ساعات پخش دورهمی شبکه نسیم (فصل سه 3)

ساعات پخش دورهمی شبکه نسیم (فصل سه 3)

ساعت پخش فصل سوم دورهمی

زمان پخش دورهمی فصل سوم از شبکه نسیم مشخص شد. برنامه دورهمی مهران مدیری از امروز چهارشنبه 22 آذر 1396 از شبکه نسیم پخش خواهد شد. هر هفته 3 قسمت از برنامه دورهمی روی آنتن شبکه نسیم می رود و هر هفته ساعت 11 شب یا 23 روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه دورهمی از شبکه نسیم پخش می شود. ساعات تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

زمان پخش دورهمی فصل سوم

مهران مدیری بازیگر و کارگردان برنامه دورهمی دیروز به خبرنگار سماتک گفت: برنامه دورهمی آخر هفته ها از ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می رود و هر هفته 3 قسمت در 2 ساعت به مخاطبان نمایش داده می شود.

 

برنامه دورهمی یکی از مفرح ترین برنامه های تلویزیونی است که مهران مدیری در حال حاضر مشغول ساخت فصل سوم دورهمی است و بسیاری از بازیگران طنز ایرانی در فصل سوم دورهمی حضور دارند.

ساعات پخش دورهمی شبکه نسیم (فصل سه 3)

در هر قسمت برنامه حدود 300 نفر به صورت مستقیم برنامه دورهمی را تماشا می کنند و همه حاضرین از قبل ثبت نام شده اند و در قرعه کشی شرکت کرده اند. اگر می خواهید مهمان برنامه دورهمی شبکه نسیم باشید باید برای ثبت نام با صدا و سیما تماس گرفته و جزئیات لازم را بپرسید.

 

فصل سوم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری قرار است از 22 آذر سال 96 همزمان با شب یلدا روزهای چهارشنبه , پنجشنبه و جمعه مجددا از شبکه نسیم پخش گردد . ضمن اینکه سیامک انصاری و مه لقا باقری دیگر در فصل سوم دورهمی حضور ندارد و سروش جمشیدی و سحر ولدبیگی بازیگران فصل 3 دورهمی می باشند.  مهران مدیری نیز گفته است که فصل جدید با مهمانان های متنوع تر , دکور جدید و … روی آنتن خواهد گرفت.

 

کارگردان و مجری برنامه مهران مدیری می باشد دورهمی دکوری عظیم دارد که در هر قسمت 300 نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

 

ساعت تکرار برنامه دورهمی از شبکه نسیم

در برنامه دورهمی بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می پردازند.

ساعات پخش دورهمی شبکه نسیم (فصل سه 3)

مهران مدیری در این برنامه اجرای آن را برعهده دارد البته به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

 

ساعات پخش دورهمی شبکه نسیم

جدیدترین مطالب