اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد که یکی از پربیننده ترین سریال های تاریخی ایرانی با ملودرام عاشقانه است که مخاطبان زیادی را تاکنون جذب خود کرده است و به شدت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است. به گزارش سماتک اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت در این نوشتار تهیه و گردآوری شده است که شما می توانید با آنها آشنا شوید. پخش مجدد این سریال تلویزیونی در شبکه آی فیلم به دلیل درخواست بیش از حد طرفداران این کار تلویزیونی تاریخی – عاشقانه بوده است و از امشب در کنداکتور شبکه آی فیلم قرار می گیرد. خلاصه داستان و زمان پخش مجموعه بانوی عمارت در بخش دوم این مقاله سماتک آورده شده است که می توانید با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت عبارتند از: حسام منظور، مریم مومن، مهتاج نجومی، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، شبنم فرشاد جو، غزل شاکری، مینا وحید، رامتین خداپناهی، احسان امانی، سیروس میمنت رنجبر، میلاد میرزایی، پاوان افسر، رضا نجفی، مجید سعیدی، حسن سرچاهی، فاطمه مرتاضی، اسماعیل عسگری بهروز، پریسا امیریان ، سپیده کاشانی، علی عمادی نیا، فرناز زهری، احمد یاوری، مهری آل آقا، علی اصغر یوسفیان، نورالدین گودرزی، محمد زارعی، نیکی نصیریان، صالح میرزاآقایی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن علیرضایی و اندیشه فولادوند نام شان در لیست بازیگران سریال بانوی عمارت قرار گرفته است.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان میرزا قوانلو قاجار یکی از باتجربه ترین بازیگران مرد در عرصه تئاتر است که با ایفای نقش در بانوی عمارت توانست به اوج شهرت برسد. همچنین مریم مومن بازیگر نقش مقابل حسام منظور با هنرمندی بسیار دیدنی و منحصر به فرد باعث عاشقانه تر شدن مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شد که فیدبک بالایی را از هواداران خویش دریافت کرد.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

خلاصه داستان سریال بانوی عمارت

داستان سریال بانوی عمارت ملودرام عاشقانه و تاریخی دارد که روایتگر سال های پایانی حکومت ناصرالدین شاه قاجار و پسرش مظفرالدین شاه است که شازده ارسلان یکی از افراد بلند مرتبه در آن دوران بوده است و در خلاصه داستان سریال بانوی عمارت عاشق دختری به اسم فخرالزمان می شود و او را برای همسری خویش انتخاب می کند. عشق میان شازده و فخری زبان زد مردم آن دوره می شود و در شب عروسی ارسلان با فخرالزمان، یکباره خبر مرگ ناصرالدین شاه به دست میرزای کرمانی به ارسلان میرزا می رسد و عروسی بهم می خورد. شازده ارسلان میرزا قوانلو قاجار یک شازده قاجاری است که از مقام و منصب دربار ناصرالدین شاه چیزی به وی تعلق نگرفته است. همسر اول شازده ارسلان به دلیل ابتلا به بیماری جنون در محل دوری زندگی می کند و ارسلان میرزا قوانلو قاجاری، فخرالزمان را به عنوان همسر دوم خود انتخاب می کند.

در شرح داستان سریال بانوی عمارت خواهید دید شازده همسری دارد که به علت جنون او را به دیاری دیگر فرستاده است و هرزچندگاهی به او سر می زند. برادر فخرالزمان یکی از بنکداران بزرگ پارچه در بازار تهران است که نقش بسیار مهمی را در داستان مجموعه تاریخی بانوی عمارت ایفا کرده است و پدر فخرالزمان سال ها قبل فوت کرده و برادر فخری در ابتدا با ازدواج خواهرش با شازده قاجاری تبار مخالفت می کند اما در نهایت فخری زن شازده ارسلان می شود. داستان کامل سریال بانوی عمارت را در این مقاله از سایت سماتک برای شما علاقه مندان شرح می دهیم تا بهتر بتوانید با کم و کیف قصه سریال بانوی عمارت ارتباط برقرار کنید.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

برادر فخرالزمان که میرزا اسد نام دارد در ماجرای فوت ناصرالدین شاه به اتهام همدستی با میرزا رضای کرمانی دستگیر می شود و ارسلان میرزا که حال شوهر خواهر میرزا اسد می باشد از برادر زن دوم خود بازجویی بعمل می آورد. به دلیل اینکه میرزا ارسلان نتوانست به خوبی از برادر زنش بازجویی کند و از انجام این کار سر باز زد، او نیز به زندان افتاد؛ که تمامی این اتفاقات به دستور شخصیت حضرت والا در سریال بانوی عمارت رقم می خورد که نه کسی او را دیده است و نه می شناسد اما تمامی امور مهم مملکت زیر سر اوست و همین حضرت والا است که برای میرزا ارسلان و خانواده همسرش دردسر درست می‌کند. بانوی عمارت اگرچه با محوریت داستانی عاشقانه ساخته شد اما به خوبی فساد حاکم وقت سلسله قاجار یعنی ناصرالدین شاه و پسرش مظفرالدین شاه قاجار را به تصویر کشید.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

زمان پخش سریال بانوی عمارت

ساعت پخش سریال بانوی عمارت از شبکه آی فیلم سه بار در روز است که این مجموعه در حدود 18 قسمت دارد و زمان پخش سریال بانوی عمارت هر شب راس ساعت 22:00 می باشد همچنین ساعت تکرار های سریال بانوی عمارت به ترتیب هر هشت ساعت یکبار بازپخش می شود که نخستین تکرار آن در ساعت شش صبح و دیگر زمان تکرار سریال بانوی عمارت از شبکه آی فیلم در ساعت 14:00 روز بعد از پخش قسمت اصلی خواهد بود. به گزارش سماتک قرار است فصل دوم بانوی عمارت هم ساخته شود زمان پخش فصل دوم سریال بانوی عمارت تا به امروز مشخص نشده است و از جزییات آن خبری در دست نیست اما آن طور که گفته شده فصل دوم سریال بیشتر به زندگی آهو پرداخته شده است.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

عوامل سریال بانوی عمارت

عوامل سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد عبارتند از: احسان جوانمرد که نویسنده قصه بوده است و محسن چاوشی خواننده آهنگ تیتراژ بانوی عمارت است. مجید مولایی تهیه کننده به تازگی بیان کرده است که نام این سریال قبل از ساخت آهو نام داشت که داستان دختری از طبقه محروم جامعه را روایت کند که بعد از ورود به خانه شاهزاده قاجاری تلاش می کند درس بخواند و پیشرفت کند اما در نهایت تصمیم گرفته شد داستان سریال بانوی عمارت تغییر کند و عشق میان فخرالزمان و ارسلان میرزا قوانلو قاجار به موضوع اصلی تبدیل شود. رضا کردبچه و حسین غضنفری دو تن از تدوین گران زبردست این مجموعه تلویزیونی تاریخی هستند و کار فیلمبرداری به عهده علیرضا رنجبران بوده است. تمام سکانس های مجموعه بانوی عمارت در شهرهای تهران، قزوین و کاشان تصویر برداری شده است که توانست مخاطب را درگیر قصه کند.

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت با عکس آنها را در این مطلب برای شما آماده کردیم که امیدواریم از داستان سریال بانوی عمارت لذت ببرید و یادتان باشد زمان پخش سریال بانوی عمارت در شبکه آی فیلم و ساعت تکرار های این سریال تلویزیونی را بخاطر بسپارید.

جدیدترین مطالب