سریال آخر خط چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آخر خط

سریال آخر خط چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آخر خط

سریال آخر خط چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال آخر خط علیرضا مسعودی به تازگی توسط این کارگردان و نویسنده جوان کشورمان بیان شده است که در این مقاله به شما خواهیم گفت سریال آخر خط چند قسمت است؟ اگر تمایل دارید با لیست اسامی بازیگران سریال آخر خط شبکه 3 سیما بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید. این مجموعه تلویزیونی که از اول تیرماه 99 روی آنتن شبکه سه سیما می رود بالغ بر 28 قسمت 50 دقیقه ای دارد و در هر قسمت از آن بازیگران طنز ایرانی همچون علی صبوری ایفای نقش می کنند.

 

برخی از قسمت های سریال آخر خط در کشور سوریه و لبنان تصویربرداری شده است و داستان قسمت آخر سریال آخر خط شبکه 3 سیما بسیار جذاب است. علیرضا مسعودی نویسنده طنزپرداز بعد از تجربه حضور در عرصه استندآپ كمدی و نیز بازیگری، مدتی است كه تصمیم به تست خود در زمینه كارگردانی گرفته است و اولین مجموعه تلویزیونی با نام آخر خط را كارگردانی کرده است.

 

نگارش فیلمنامه این کار تلویزیونی توسط علیرضا مسعودی انجام شده است و نام خودش نیز در لیست بازیگران سریال آخر خط می درخشد. این سریال به نوعی سریال اولین‌ها است به این معنی که اولین ساخته علی مسعودی محسوب می‌شود و اولین بار است که علی صبوری بازیگری در مجموعه تلویزیونی را تجربه می‌کند.

سریال آخر خط چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آخر خط

تعداد قسمت های سریال آخر خط

سریال آخر خط چند قسمت است؟ مجید میرخان تهیه کننده سریال آخر خط به تازگی در طی مصاحبه ای از انجام کار با علی مسعودی ابراز امیدواری کرد و گفته است تعداد قسمت های سریال آخر خط 28 قسمت است که با احتساب تیتراژ پایانی در حدود 55 دقیقه است.

 

علی مسعودی کارگردان و نویسنده سریال آخر خط را بیشتر با نام علی مشهدی می‌ شناسیم و این هم به دلیل حضور او در برنامه خندوانه و استندآپ کمدی‌ هایش است که بسیار جذاب و گیرنده می باشد. به گزارش سماتک علی صبوری بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط بازی کرده و این بازیگر طناز مشهدی از طریق شرکت در مسابقه خنداننده شو و قهرمانی در آن به شهرت رسید.

 

علیرضا مسعودی مدت‌ ها قبل از این‌ كه به عنوان یكی از شركت‌ كنندگان در اولین سری مسابقات خنداننده برتر به خندوانه وارد شود، فیلمنامه‌ نویس بود و اهالی عالم هنر و سینما و تلویزیون، او را براساس متن‌هایی كه برای چند مجموعه تلویزیونی نوشته بود، می‌شناختند. فیلمنامه‌ نویس مجموعه‌ های طنز مختلفی چون سه‌ دونگ سه‌ دونگ، آقا و خانم سنگی و قرارگاه مسكونی. متن‌ های او عموما حلاوتی خاص دارند و بشدت یادآور فضای زندگی در خانواده‌های پرجمعیت ایرانی هستند. مسعودی البته آن‌ طور كه خود بارها تعریف كرده، ایده‌ های مجموعه‌ هایی كه می‌نویسد را از خاطرات و فضای زندگی خودش اقتباس می‌كند و مخاطبان هم این جنس طنز او را دوست دارند.

 

امیدواریم از پخش مجموعه تلویزیونی آخر خط از شبکه 3 سیما لذت ببرید و در این مقاله برای شما بازدید کننده عزیز تعداد قسمت های سریال تلویزیونی آخر خط علیرضا مسعودی شرج داده شد و در مورد اینکه سریال آخر خط چند قسمت است اطلاعاتی را خدمت تان عرضه کردیم.

جدیدترین مطالب