اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان

سریال خانواده دکتر ماهان ژانر اجتماعی و آموزشی دارد و طبق گفته کارگردان مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان قرار است این سریال تلویزیونی پس از پایان ماه رمضان ۹۸ از شبکه دوم سیما پخش شود. اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان به همراه خلاصه داستان همچنین زمان پخش و ساعت تکرار سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه‌کنندگی بهروز خوش رزم را در این بخش از سایت سرگرمی سماتک می‌خوانید. اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان عبارتند از: امیرحسین صدیق، امین زندگانی بازیگر مرد نقش اول، لاله اسکندری بازیگر زن نقش اول، شهروز ابراهیمی، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، حدیث فولادوند، جلال فاطمی، بهرام شاه محمدلو، مهران نائل، مختار ساقی، رویا افشار، حمیدرضا هدایتی راد، فریده دریا موج، سعید امیرسلیمانی، مجتبی رجبی معمار، مرتضی علی آبادی و سرکار خانم مینا نوروزی در مجموعه خانواده دکتر ماهان ایفای نقش می کنند.

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی و عکس بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان

 

اسامی بازیگران خردسال سریال خانواده دکتر ماهان عبارتند از: ژیار محمدزاده، کیمیا حسینی و عرفان برزین که به گفته کارگردان، این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار خواهد شد. امین زندگانی بازیگر سریال خانواده دکتر ماهان است که در نقش اول بازی کرده است و قرار است به زودی از شبکه دو سیما روی آنتن برود. اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان که تعدادشان بسیار زیاد است را در این بخش خواندید و همچنین امیرحسین صدیق یکی از بهترین بازیگران سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان است.

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان + خلاصه داستان و زمان پخش

خلاصه داستان سریال خانواده دکتر ماهان

شرح داستان سریال خانواده دکتر ماهان به قدری جالب و جذاب است که هر بیننده ای را پای تلویزیون می کشاند. یکی از جذاب ترین مجموعه های تلویزیونی ایرانی، مجموعه خانواده دکتر ماهان است که در شب‌های تابستان ۹۸ از آنتن شبکه دو پخش خواهد شد. به گزارش سماتک خلاصه داستان سریال خانواده دکتر ماهان در خصوص زندگی ساده است که مفهوم این سریال در موضوعاتی شامل خوشبختی خانوادگی است. به گفته کارگردان شرح داستان سریال خانواده دکتر ماهان بسیار مشکل است و فقط باید بدانید که این سریال تلویزیونی جهت تشویق  آدم هایی در جامعه است که باید در خودشان تغییراتی ایجاد کنند و تغییر اساسی در زندگی انسان را نشان می دهد. این سریال جنبه آموزشی دارد و به سفارش گروه نوجوان در بخش سیما فیلم تهیه و تولید شده است. در مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان زندگی انسان ها یک امر ناشناخته تلقی می شود و همسر و فرزندان نوجوان بازیگر نقش اول قصه سریال خانواده دکتر ماهان، زندگی بسیار جالبی را در این مجموعه تلویزیونی به نمایش می گذارند. بطور کلی شرح داستان سریال خانواده دکتر ماهان در مورد جسارت تغییر کردن است که باید افراد جامعه آن را در خود نهادینه کرده تا زندگی بهتر و موفق تری داشته باشند. 

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان + خلاصه داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال خانواده دکتر ماهان

زمان پخش سریال خانواده دکتر ماهان روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب از آنتن شبکه دو سیما برای مخاطبان پخش خواهد شد و همچنین ساعت تکرار های سریال خانواده دکتر ماهان روز بعد در ساعت ۱۲ ظهر و بازپخش دوم در ساعت چهار بعدازظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی از قاب تلویزیون قابل مشاهده است. برای جذاب تر شدن داستان مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان گروه تولید این مجموعه تلویزیونی صحنه هایی از این مجموعه را در شهر لاهیجان تصویربرداری کرده‌اند و بازیگر نقش اول مرد مجموعه آقای امین زندگانی و بازیگران نقش اول زن سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان سرکار خانم لاله اسکندری نیز می باشد که در مورد ساعت پخش سریال خانواده دکتر ماهان تصمیم گیری هایی را انجام داده اند. بخشی از لوکیشن های این سریال در شهر کرج به تصویر کشیده شده است تا در زمان پخش جذابیت بیشتری برای بینندگان داشته باشد. شما با پخش این مجموعه تلویزیونی از شبکه دوم سیما چیزهای بسیار جالب و آموزشی را خواهید آموخت.

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان + خلاصه داستان و زمان پخش

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم را در این بخش خواهید خواند. عوامل سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان عبارتند از: مرتضی اصلان زاده که وی مسئول صدابرداری است و همچنین آقای آرش خلاق دوست در بخش تصویربرداری سریال خانواده دکتر ماهان همکاری کرده اند. نویسنده مجموعه خانواده دکتر ماهان خانم نسیم خراشادی زاده و همچنین طراحی صحنه و لباس زیر نظر سرکار خانم سهیلا نعمتی انجام شده است، همچنین باید بدانید که دستیار اول کارگردان مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان امین وجگانی است که دوست صمیمی راما قویدل نیز باشد. مدیر تولید علی شیر محمدی درباره ساخت مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان می‌گوید این یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی است که در نیمه خرداد ماه سال ۹۸ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. عکاس این مجموعه تلویزیونی آقای مهران بی پروا است. گروه تدارکات آقایان کامبیز اینانلو، وحید دمنده، سامان تبریزی، میلاد عرب عاملی هستند و به گزارش سماتک آقای مرتضی رنجبران مسئولیت روابط عمومی این مجموعه را در دست دارند.

جدیدترین مطالب