سریال کامیون کی پخش میشود

سریال کامیون کی پخش میشود

سریال کامیون کی پخش میشود

در این بخش زمان پخش و ساعت تکرار های سریال کامیون از شبکه دو سیما را بیان می کنیم. مجموعه نوروزی کامیون در ایام عید سال 99 پخش خواهد شد. این سریال تلویزیونی از روز جمعه 1 فروردین ماه 99 از شبکه 2 روی آنتن می رود و در مورد زمان پخش این کار طنز تلویزیونی باید بگوییم که این سریال 15 قسمتی هر شب راس ساعت 21:00 (۹ شب) پخش می گردد. كارنامه مهدی هاشمی بازیگر سریال کامیون پر از كارهای رنگارنگ است و تا به امروز نقش‌های متعددی را خلق كرده است. او در هر یك از سریال‌های تلویزیونی نقش متفاوتی را به عهده داشته است. آخرین كار تلویزیونی او در سریال در جست‌وجوی آرامش بود كه سال 96 از شبكه پنج سیما به كارگردانی سعید سلطانی پخش شد.

سریال کامیون کی پخش میشود

زمان تکرار های سریال کامیون

همانطور که می دانید شبکه دو سیما سریال های تلویزیونی اش را در سه مرحله تکرار خواهد کرد و درباره ساعت تکرار این سریال باید بگوییم نخستین بازپخش آن در ساعت 30 دقیقه بامداد می باشد. به گزارش سماتک و به نقل از تهیه کننده، بازپخش دوم سریال کامیون در ساعت 11 روز بعد از پخش قسمت اصلی و سومین تکرار آن در ساعت 3 الی 4 بعدازظهر می باشد.

سریال کامیون کی پخش میشود

علی هاشمی در سریال کامیون

علی هاشمی یكی دیگر از بازیگران سریال کامیون هست. او این روزها مشغول بازی در سریال سرباز به كارگردانی هادی مقدم دوست است كه یك اثر ملودرام اجتماعی است. او درباره نقشش در سریال کامیون به جام‌جم می‌گوید: سریال سرباز كمدی نیست و قصه‌ای جدی دارد. همچنین شخصیت‌پردازی به گونه‌ای است كه نزدیك به افراد جامعه هست. به همین دلیل دلم می‌خواست بعد از این كار جدی یك سریال كمدی بازی كنم.

 

تا این‌كه آقای اطیابی پیشنهاد بازی در سریال کامیون را داد كه البته این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی او به نام انفرادی هستم. از سوی دیگر وقتی متوجه شدم آقای مهدی هاشمی در این سریال بازی می‌كنند خیلی خوشحال شدم. چون سال 90 جایزه جشنواره تئاتر فجر را از دست او گرفتم و برایم افتخار بزرگی است همكاری در كنار استاد.

 

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا پخش این سریال در ایام نوروز هم در انتخاب شما موثر بود؟ توضیح می‌دهد: واقعیت این است كه رقابت كار سخت و ترسناكی است، آن هم با سریالی همچون پایتخت كه همه شخصیت‌های این سریال برای مردم آشنا هستند. البته جنس طنز سریال کامیون متفاوت با پایتخت است و مطمئن هستم این سریال را هم مردم دوست دارند، چون جذابیت‌های خودش را دارد. من هم در این سریال نقش یك دانشجو را بازی می‌كنم.

سریال کامیون کی پخش میشود

مسعود اطیابی کارگردان سریال کامیون

با این‌كه سریال تلویزیونی کامیون در تهران می‌گذرد، اما اطیابی علاقه‌مند است برای این سریال، تهران گریزی هم داشته باشد. به همین دلیل قرار است بخش‌هایی از كار را در یكی از شهرستان‌ها كار كند. البته خودش می‌گوید مدنظرش شهرستان خوانسار است، اما ممكن است به سراغ این شهر یا یكی از شهرهای شمال ایران برود. او معتقد است كه می‌خواهد به واسطه این سریال، بخشی از زیبایی‌های ایران را به تصویر بكشد. البته اطیابی برای نگارش سریال با نویسنده هم در تماس است، چون می‌خواهد به غیر از آن‌كه مخاطبان را بخنداند، حرف‌های دیگری هم درباره زندگی در قالب قصه به مخاطبان منتقل كند.

سریال کامیون کی پخش میشود

این كارگردان در گفت‌وگو با جام‌جم در پاسخ به این سؤال كه چطور شد كارگردانی این مجموعه را پذیرفتید، می‌گوید: وقتی تلویزیون پیشنهاد ساخت سریال را به من داد، با كمال میل پذیرفتم. علاقه‌مند بودم با تلویزیون همكاری داشته باشم. راستش دلیل پذیرش سریال کامیون هم به علاقه شخصی خودم برمی‌گشت و هم متن. به گفته او، فیلمنامه سریال کامیون را شهاب عباسی می‌نویسد.

جدیدترین مطالب