سریال بانوی سردار کی پخش میشود | زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار

سریال بانوی سردار کی پخش میشود | زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار

سریال بانوی سردار کی پخش میشود

زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار در این پست از پورتال سماتک آورده شده است؛ سریال بانوی سردار شبکه 3 هر شب پخش میشود که در تمام شب های هفته شهریور 98 از شبکه سوم سیما پخش میشود. سریال بانوی سردار زمان پخش ساعت هشت و پنجاه دقیقه است که از شنبه تا جمعه هر شب پخش خواهد شد. به گفته کارگردان و تهیه کننده سریال، این مجموعه تلویزیونی بانوی سردار جمعه شب ها از شبکه سه پخش می شود و برای رفاه حال بینندگان این مجموعه تاریخی روز بعد از پخش قسمت اصلی در سه مرحله تکرار می شود. ساعت و زمان پخش تکرار های سریال بانوی سردار به ترتیب در ساعت های 00:30 بامداد، و بازپخش دوم آن در ساعت نه و سی و پنج دقیقه صبح روز بعد و همچنین بازپخش سوم آن در ساعت چهارده و چهل دقیقه ظهر روز بعد خواهد بود. بسیاری از عزیزان پرسیده بودند که سریال بانوی سردار کی پخش میشود و از چه تاریخی از قاب تلویزیون نمایش داده می شود که سایت سماتک در اینجا زمان پخش و تکرار و زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار را بیان کرده است. در صورتی که تمایل داشته باشید در لینک زیر می توانید با خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بانوی سردار بیشتر آشنا شوید:

 


حتما بخوانید: اسامی بازیگران سریال بانوی سردار


 

سریال بانوی سردار کی پخش میشود | زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار

زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار

به گفته کارگردان این مجموعه تلویزیونی بعد از آچمز پخش میشود و اگر دوست دارید از نخستین قسمت این سریال به تماشای آن بنشینید حتما روز جمعه در ساعت 20:45 منتظر پخش این سریال از شبکه سه سیما باشید. زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار همانطور که در بالا هم خواندید هر شب راس ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه است که پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم از استقبال بی نظیر مردم از این مجموعه تلویزیونی خبر داد. ساعت دقیق پخش سریال بانوی سردار فقط جمعه ها با روزهای دیگر تفاوت دارد و در سایر روزهای هفته همان یک ربع به نه شب است.

سریال بانوی سردار کی پخش میشود | زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار

حال که متوجه شدید سریال بانوی سردار کی پخش میشود توصیه می کنیم هر شب پای گیرنده خود بنشینید و از تماشای این مجموعه تلویزیونی منحصر به فرد لذت ببرید. زمان دقیق پخش سریال بانوی سردار به درخواست شما کاربران گرامی در این نوشتار قرار گرفت که پوزش می طلبیم اگر اطلاع رسانی دیر انجام شده است.

جدیدترین مطالب