اسامی بازیگران سریال “بوی باران” عروس تاریکی (داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران سریال “بوی باران” عروس تاریکی (داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران سریال بوی باران عروس تاریکی

سریال بوی باران عروس تاریکی یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی ایرانی است که به زودی پس از پایان ماه رمضان ۹۸ از شبکه اول سیما از قاب تلویزیون نمایش داده می شود. اسامی بازیگران سریال بوی باران عروس تاریکی به همراه جدیدترین تصاویر این مجموعه زیبا و منحصر به فرد را در این بخش مشاهده خواهید کرد. سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. اسامی بازیگران سریال بوی باران عبارتند از: نرگس محمدی، رویا نونهالی، رضا کیانیان، مهرداد ضیائی، مهوش صبرکن، شهرزاد کمال زاده، سپیده خداوردی، شهاب شادابی، فریبا کوثری، فلور نظری، رحمان باقریان، ساناز سعیدی،سعید رضایی، مریم‌کاویانی، مهسا هاشمی، شمسی فضل اللهی و محمدرضا هاشمی از بهترین بازیگران سریال بوی باران عروس تاریکی محمود معظمی در تابستان ۹۸ ایفای نقش خواهند کرد. نویسنده این مجموعه تلویزیونی حضور بهترین بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی خبر داد. یکی از بازیگران ارمنی این مجموعه تلویزیونی لوون هفتوان بودند که پس از امضای قرارداد برای بازی در این سریال متاسفانه فوت کردند و علت مرگ ایشان سکته قلبی سر صحنه فیلمبرداری مجموعه بوی باران عروس تاریکی بوده است.

اسامی بازیگران سریال "بوی باران" عروس تاریکی (داستان، زمان پخش و تکرار)

داستان سریال بوی باران

خلاصه داستان سریال بوی باران عروس تاریکی در مورد یک زن و شوهر به نام‌های سیمین و سیاوش است که پس از این که سالها پیش از یکدیگر طلاق میگیرند قصد بازگشت دوباره به زندگی زناشویی را دارند. سالهای جدایی برای این دو نفر بسیار سخت گذشته بوده است. شرح داستان سریال بوی باران از شبکه یک سیما به این صورت است که این زوج پس از طلاق و گذشت سال ها از زندگی مشترک گذشته شان دوباره تصمیم به رجوع می گیرند و برای ساختن دوباره زندگی جدیدشان در مسیر پر فراز و نشیب قرار می گیرند که شما به عنوان بیننده عینا مشاهده خواهید کرد. به گفته کارگردان داستان سریال بوی باران در مورد شخصی به نام فرشته است که در شب عروسی اش کشته می شود و نامزد سابق این زن که پیمان نام دارد طبق مدارک پلیس متهم به قتل معشوقه اش می شود و سرانجام دستگیر می شود. خلاصه داستان سریال بوی باران عروس تاریکی که در اینجا بیان شده است بنابر گفته کارگردان و نویسنده این مجموعه تنها بخشی از قصه سریال تلویزیونی بوی باران را پوشش می دهد و شما با دیدن نخستین قسمت آن مجذوب این مجموعه می شوید.

اسامی بازیگران سریال "بوی باران" عروس تاریکی (داستان، زمان پخش و تکرار)

زمان پخش سریال بوی باران عروس تاریکی

زمان پخش سریال بوی باران عروس تاریکی از روز شنبه هجدهم خرداد ماه ۹۸ هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود. سریال تلویزیونی بوی باران عروس تاریکی در ۶۰ قسمت پنجاه دقیقه‌ای تولید و آماده پخش از شبکه یک سیما می باشد. و زمان تکرار سریال بوی باران عروس تاریکی روز بعد در ساعت های یک بامداد و بازپخش دوم آن در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز بعد خواهد بود. ساعت پخش سریال تلویزیونی بوی باران بنابر تصمیم اداره امور پخش شبکه اول سیما تصمیم گیری و قطعی شده است.

اسامی بازیگران سریال "بوی باران" عروس تاریکی (داستان، زمان پخش و تکرار)

عوامل سریال بوی باران

مجموعه تلویزیونی بوی باران عروس تاریکی به دلیل اینکه یکی از پرکارترین مجموعه های تلویزیونی در سال ۹۸ بوده است عوامل سریال بوی باران تعدادشان بسیار زیاد است که در اینجا بیان شده است. عوامل سریال تلویزیونی بوی باران عبارتند از محمود معظمی کارگردان و آقای محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده می باشند. این سریال به نویسندگی عباس نعمتی و با تصویربرداری خوب و منحصر به فرد پیمان عباسی زاده روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. مدیر تولید داوود معدنی و برنامه ریزی این مجموعه تلویزیونی به عهده امیر جاوید نیک می‌باشند. طراح صحنه فرامرز بادرام پور و طراحی لباس به عهده مهرناز اکبری بوده است. صدابرداری این مجموعه تلویزیونی را آقای خسرو کیوانمهر انجام داده اند. مدیر تدارکات فرامرز رضایی و دستیار اول تولید جناب آقای حسن اعراب و همچنین عکاس این مجموعه تلویزیونی خانم مریم تخت کشیان و مدیر روابط عمومی خانم افسانه فراهانی می باشد.

————————————————

اسامی بازیگران سریال بوی باران به همراه ساعت دقیق پخش و زمان تکرار های این سریال را در این بخش مشاهده کردید امیدواریم توانسته باشیم نیاز شما مخاطب عزیز را پاسخ داده باشیم. شما عزیزان می توانید بخش هایی از مجموعه تلویزیونی بوی باران عروس تاریکی را در ویدئو زیر مشاهده کنید که امیدواریم لذت ببرید.

جدیدترین مطالب