حمل و نقل بار و کالا به شهرستان

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان

باربری آنی بار یکی از معتبرترین و با تجربه ترین شرکت های باربری در کل کشور می باشد ؛ ارسال بار به تمامی استان های کشور با انواع خودرو های باربری انجام می شود. امروز تمامی افراد حداقل برای یکبار هم که شده ، به خدمات حمل و نقل نیاز پیدا خواهند کرد ؛ حال در حوزه کسب و کاری که دارند یا برای مهاجرت به شهرها یا کشورهای دیگر و حتی اسباب کشی یا حمل لوازم شخصی به صورت درون شهری.

 

برای حمل و نقل بار اولین و مهمترین موردی که باید به آن دقت کنید ؛ پیدا کردن شرکت باربری معتبر ، با تجربه و متخصص  می باشد زیرا در صورت انتخاب شرکت باربری با سابقه خیالتان از ایمن بودن و حفظ سلامت بارتان راحت می شود و همجنین شرکت های با تجربه به تمام خدمات باربری تسلط کافی دارند و مناسب ترین خودرو را برای حمل بارتان در اختیارتان قرار می دهند که نتیجه آن صرفه جویی در هزینه و زمان باربری می شود.

 

ما شرکت آنی بار را برای باربری شهری و بین شهری به شما پیشنهاد می دهیم زیرا :

 

• آنی بار مجهز به بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد که شامل انواع کامیون و تریلی و کامیونت و نیسان و . . . می شود ، و شما هر نوع خودرو باربری که نیاز داشته باشد را در اختیارتان قرار می دهد.

 

• آنی بار تمامی بارها را تحت پوشش معتبرترین و کاملترین بیمه باربری به سراسر کشور حمل می کند.

 

• آنی بار بارنامه رسمی و دولتی برای حمل انواع بار صادر می کند.

 

• تمامی کارشناسان آنی بار دارای تخصص و تجربه بالا در زمینه حمل ونقل و باربری هستند.

 

• شما می توانید برای کسب اطلاع از خدمات آنی بار ، استعلام هزینه ها و هر موضوعی که ذهنتان را درگیر کرده باشد از خدمات مشاوره رایگان آنی بار استفاده کنید.

 

• آنی بار به صورت مستقیم در این حوزه فعالیت می کند و نرخ کرایه های آن نسبت به خیلی از شرکت هایی که به صورت واسطه ای کار میکنند کمتر می باشد.

 

اگر به دنبال راه ارتباطی با شرکت آنی بار و کارشناسانشان هستید می توانید از طریق شماره 57669-021 اقدام کنید.

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان

باربری از تهران به سایر نقاط کشور

دفتر مرکزی آنی بار واقع در جنوب شرق تهران ، ابتدای بزرگراه امام رضا می باشد ؛ حمل بار از مبدا تهران از تخصصی ترین و سریع ترین خدمات آنی بار می باشد . البته اشتباه نکنید ؛ خدمات آنی بار محدود به باربری از تهران نمی باشد ، شما می توانید از تمامی نقاط کشور جهت درخواست باربری با آنی بار تماس بگیرید.

 

تمامی شهر های و شهرستان های کشور شامل خدمات باربری تهران آنی بار می شود :

 

باربری تهران به اصفهان

• باربری تهارن به مشهد

• باربری تهران به یزد

• باربری تهران به اهواز

• باربری تهران به کرمان

• باربری تهران به کردستان

• و . . .

 

شما می توانید از 22 منطقه تهران و شهرک های مسکونی و صنعتی اطراف تهران انواع بار و کالا را به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

 

باربری داخل تهران

باربری شهری آنی بار شامل خدمات حمل و نقل بار و کالاهای تجاری صنعتی ، حمل مواد غذایی ، حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری ، حمل بارهای الکتریکی و . . . می باشد.

 

آنی بار انواع کامیون و خاور و نیسان را برای حمل بار درون شهری در اختیارتان قرار می دهد.

 

خدمات حمل و نقل درون شهری نیز شامل بیمه نامه و بارنامه می باشد.

 

انواع خودروهای باربری به شهرستان 

همانطور که گفتیم شرکت آنی بار مجهز به انواع خودرو های باربری از جمله انواع ؛ تریلی کفی ، تریلی ترانزیت ، تریلی بغلدار ، کمرشکن و بوژی ، کامیون تک و جفت ، کامیون بنز 911 ، کامیون کاویان ، کامیون های بادسان و ایسوزو ، خاور مسقف و باز ، خاور اتاق بزرگ ، نیسان وانت و . . .

 

کارشناسان آنی بار با دریافت مشخصات بارتان مناسب ترین خودرو باربری را در اختیارتان قرار می دهند .

 

• برای حمل بارهای کم حجم با حداکثر وزن 2 تن انواع نیسان وانت در اختیارتان قرار می گیرد . در این مورد توجه داشته باشید در حال حاظر آنی بار خدمات باربری با نیسان را تنها از مبدا تهران در اختیارتان قرار می دهد.

 

• برای حمل بارهای سنگین تر با حداکثر وزن 4 تن می توانید از انواع خاور مسقف و روباز و بغل بازشو ، انواع ایسوزو و بادسان استفاده کنید ، خاور و کامیونت های مسقف برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل بهترین گذینه می باشند.

 

کامیون تک و جفت هر کدام به ترتیب توان حمل 10 تن و 15 تن بار را دارند ، ابته برای حمل بار با کامیون تک طول بارتان باید نهایتاَ 6 متر و کامیون جفت نهایتاَ 7 متر باشد ، در صورت بزرگ تر بودن باید از 18 چرخ استفاده کنید .

 

• تریلی ها برای حمل ونقل بارهای سنگین و بزرگ طراحی شده اند ؛ تریلی ترانزیت ، کفی و بغلدار هر یک دارای حدوداَ 13 متر طول و 2 و نیم متر عرض می باشد و توان حمل حداکثر 23 تن بار را دارند.

 

• بارهای سنگین تر از این مقدار جزو بارهای ترافیکی محسوب شده و برای حمل آن از کمرشکن های 7 محور و 9 محور استفاده می شود.

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان

هزینه باربری و اسباب کشی از تهران به شهرستان

با کمی جستجو در اینترنت تعداد بیشماری شرکت باربری خواهید یافت که با تبلیغات باربری ارزان ، باربری با تخفیف چند درصدی و . . . به دنبال جلب مشتری هستند و بسیاری از صاحبین بار بی تجربه و کم اطلاع نیز به دنبال کمترین هزینه باربری به این شرکت ها اعتماد می کنند غافل از این نکته که همیشه همه چیز به این سادگی که ما فکر میکنیم نیست.

 

شاید در ابتدا شما چندصد هزار تومان در هزینه اسباب کشی صرفه جویی کنید اما در پایان کار با برآوردی که خواهید داشت متوجه آسیب و خسارت به اثاثتان می شوید ؛ شما خواهید دید که به دلیل بی تجربگی و بی مسئولیتی کارگران در و دیوار و وسایلتان آسیب دیده است .

 

همچنین بسیاری از این شرکت ها بارنامه برای شما صادر نمی کنند و در پایان کار هزینه های مازاد بر هزینه اعلامی به شما تحمیل می کنند .

 

پیشنهاد ما برای اسباب کشی بدون استرس و نگرانی ؛ شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد زیرا ، این شرکت دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی می باشد و تمام تجهیزات مورد نیاز را برای باربری ایمن دارند.

 

نرخ تعرفه اسباب کشی در شرکت آنی بار با توجه به مواردی از جمله موارد زیر مشخص می شود :

 

کرایه ماشین : کرایه خاور بین شهری در باربری آنی بار براساس نرخ مصوب اتحادیه باربری و نرخ مصوت دولتی می باشد ؛ اما توجه کنید قیمت ها ممکن ب صورت روزانه دچار نوسان شوند بنابراین برای قیمت دقیق همان روز با حداکثر روز قبل از باربری با شرکت آنی بار تماس بگیرید.

 

هزینه کارگر : برای حمل اثاثیه به شهرستان معمولا بین 3 الی 4 کارگر ارسال می شود و هزینه آن ها حدوداَ نفری 150 هزار تومان می باشد ؛ البته مواردی همچون تعداد طبقات ، وجود آسانسور یا عدم وجود آسانسور ، وجود وسایل سنگین و به اصطلاح بد بار در اثاثیه مانند یخچال های ساید ، پیانو ، گاو صندوق و . . . سبب افزایش هزینه ها می شود.

 

هزینه بیمه : برای حمل و نقل بین شهری ، صدور بیمه نامه یکی از واجبات است ، زیرا ممکن است حوادث جاده ای همچون آتش سوزی ، تصادف ، آبخوردگی و . . . سبب خسارت دیدن سلامت بار و سرمایه صاحب بار شود . بیمه نامه معادل با ارزش بارتان محاسبه می شود و مبلغ 50 میلیون بیمه رایگان برای حمل اثاثیه با انواع خاور و کامیون تخفیف ویژه آنی بار می باشد.

 

به عنوان مثال هزینه حمل بار به شیراز به صورت زیر محاسبه می شود :

 

مثلا خانواده ای قصد ارسال اثاثیه منزلشان را که به اندازه یک خاور مسقف 2 در 5 متر است از تهران به شیراز دارند ؛

 

هزینه کامل برابر است با هزینه خاور مسقف از تهران به شیراز که حدوداَ 2 میلیون و 500 هزار تومان می باشد + مبلغ بیمه که 50 میلیون آن به صورت رایگان محاسبه می شود و مابقی آن نیز مبلغی زیادی نمی شود .

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان

کدام شهر ها و شهرستان ها تحت پوشش باریری آنی بار است ؟ 

همانطور که گفته شد ، تیم متخصص آنی بار با فراهم اوردن پوشش سراسری در کل کشور ، همه روزه امکان ارسال بار به همه نقاط کشور را برای شما فراهم می نماید . انتقال بار و کالاهای تجاری و صنعتی به شهر ها و شهرستان های مختلف کشور با کمترین هزینه همراه خواهد بود  :

 

حمل بار به مشهد

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد . مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت جهان به‌شمار می‌رود.

 

نیروگاه مشهد ، نیروگاه  طوس ، نیروگاه فردوسی و نیروگاه سیکل ترکیبی شریعتی از مهم ترین نیروگاه های شهر مشهد می باشند.

 

درصورتی که نیاز به خدمات باربری و حمل بار به مشهد دارید می توانید با آنی بار تماس بگیرید.

 

حمل بار به اصفهان

اصفهان شهری تاریخی و گردشگری در مرکز ایران می باشد ؛ این شهر مرکز استان اصفهان می باشد و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

 

از صنایع فعال در اصفهان می‌توان به شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی ایران ، مجتمع فولاد مبارکه ، پالایشگاه نفت اصفهان ، صنعت اپتیک اصفهان ، اسنوا ، پلی اکریل و ذوب آهن اصفهان اشاره کرد . صنعت طلا در اصفهان بیشترین کارگاه و بزرگتری کارخانه های طلای ایران را در خود جای داده است .

 

وجود تمامی این صنایع نیازمندی خدمات حمل و نقل در اصفهان را بیشتر می کند ؛ در صورت نیاز به خدمات باربری به اصفهان یا ارسال بار از اصفهان به سایر نقاط کشور می توانید از خدمات آنی بار استفاده کنید.

 

حمل بار به تبریز

تبریز شهری بزرگ در منطقه آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد. این شهر بزرگ ترین قطب اقتصادی منطقه آذربایجان ایران و مرکز اداری ، ارتباطی ، بازرگانی ، سیاسی ، صنعتی ، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می شود .

 

صنایع سنگین فعال در این شهر در طیف گسترده‌ای از صنعت سیمان، نساجی، ماشین‌سازی، خودرو، داروسازی و پالایش و پتروشیمی را شامل می‌شود ؛ تبریز دارای صنایع پایین‌دستی مختلف از جمله صنایع شیمیایی، صنایع خانگی، ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، مواد غذایی، آشامیدنی و دخانیات، نساجی، پوشاک، و چرم می‌باشد.

 

وجود این حجم از صنایع مختلف در تبریز نیاز به خدمات باربری را در این منطقه به طور چشمگیری افزایش می دهد.

 

افرادی که نیاز به خدمات حمل بار به تبریز هستند می توانند از طریق ارتباط با کارشناسان آنی بار انواع خودرو های باربری را همراه با خدماتی همچون بسته بندی ، کارگر حمل بار و . . . دریافت کنند.

 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، برای انتقال بار و کالا و محموله های مختلف انواع خودروهای باربری را در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد ؛ برای دریافت خدمات باربری از شرکت آنی بار چند راه وجود دارد :

 

1. تماس مستقیم با شرکت آنی بار از طریق شماره 57669-021

2. مراجعه به سایت net یا جستجو کلمه آنی بار در اینترنت

3. دانلود اپلیکیشن باربری آنی بار از کافه بازار یا مایکت به صورت رایگان

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب