سریال بوی باران چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال بوی باران

سریال بوی باران چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال بوی باران

سریال بوی باران چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال بوی باران به تازگی توسط تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار اعلام شده است. پس از پرس و جو از کارگردان و تهیه کننده در مورد اینکه سریال بوی باران چند قسمت است و این مجموعه تلویزیونی چند قسمتی است ایشان پاسخ دادند. سریال بوی باران چند قسمت دارد؟ بسیاری از فعالان در عرصه سینما و تلویزیون تعداد قسمت های سریال بوی باران را در حدود 80 تا 90 قسمت اعلام کرده بودند که پس از مصاحبه و طرح سوال سریال بوی باران چند قسمت است آنها پاسخ داده اند که: مجموعه بوی باران در 60 قسمت 50 دقیقه ای تولید و از شبکه یک سیما در حال پخش است که تعداد قسمت های سریال بوی باران که اکنون باقی مانده است حدود 30 قسمت است. بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب هنرمندان خوش نام بازیگران سریال بوی باران و داستان و قصه بی نظیر این مجموعه ابراز خرسندی کرده اند و تقاضای ساخت فصل دوم سریال بوی باران را داده اند که تهیه کننده فعلا از تصمیم خود برای ساخت فصل 2 مجموعه بوی باران اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

سریال بوی باران چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال بوی باران

تعداد قسمت های سریال بوی باران

سریال بوی باران چند قسمت است و ایا فصل دوم آن ساخته میشود یا خیر؟ تعداد قسمت های سریال بوی باران همانطور که در بالا هم توضیح داده شده است در حدود 60 قسمت 50 دقیقه ای است اما ممکن است در صورت امکان این مجموعه تلویزیونی تا قسمت 75 ساخته شود. در حال حاضر شصت قسمت سریال بوی باران به مرکز پخش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و 15 قسمت دیگر در حال حاضر ساخته نشده است اما ممکن است به دلیل استقبال مردم از پخش تعداد قسمت های سریال بوی باران که تاکنون پخش شده است؛ به زودی فصل 2 بوی باران برای پخش از شبکه اول سیما در دست تولید قرار بگیرد. طبق اعلام عوامل این مجموعه، پخش قسمت آخر سریال بوی باران در مرداد ماه 98 خواهد بود و بعید به نظر می رسد در آینده نزدیک فصل دیگری از این کار جذاب تلویزیونی ساخته شود.

سریال بوی باران چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال بوی باران

امیدواریم از تعداد قسمت های سریال بوی باران که تا امروز پخش شده است و شما بیننده عزیز همراه با خانواده تان تماشا کرده اید لذت برده باشید و این مقاله به درخواست عزیزانی است که از ما سوال کرده بودند سریال بوی باران چند قسمت است و گروه فیلم و سریال سایت سماتک پس از تحقیق راجع به این موضوع این مقاله را برای اطلاع عموم منتشر کرده است.

جدیدترین مطالب