اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش

سریال ترور خاموش احمد معظمی شبکه یک سیما یکی از جدیدترین مجموعه های تلویزیونی ایرانی است که در ایام محرم ۹۸ از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد شد. تصاویر و اسامی بازیگران سریال ترور خاموش به همراه خلاصه داستان و زمان پخش و تکرار ترور خاموش را در این بخش از سایت سماتک تقدیم حضور شما عزیزان خواهیم کرد. نام بازیگران مجموعه ترور خاموش شبکه یک تعداد آنها نسبتا زیاد است در این پست آورده شده است که شما عزیزان در صورتی که می خواهید با هنرمندان سریال تلویزیونی ترور خاموش که در ایران و ارمنستان ایفای نقش کرده اند آشنا شوید در ادامه می توانید اسم بازیگران سریال ترور خاموش را بخوانید. اسامی بازیگران سریال ترور خاموش (مرگ خاموش) به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری عبارتند از: سعید راد بازیگر نقش اول مجموعه تلویزیونی ترور خاموش است که در این سریال تلویزیونی اجتماعی در نقش مامور امنیتی ایفای نقش کرده است؛ همچنین بازیگران محبوب دیگری همچون جلال فاطمی، امیرمحمد زند، مهدخت مولایی، پرویز فلاحتی پور، حمید عطایی، ستاره اسکندری، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، سامیه لک، حسین سحرخیز، شایسته ایرانی، سپیده خداوردی، مریم بوبانی، آناهیتا افشار، ژیلا آل ارشاد، سمیرا حسینی، حمید شریف زاده و رویان میرعلمی از مهمترین بازیگران سریال ترور خاموش می باشد.

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

داستان سریال ترور خاموش

خلاصه داستان سریال ترور خاموش در مورد معضلات و ناهنجاری های اجتماعی است که این مجموعه تلویزیونی با هدف کاهش آسیب اجتماعی در جامعه تولید و برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است. مهمترین بخش داستان ترور خاموش درباره مواد مخدر و زندگی‌های زناشویی است که به طلاق ختم می شود و همچنین در این مجموعه تلویزیونی به آسیب هایی که طلاق و مواد مخدر به زندگی انسان وارد می کند پرداخته شده است. به گزارش وب سایت سماتک سعید راد بازیگر سریال ترور خاموش به تازگی از پخش این مجموعه تلویزیونی در هفته آخر شهریور ۹۸ خبر داده است که از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد شد. خلاصه و شرح داستان مجموعه ترور خاموش احمد معظمی در مورد امنیت نرم است و همانطور که در بالاتر هم توضیح داده شد این سریال در جهت کاهش آمار طلاق و اعتیاد به مواد مخدر ساخته شده است. نخستین قسمت سریال تلویزیونی ترور خاموش از روز شنبه بیست و سوم شهریور ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هشت بر روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت. یکی از عوامل مجموعه تلویزیونی ترور خاموش که قبلا مرگ خاموش نامیده شده بود گفته که این سریال در سه فصل و هر فصل بین ۳۰ تا ۳۵ قسمت دارد و موضوع آن در باب آسیب های مواد مخدر برای جامعه و شهروندان می باشد. بازیگران سریال ترور خاموش همگی از سلبریتی های مشهور ایرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده اند داستان مجموعه ترور خاموش بسیار جذاب و دیدنی است.

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

زمان پخش سریال ترور خاموش

زمان پخش سریال ترور خاموش شبکه یک سیما که پس از ایام دهه اول محرم ۹۸ نیز می باشد در این بخش آورده شده است؛ ساعت پخش سریال ترور خاموش به کارگردانی محمود معظمی هر شب در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اول سیما نمایش داده می‌شود و همچنین ساعت تکرار سریال ترور خاموش روز بعد از پخش قسمت اصلی میباشد. نخستین زمان تکرار مجموعه تلویزیونی ترور خاموش در ساعت ۹:۳۰ صبح و باز پخش دوم ترور خاموش در ساعت ۳ بعد از ظهر می باشد. این مجموعه تلویزیونی که در ۳۱ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است تمام قسمت ها از جمله قسمت آخر مجموعه ترور خاموش تحویل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است. سریال ترور خاموش به گفته کارگردان و تهیه کننده در حدود ۱۰۰ قسمت دارد و در سه فصل تهیه و تولید شده است که به زودی همه فصل اول مجموعه ترور خاموش از شبکه 1 سیما روی آنتن می‌رود؛ و باید بدانید که برخی از قسمت های این سریال در کشور ارمنستان تصویربرداری شده است و لوکیشن های زیادی هم در شهر تهران ضبط و برای نمایش تدوین شده است.

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

عوامل سریال ترور خاموش

عوامل سریال ترور خاموش یا همان مرگ خاموش که به کارگردانی احمد معظمی ساخته شده است در این بخش عبارتند از: ابوالفضل صفری تهیه کننده و مشاور تهیه و مدیر تولید آقای مرتضی متولی نیز می باشد. همچنین مدیریت تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ترور خاموش علیرضا تقوی و حمیدرضا یارندپور می باشند. نویسندگان مجموعه هومن فاضل و مرتضی فراهانی هستند که با کارگردان همکاری کرده اند و کامیاب متولی جانشین تولید و تدوین گر این سریال سیامک مهماندوست است. همچنین کار ترکیب صدا به عهده رامین ابوالصدق بوده است و آهنگسازی آن به عهده آرش بادپا بوده و همچنین باید بدانید که کار گریم و طراحی لباس به ترتیب به خانم ها مهدیه اعرابی و مرجان گلزار سپرده شده است. مدیر برنامه ریزی سید جواد حسینی از زمان پخش مجموعه ترور خاموش از شبکه اول سیما خبر داده است و همچنین دستیار اول کارگردان آقای محمد عزیزی است که زحمات بسیاری را برای ساخته شدن این کار کشیده است. جلوه های ویژه بصری به عهده مهدیار سزاوار بوده و مشاور ناظر کیفی مرتضی اصفهانی است.

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

عکس بازیگران سریال ترور خاموش

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش به همراه ساعت دقیق پخش و زمان تکرار های سریال ترور خاموش را در این بخش مشاهده کردید که امیدواریم توانسته باشیم پاسخ نیاز شما مخاطب عزیز را داده باشیم. شما عزیزان می توانید تیزر مجموعه تلویزیونی ترور خاموش را در ویدئو زیر مشاهده کنید که امیدواریم لذت ببرید.

 

اختصاصی سماتک

جدیدترین مطالب