سریال سایه بان چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سایه بان

سریال سایه بان چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سایه بان

سریال سایه بان چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال سایه بان که سال گذشته از شبکه دوم سیما پخش شده است و به تازگی این مجموعه تلویزیونی در شبکه آی فیلم در حال نمایش است تقریبا زیاد است و به همین علت اگر دوست دارید بدانید سریال سایه بان چند قسمت است که اکنون از قاب تلویزیون در حال نمایش است با این بخش از سایت سماتک همراه ما باشید. به گزارش سماتک پس از نمایش این مجموعه تلویزیونی در سال 96 و پرس و جو از کارگردان و تهیه کننده در مورد اینکه سریال سایه بان چند قسمت است و اینکه مجموعه تلویزیونی سایه بان چند قسمتی است ایشان پاسخ دادند که سریال سایه بان شبکه دو سیما که هم اکنون از آی فیلم در حال پخش می باشد چند قسمت دارد؟

بسیاری از فعالان در عرصه سینما و تلویزیون تعداد قسمت های سریال سایه بان شبکه آی فیلم را 25 قسمت اعلام کرده اند اما همانطور که می دانید این مجموعه در سال 96 در حدود 50 قسمت بود اما به دلیل اینکه شبکه آی فیلم این سریال را دو قسمتی نشان می دهد در حال حاضر 25 قسمت 90 دقیقه اعلام شده است که پس از مصاحبه و طرح سوال از مدیر شبکه در مورد اینکه سریال سایه بان چند قسمت است آنها پاسخ داده اند که: مجموعه سایه بان در 25 قسمت 90 دقیقه ای از شبکه آی فیلم در حال پخش است که تعداد قسمت های سریال سایه بان که اکنون باقی مانده است حدود بیست قسمت دیگر است که هر شب به جز پنجشنبه شب ها پخش می شود. بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب هنرمندان خوش نام بازیگران سریال سایه بان و داستان و قصه بی نظیر این مجموعه تلویزیونی ابراز خرسندی کرده اند و تقاضای ساخت سایر قسمت های سریال سایه بان برادران محمودی را داده اند که تهیه کننده نوید محمودی فعلا از تصمیم خود برای ساخت فصل 2 مجموعه سایه بان اطلاعاتی را بیان نکرده است.

سریال سایه بان چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سایه بان

سریال سایه بان چند قسمت است و آیا فصل دوم آن ساخته میشود یا خیر؟ تعداد قسمت های سریال سایه بان همانطوری که در این مقاله توضیح داده شده است در حدود 50 قسمت 45 دقیقه ای است که بازپخش آن از شبکه آی فیلم 25 قسمت نود دقیقه ای شده است اما ممکن است فصل دوم مجموعه تلویزیونی سایه بان در آینده نزدیک یا برای ماه رمضان امسال برای شبکه دو سیما ساخته شود. در حال حاضر تمام پنجاه قسمت سریال سایه بان به مرکز پخش شبکه آی فیلم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش تحویل داده شده است و قسمت های بیشتری از آن در حال حاضر ساخته نشده است که اگر هم تولید آن ادامه پیدا کند ابتدا از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد و سپس برای بازپخش در شبکه آی فیلم نمایش داده می شود و ماجرای داستان در قسمت آخر سریال سایه بان مشخص می شود. اما ممکن است به دلیل استقبال مردم از پخش تعداد قسمت های سریال سایه بان که تاکنون همه قسمت ها از شبکه دو پخش شده است؛ به زودی فصل 2 سایه بان برای پخش از شبکه دو سیما در دست تولید قرار بگیرد. طبق اعلام عوامل این مجموعه، پخش قسمت آخر سریال سایه بان از شبکه آی فیلم در اواسط شهریور ماه سال 98 خواهد بود و امکان دارد فصل 2 آن برای ماه رمضان سال آینده در دست تولید قرار بگیرد.

سریال سایه بان چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سایه بان

سریال سایه بان چند قسمت است؟ طبق دستورات شما کاربران گرامی در این نوشتار سایت سماتک خبر دادیم که تعداد قسمت های سریال سایه بان چندتا است و هم اکنون می توانید هر شب به غیر از پنجشنبه شب ها از تماشای این مجموعه لذت ببرید. باید بدانید که سریال سایه بان 50 قسمت است اما در شبکه آی فیلم به صورت دو قسمتی نمایش داده می شود و برای همین به 25 قسمت یک ساعت و نیم تغییر یافته است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب