سال ۹۱ شروع شد وی در این سال با بازی در سریال راه طولانی به پیشنهاد کارگردان رضا کریمی در نقش بهاره ایفای نقش کرد و توانست در نخستین روزهای سال ۱۳۹۱ و محبوبیت برسد. از آن روز تا به امروز که حدود ۷ سال می‌گذرد نام او در تیتراژ بسیاری از سریال‌های تلویزیونی و بیلبورد سینما های کشور دیده می شود.آخرین مجموعه تلویزیونی او سریال سفر در خانه بود که در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی بهمن گودرزی از قاب تلویزیون به نمایش درآمد.

شهرزاد کمال زاده | عکس های همسر و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده در سریال بچه های نسبتا بد

این بازیگر زن جوان و زیبا روی ایرانی با بازی در سریال بچه های نسبتاً بد در سال ۱۳۹۲ سبب شد تا به دنیای فیلم و سریال بهتر معرفی شود از آن سال به بعد و پس از نمایش سریال بچه های نسبتا بد از تلویزیون بسیاری از بازیگران حامی او شدند و تعداد زیادی از کارگردان‌های سینما و تلویزیون پیشنهادات برتری را به او برای بازی دادند. در این سریال شهرزاد کمال زاده در کنار بازیگران محبوب ای همچون میلاد کی مرام ایفای نقش کرد. و این سریال تلویزیونی پرطرفدار توانست با پخش در سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریالهای ایرانی از تلویزیون نمایش داده شود.

 

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده و همسرش را در این پست خواندیم همچنین شما بازدید کننده عزیز می توانید سایر مقالات درباره شهرزاد کمال زاده را در پایین همین مطلب بخوانید.

جدیدترین مطالب