معرفی خدمات شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس

معرفی خدمات شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس

آیا تا به حال شده است که بخواهید هدیه‌ای برای یکی از نزدیکانتان در خارج از کشور ارسال کنید، اما ندانید که از کدام روش می‌توانید این هدیه را به بهترین شکل به دست او برسانید؟ آیا کسب‌وکار نوپایی دارید که برای آن نیاز به ارسال و دریافت بسته‌های پستی از خارج از کشور وجود دارد؟ قصد مهاجرت یا خرید اسباب خانه از خارج از کشور را دارید و نمی‌دانید چگونه می‌توانید از طریق بهترین راه ممکن اسباب و اثاثیه خود را به ایران ارسال کنید؟

 

شرکت پست بین‌المللی سامان اکسپرس به همه این نیازها پاسخ داده است. خدمات متنوع این شرکت، امنیت و سرعت بالای ارسال مرسوله‌های پستی، باعث شده است تا بتوانیم سامان اکسپرس را بهترین شرکت پست بین المللی در ایران بدانیم.

 

با ما همراه باشید تا با پرطرفدارترین سامان اکسپرس آشنا شویم.

 

ارسال هدیه به دوستانتان در خارج از کشور با سامان اکسپرس

در میان خدمات متنوع سامان اکسپرس، ارسال پست اکسپرس بهترین انتخاب برای ارسال بسته‌های هدیه و دیگر بسته‌های کوچکی است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسند. پست اکسپرس هوایی محدودیت‌های فراوانی دارد؛ با این وجود به دلیل سرعت بالای رسیدن این نوع پست به مقصد، عده زیادی این روش را به دیگر روش‌های پستی بین‌المللی ترجیح می‌دهند.

 

با استفاده از خدمات سامان اکسپرس می‌توانید با انتخاب خدمات درب به درب، بسته خود را درب منزل تحویل دهید و این مرسوله در درب منزل مقصد تحویل داده شود. با استفاده از این روش می‌توانید عزیزان خود را در خارج از کشور غافلگیر کنید و در وقایع مهم و مناسبت‌های خاص زندگی عزیزانتان نقش ماندگاری بر جای بگذارید.

 

در پست اکسپرس هر بسته‌بندی باید کمتر از 30 کیلوگرم وزن و ابعاد مشخصی داشته باشد؛ البته اگر از خدمات سامان اکسپرس استفاده کنید، نیازی برای نگرانی در این مورد وجود ندارد زیرا سامان اکسپرس خود بسته‌بندی بسته شما را بنابر معیارهای لازم در پست اکسپرس هوایی انجام می‌دهد.

 

در این پست اجازه ارسال ادوات نظامی، مواد مخدر، داروهای روان‌گردان، سی‌دی‌های غیرمجاز، روزنامه، ویدئو یا مجله‌های غیراخلاقی، مواد منفجره و قابل اشتعال و حیوانات زنده را ندارید.

 

مرسوله‌های پستی اکسپرس در فواصل نزدیک 1 تا 3 روزه و در فواصل دورتر 7 تا 10 روزه تحویل می‌شوند.

معرفی خدمات شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس

فریت بار بهترین انتخاب برای حمل اسباب و اثاثیه

فریت بار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حمل بارها با اهداف غیرتجاری است. این روش، بهترین روش برای ارسال و دریافت وسایل سنگین است. به عنوان مثال اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و ترجیح می‌دهید بتوانید بعضی از اسباب و اثاثیه خاص خود، مانند فرش یا بعضی لوازم دکوری را با خود به کشور مقصد ببرید، بهترین راه‌حل برای شما استفاده از فریت بار است.

 

فریت بار سه روش کلی دارد: فریت بار هوایی، فریت بار زمینی و فریت بار دریایی

 

فریت بار هوایی سرعت بیشتری نسبت به دو نوع دیگر دارد ولی محدودیت‌های آن نسبت به دو مورد دیگر بیشتر است. باید بدانید که برای ارسال کالاهای بزرگ و سنگین‌تر نمی‌توانید از فریت بار هوایی استفاده کنید. با این حال این روش بسیار سریع‌تر و امن‌تر از دو روش دیگر است.

 

فریت بار زمینی بیشترین کاربرد را برای مقاصدی دارد که دارای مرز مشترک با ایران هستند. در این روش بار با کامیون جابه‌جا می‌شود. لازم است توجه کنید که تنها در صورتی فریت بار زمینی نسبت به فریت بار هوایی به‌صرفه‌تر خواهد بود که نزدیک به 1500 کیلوگرم بار داشته باشید و بتوانید یک کامیون کاملا را پر کنید. در غیر این صورت انتخاب فریت بار هوایی به‌صرفه‌تر و عاقلانه‌تر است.

 

فریت بار دریایی برای کشورهایی که دارای مرز زمینی با ایران نیستند، بهترین انتخاب است. از نظر قیمت، فریت بار دریایی از فریت بار هوایی ارزان‌تر و از فریت بار زمینی گران‌تر است. در این روش یک کانتینر به‌صورت کامل اجاره می‌شود، به همین دلیل برایتان به‌صرفه‌تر است که درست مانند فریت بار زمینی 1500 کیلوگرم بار را معادل یک کانتینر کامل ارسال کنید.

 

شرکت پست بین‌المللی سامان اکسپرس، اولین و برترین شرکت پست ایرانی است که فریت بار را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

معرفی خدمات شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس

ارسال بار با کارگو؛ گزینه‌ای مناسب برای اهداف تجاری

کلمه کارگو در لغت به  معنی کالا و بار است اما در اصلاحات تجاری عموماً به ارسال بار با مقاصد تجاری کارگو گفته می‌شود. ارسال بار با کارگو درست مثل فریت بار، می‌تواند از هر سه روش هوایی، زمینی و دریایی انجام شود. هرچند که ارسال بار با کارگو در میان تجار و بازرگانان رواج زیادی دارد اما لازم است بدانید که از این روش برای انتقال حیوانات نیز استفاده می‌شود. به روش انتقال حیوانات از طریق ارسال بار کارگو، کارگو حیوانات هم گفته می‌شود.

 

اگر حیوان خانگی دارید که می‌خواهید همراه خود به کشورهای خارجی ببرید، اما قادر به همراهی آن در هواپیما نیستید می‌توانید از روش کارگو حیوانات بهره‌مند شوید.

 

اگر شما از کسانی هستید که برای اهداف تجاری و صادرات و واردات خود به دنبال خدمات کارگو هستند باید بدانید که سامان اکسپرس همه خدمات صادرات و واردات کارگو را به مشتریان خود ارائه می‌کنید. این شرکت پست بین‌المللی دپارتمانی مختص خدمات کارگو دارد که می‌تواند با ارائه مشاوره، شما را در این مسیر یاری کند.

 

علاوه بر موارد مذکور سامان اکسپرس سطوح مختلف بیمه را بنا بر درخواست مشتریان، برای مرسولات کارگو ارائه می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید خدمات ترخیص کالاهای خود از گمرک را هم به سامان اکسپرس بسپارید تا نه تنها صفر تا صد پروسه‌های لازم برای ارسال بار با کارگوی شما را برعهده بگیرد بلکه با پیگیری لحظه به لحظه و ارائه خدمات بیمه خاطر شما را از بابت مرسوله‌های پستی خود، کاملاً آسوده کند.

 

با توجه به حجم بالای تعاملات تجاری ایران و چین، ارسال و دریافت بار کارگو میان دو کشور ایران و چین یکی از پرطرفدارترین خدمات سامان اکسپرس به شمار می‌رود.

 

هزینه هر مرسوله کارگو به متغیرهای فراوانی بستگی دارد. به عنوان مثال می‌توان به وزن و ابعاد بار، فاصله کشور مبدأ تا کشور مقصد، قوانین کشورهای مبدأ و مقصد و نرخ ارز اشاره کرد. توجه کنید که نوع کالا هم در قیمت‌گذاری نهایی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر کالاها حساس‌تر و شکننده‌تر باشند نیاز به بسته‌بندی خاصی دارند که هزینه بیشتری می‌طلبد.

 

خدمات گمرکی شرکت پست بین‌المللی سامان اکسپرس

همان‌طور که در بخش قبلی ذکر شد، علاوه بر خدمات ارسال بار به صورت کارگو، سامان اکسپرس خدمات مربوط به گمرک را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هرچه مدت زمانی که بار در گمرک باقی می‌ماند کوتاه‌تر باشد، بیشتر به نفع صاحب بار است؛ خصوصاً در مواردی که بار به مقاصد تجاری وارد شده باشد. با توجه به تجربه سامان اکسپرس در این زمینه و پیچیدگی فرآیندهای قانونی ترخیص کالا از گمرک، با سپردن این بخش از فعالیت‌های خود به شرکت پست بین‌المللی سامان اکسپرس می‌توانید گامی مؤثر در راستای ترخیص به‌موقع و بدون دردسر کالاهای خود بردارید.

 

توجه کنید که همه کالاهایی که طبق قوانین گمرکی دارای ارزش هستند باید ترخیص شوند. لازم به ذکر است که کالاهایی را که نیاز به دریافت مجوزهای خاصی دارند، نمی‌توان برای شرکت‌ها یا افراد عادی ترخیص کرد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم که پیش از این که بخواهید برای وارد کردن کالایی خاص به داخل کشور اقدام کنید، از کارشناسان سامان اکسپرس مشاوره دریافت کنید.

 

سامان اکسپرس خدمات ترخیص کالا از بیشتر کشورها به‌خصوص چین و دبی را می‌پذیرد.

معرفی خدمات شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس

چگونه مرسوله پستی خود را رهگیری کنید

امکان رهگیری مرسوله پستی یکی از مهم‌‌ترین خدماتی است که توسط سامان اکسپرس ارائه می‌شود. پس از ارائه مرسوله خود به این شرکت یک کد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به کمک این کد به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از وضعیت مرسوله پستی خود باخبر شوید.

 

کد رهگیری مرسولات پستی همه اطلاعات لازم درباره وضعیت مرسوله را به شما ارائه خواهد داد تا با خاطری آسوده از خدمات سامان اکسپرس استفاده کنید. این اطلاعات عبارتند از:

 

• زمان تحویل مرسوله در مبدأ از فرستنده

• زمان ورود مرسوله به انبار در مبدأ

• زمان ورود بار به گمرک مبدأ

• زمان خروج بار از گمرک مبدأ

• زمان ورود بار به گمرک مقصد

• زمان خروج مرسوله از گمرک مقصد

• زمان تحویل مرسوله به گیرنده

 

کلام آخر

اگر این مطلب را به‌طور کامل مطالعه کردید اما هنوز مطمئن نیستید که کدام یک از روش‌های پستی برای شما مناسب‌تر است، تنها کافی است تا از مشاوره رایگان شرکت پست بین‌المللی سامان اکسپرس استفاده کنید. مشاوران این شرکت بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال برای هر نوع مرسوله پستی را به شما معرفی خواهند کرد.

 

سامان اکسپرس با سال‌ها سابقه، بیش از 300 پروژه نقل و انتقال و بیش از 450 مشتری راضی، ارائه بهترین خدمات را به شما تضمین می‌کند. این شرکت با سرعت و امنیت بالا در انتقال مرسوله‌های پستی، داشتن نمایندگی در سراسر دنیا و امکان ارسال به سراسر دنیا، بهترین انتخاب برای ارسال بسته‌های پستی با اهداف و شرایط مختلف به هر نقطه‌ای در سراسر جهان است.

جدیدترین مطالب