اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

اسامی بازیگران سریال عطر عشق

سریال عطر عشق ترکی ساخته شده در سال 2018 و در کشور ترکیه است که هم اکنون از شبکه جم تی وی در حال پخش می باشد. اسامی بازیگران سریال عطر عشق به همراه زمان تکرار و ساعت پخش سریال ترکی عطر عشق را در این مقاله از سایت سماتک می خوانید. اگر می خواهید با عکس و اسامی بازیگران سریال ترکی عطر عشق بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید. اسامی بازیگران سریال عطر عشق ترکی در ادامه این بخش آورده شده است. اسم بازیگر نقش اول زن سریال عطر عشق دمت اوزدمیر بازیگر نقش صنم است که بسیار خوب درخشیده است. سریال عطر عشق در ژانر درام و کمدی ساخته شده است سریال عطر عشق یا پرنده سحرخیر Erkenci Kus محصول سال 2018 ترکیه است که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شده است. سریال بسیار پر بیننده است و امتیاز آن در پایگاه فیلم و سریال Imdb حدود 7.8 می باشد. این سریال در ژانر درام و کمدی ساخته شده است. اسامی بهترین بازیگران سریال ترکی عطر عشق می توان به دمت اوزدمیر و جان یامان اشاره کرد که پیش از این در سریال های معروفی بازی کرده اند.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

ساعت پخش سریال عطر عشق

ساعت پخش و تکرار های سریال عطر عشق در این بخش آورده شده است. سریال ترکی عطر عشق با نام اصلی پرنده سحرخیز در ژانری درام و اکشن ماجراهای عشق دو جوان به نام های جان دیویت و صنم آیدین را به تصویر می کشد که زمان پخش سریال عطر عشق از روز جمعه 17 خرداد 98 از شبکه جم تی وی است. ساعت پخش سریال عطر عشق از شبکه جم تی وی GEM TV هر شب ساعت 22 (10 شب) می باشد و همچنین زمان پخش تکرار های سریال ترکی عطر عشق از شبکه GEM TV در ساعت 03:00 بامداد، 10:00 صبح و 14:00 بعدازظهر است. همچنین شما بینندگان عزیز باید بدانید زمان پخش سریال عطر عشق از شبکه + GEM از روز دوشنبه 20 خرداد 98 می باشد که پخش اصلی آن در ساعت 23:00 یازده شب است و ساعت تکرار سریال عطر عشق از شبکه + GEM عبارت است از (04:00 صبح، 11:00 ظهر و 15:00 بعدازظهر) است. سریال ترکی عطر عشق (پرنده سحرخیز) در ژانری محصول سال 2018 کشور ترکیه در ژانری درام و کمدی در دوبله فارسی در حدود 120 قسمت پخش خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

اسم بازیگران سریال ترکی عطر عشق

بازیگران سریال عطر عشق بسیار معروف و پرطرفدار هستند که اسم بازیگران سریال ترکی عطر عشق را می بنید. اسامی بازیگران سریال عطر عشق عبارتند از: دمت اوزدمیر بازیگر نقش صنم، جان یامان بازیگر نقش جان دیویت، جرن تاسچی بازیگر نقش آیهان (دوست نزدیک صنم)، اوزنور سرچیلر بازیگر نقش لیلا آیدین (خواهر صنم)، برات ینیلماز بازیگر نقش نیهات آیدین پدر صنم، اوزلم توک اصلان بازیگر نقش موکبه آیدین مادر صنم، بیراند تونجا بازیگر نقش امره دیویت، سیبل سیسمان بازیگر نقش گولیز، آسمان چاکیر بازیگر زن نقش آیسون (مادر مظفر)، آنیل چلیک بازیگر نقش چنگیز جی جی (مسئول تدارکات شرکت)، فری بایجو گولر بازیگر نقش ملاحت (همسایه خانواده آیدین)، جهان ارجان بازیگر نقش مظفر کایا (همسایه خانواده آیدین)، علی یاگجی بازیگر نقش عثمان (برادر آیهان)، توچه کومرال بازیگر نقش درن اوزگور اوزبرگ بازیگر نقش فابری و سوجان یاشار بازیگر نقش آیلین در سریال عطر عشق می باشند. اسامی بازیگران ترک سریال عطر عشق Can Yaman, Demet Özdemir, Birand Tunca, Sevcan Yaşar, Zeynep Kızıltan, Özlem Tokaslan, Öznur Serçeler می باشند.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

دمت اوزدمیر بازیگر نقش صنم در سریال عطر عشق

دمت اوزدمیر (متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر نقش صنم در سریال عطر عشق و رقصنده معروف کشور ترکیه می‌باشد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. دمت اوزدمیر بازیگر نقش صنم در سریال ترکی عطر عشق در کاراکتر صنم آیدین به ایفای نقش پرداخته است. وی در چهل و پنجمین جشنواره پروانه طلایی ترکیه در سریال عطر عشق (پرنده سحرخیز عنوان بهترین بازیگر کمدی رمانتیک سال (زن) را از آن خود کرده است. دمت اوزدمیر با بازی در نقش آیلین در یکی از سریال های ترکی به شهرت رسید.

 

دمت اوزدمیر بازیگر زن سریال عطر عشق ترکی پس از مدتی با یوسف جم دیگر بازیگر ترکیه ای در رابطه بود. اما پس از مدتی این دو از هم جداشدند. دمت اوزدمیر بازیگر سریال ترکی عطر عشق وقتی سن کمی داشت به علت جدایی و طلاق پدر و مادرشان همراه خواهر و مادرش به استانبول نقل مکان کردند و وی بعد از ان به کلاس های یادگیری رقص رفت و خیلی زود به تیم رقص دختران و تیم ملی رقص راه پیدا کرد . دمت هم‌اکنون مشغول بازی در سریال عطر عشق می‌باشد. دمت اوزدمیر بازیگر زن نقش صنم در سریال عطر عشق در مقابل جان یامان به ایفای نقش پرداخته‌است.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

جان یامان بازیگر نقش جان دیویت در سریال عطر عشق

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر نقش جان دیویت در سریال ترکی عطر عشق و اهل کشور ترکیه است. جان یامان در استانبول متولد شد. در خانواده ای که ریشه آن‌ها در یوگسلاوی است. جان یامان بازیگر نقش جان دیویت در سریال عطر عشق تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و سپس در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. یامان توانست تحصیلات خود را به عنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

جان یامان بازیگر سریال عطر عشق تحت برنامه بورسیه دانشجویان به راهی کشور آمریکا شد و در سال 2012 در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد. نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) بود و در این سریال خوش درخشید. از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای ماه کامل اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته است. وی هم‌اکنون در سریال ترکی عطر عشق در مقابل بازیگر زن معروف دمت اوزدمیر ایفای نقش میکند. جان یامان بازیگر نقش جان در سریال ترکی عطر عشق به تازگی مدل تبلیغاتی برند desa هم شده است. وی طبق گفته ی خود شش روز از هفته را به ورزش اختصاص میدهد و ورزش در زندگی او همیشه جایگاه مهمی داشته است،

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

بیراند تونجا بازیگر نقش امره دیویت در سریال ترکی عطر عشق

بیرند تونجا بازیکر مرد ترک متولد 5 اکتبر سال 1990 در استانبول است. قد او 187 سانتی متر و وزن او 76 کیلوگرم است و او فارغ التحصیل رشته تئاتر است. بیراند تونجا بازیگر نقش امره دیویت در سریال عطر عشق برای نخستین بار در سال 2014 بازیگری را شروع کرد و در یک سریال ترکی بازی کرد. او در سریال بابام و خانواده اش هم ایفای نقش کرد. سپس بیراند تونجا بازیگر نقش امره دیویت در سریال ترکی عطر عشق ایفای نقش کرده است که زمان پخش سریال عطر عشق ساعت 22 از شبکه جم تی وی و ساعت 23 از شبکه جم پلاس است.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

اوزنور سرچیلر بازیگر نقش لیلا آیدین (خواهر صنم) در سریال عطر عشق

اوزنور سرچیلر بازیگر نقش لیلا آیدین در سریال ترکی عطر عشق را ایفا کرده است. اوزنور سرچیلر بازیگر زن ترک متولد 1 ژانویه سال 1987 در کایسری ترکیه است. قد او 172 سانتی متر و وزن او 56 کیلوگرم است و او هم اکنون متاهل است وی به دلیل زیبایی رنگ چشم هایش مورد توجه است و رنگ چشم اوزنور سرچیلر بازیگر نقش لیلا آیدین (خواهر صنم) در سریال عطر عشق نقره آبی می باشد .

اوزنور سرچیلر بازیگر نقش خواهر صنم در سریال ترکی عطر عشق به تازگی یک دوست پسر داشته است که اسم دوست پسرش ایت گوون می باشد . اوزنور سرچیلر بازیگر زن سریال عطر عشق برای اولین بار در سال 2011 با بازی در مجموعه ترکی زندگی ادامه داره وارد دنیای بازیگری شد . اوزنور سرچیلر همچنین در سریال های ترکی قانون عشق، هرچی شما دستور بفرماید، شرمنده ها، متاهل و عصبی، ماه پیکر ، نقش آفرینی کرده است. وی همچنین در فیلم های سینمایی همه چیز از عشق، زندگی خطرناک بازی کرده است. اوزنور سرچیلر بازیگر سریال ترکی عطر عشق است که از 20 خرداد سال 98 از شبکه جم تی وی و جم پلاس نمایش داده می شود.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

داستان سریال ترکی عطر عشق

عزیز دیویت بازیگر سریال ترکی عطر عشق صاحب یک شرکت بزرگ در استانبول می باشد که دو پسر به نام های جان (جان یامان) و امره (بیراند تونجا) دارد. عزیز تصمیم میگیرد که اداره شرکت را به دست پسرانش جان و امره بسپارد. لیلا آیدین کارمند این شرکت و دستیار اصلی امره می باشد. مادرش از او می خواهد تا خواهرش صنم را به شرکت ببرد و در صورت امکان کاری را برای او در شرکت دست و پا کند.با ورود صنم به شرکت مراسمی در شرکت برگزار می شود و صنم درگیر اتفاقاتی می شود. به گزارش سماتک صنم با توجه به اخلاق خاصی که دارد در هیچ شغلی نمی توند مدت زمان طولانی را دوام بیاورد و همین مووضع باعث واکنش از سوی والدین او می شوند.

 

پدر و مادرش او را تهدید می کنند که در شغلش بماند و در غیر این صورت باید با فردی به نام زبرجد یا مظفر که همسایه آنها است ازدواج کند (البته صنم هیچ علاقه ای به این فرد ندارد). صنم برای اینکه با مظفر ازدواج نکند مجبور می شود در مغازه پدرش کار کند. خواهر صنم در شرکت پدر جان دیویت کار می کند که پدرش بعد از مدتی اداره این شرکت را به پسرش جان می پسارد و پدرش برای خوشگذرانی و استراحت به خارج از ترکیه می شود. صنم از خواهرش می خواهد که او هم در این شرکت کار کند. با معرفی کردن صنم به جان برای اشتغال این دو نفر وارد رابطه با هم می شوند و به هم بسیار علاقه مند می شوند و در آخر این دو نفر با یکدیگر عروسی می کنند.

 

صنم هر صبح بعد چند ساعت کار در مغازه پدرش کل روز رو با کتاب خواندن و خیالبافی سپری میکنه و از زندگیش بیش از اندازه راضی هست. ولی تا زمانی که پدر مادرش گفتند اگه کار مناسب برای خودش پیدا نکنه به زور شوهرش میدن. صنم هم میره محل کار خواهرش و شروع به کار میکند و هنوز خبر نداره عشقی که آرزویش را داشته است اونجا منتظر وی است.

اسامی بازیگران سریال عطر عشق + ساعت پخش و تکرار سریال عطر عشق

عکس بازیگران سریال عطر عشق

اسامی بازیگران سریال عطر عشق ترکی به همراه جدیدترین عکس بازیگران سریال ترکی عطر عشق را در بالا مشاهده کردید. اگر به دنبال زمان دقیق پخش سریال ترکی عطر عشق هستید در این نوشتار سایت سماتک ساعت پخش سریال عطر عشق از شبکه جم سریرز را مشخص کرده است.

جدیدترین مطالب