خرید آسان با اسنپ مارکت

خرید آسان با اسنپ مارکت

یک لیست خرید بلند و بالا تهیه کرده‌اید ولی حوصله ندارید بیرون بروید؟ دنبال جایی هستید که علاوه‌ بر تخفیف‌های همیشگی، به‌ صورت هفتگی و ماهانه هم تخفیف‌های ویژه داشته باشد؟ دلتان می‌خواهد خریدهایتان دم منزل به شما تحویل داده شود؟ هوا آلوده است؟ حوصله ندارید؟ تخفیف می‌خواهید؟ خوب چرا از اسنپ مارکت خرید نمی‌کنید؟

 

اگر هیچ کدام از موارد بالا هم درباره شما صدق نکند، باز هم می‌توانید از اسنپ ‌مارکت خرید کنید. کافی‌ست با تکنولوژی سر جنگ نداشته باشید. چند کلیک ساده و زینگ! زنگ در خانه شما را می‌زنند؛ کالاهایی که سفارش داده بودید دم در خواهد بود.

خرید آسان با اسنپ مارکت

با کد تخفیف اسنپ مارکت پرمصرف ترین کالاهای خانوار را با ارزانترین قیمت ها بخرید!

آیا به این فکر کرده اید که بتوانید از جایی خرید کنید که همیشه تخفیف داشته باشد؟ در گرانی این روزها یکی از بزرگترین دغدغه های افراد، خرید وسایل ضروری خانه با کمترین قیمت هاست. یکی از امکاناتی که اسنپ مارکت سعی می کند آن را در نظر داشته باشد، اختصاص تخفیف به کالاهای پرمصرف خانواده هاست. شما در اسنپ مارکت می توانید پرمصرف ترین کالاهایی را که هر خانواده  ممکن است به آن نیاز داشته باشد با قیمت های مناسب پیدا کنید.

 

خرید میوه؛ آن هم آنلاین!

شاید تا به حال حتی به ذهنتان هم خطور نکرده باشد که بتوانید میوه را به صورت آنلاین خریداری کنید؛ ولی چرا که نه؟ در اسنپ مارکت می توانید میوه ها را با بهترین کیفیت پیدا کنید؛ سفارش دهید و درِ منزل تحویل بگیرید. چه کسی حوصله دارد کیسه های بزرگ میوه و سبزیجات را حمل کند و آن ها را به خانه بیاورد؟ به راحتی این کار را به اسنپ مارکت بسپارید.

 

میوه تا 25 درصد تخفیف!

با خرید میوه از اسنپ مارکت نه تنها فرایند خرید برای شما راحت تر می شود؛ بلکه می توانید تا 30 درصد برای میوه هایی مثل پرتقال تامسون، سیب، نارنگی، انار و … تخفیف دریافت کنید. البته این تخفیف هیجان انگیز فقط مخصوص میوه ها نیست. شما می توانید خوراکی هایی مثل گوجه، سیب زمینی و … را هم تا 25 درصد تخفیف از اسنپ مارکت بخرید.

 

تا 55 درصد تخفیف برای وسایل صبحانه

اگر فکر می کنید خدمات اسنپ مارکت فقط به خرید محصولات و ارسال آن در منزل محدود می شود، سخت در اشتباهید! شما با هر بار خرید از اسنپ مارکت با تخفیف های متفاوتی روبه رو خواهید شد. برای مثال می توانید وسایل مربوط به صبحانه را تا 55 درصد تخفیف تهیه کنید و از خرید خود راضی باشید.

 

با چند کلیک ساده به اندازه یک کوه خرید کنید

دیگر نیازی نیست برای خرید وسایل ضروری، مسیر خانه تا هایپراستار را طی کنید. یکی از سختی های خرید، این است که باید ساعات زیادی را برای آماده شدن و بیرون رفتن در نظر بگیرید، باید مدت ها در ترافیک بمانید، آلودگی هوا را تحمل کنید، با چند لایه ماسک احساس خفگی داشته باشید و تازه بدتر از همه این ها، دنبال جای پارک بگردید!

 

حتی این جا هم نقطه پایان مشکلات شما برای یک خرید حضوری نیست! شما بعد از نجات از ترافیک، آلودگی و دعوا سر جای پارک، یک مشکل اساسی خواهید داشت. آن هم زمان انتظاری ست که باید برای خرید از هایپراستار در صف های طولانی تلف کنید. فکر نمی کنیم هیچ چیزی مهم تر از زمان در دنیا وجود داشته باشد.

 

شما با خرید از اسنپ مارکت می توانید در خانه بنشینید، با لپ تاپ یا گوشی خود و فقط با چند کلیک ساده، بدون هیچ زحمتی تمام خریدهایتان را انجام دهید. یک کلیک؛ دو کلیک؛ سه کلیک؛ تمام! خرید شما انجام شد!

 

تخفیف‌های همیشگی در اسنپ مارکت

با همکاری دو شرکت بزرگ اسنپ و هایپراستار، اسنپ مارکت به وجود آمده است که در واقع به‌عنوان یک سوپرمارکت آنلاین کار می‌کند. از ویژگی‌های بسیار هیجان‌انگیز اسنپ مارکت تخفیف‌های همیشگی در آن است. فکرش را کنید می‌توانید از سوپرمارکتی خرید کنید که همیشه و در هر زمانی روی کالاهایش تخفیف می‌گذارد.

 

تخفیف‌های بسیار بالای همیشگی که بعضا به80 درصد هم می‌رسد و از بهترین فروشگاه‌های کشور خواهد بود، تنها بخشی از خدمات اسنپ مارکت است. به‌غیر از این تخفیف‌های دائمی، گاهی تخفیف‌های بیشتری هم وجود خواهد شد. تخفیف‌هایی مثل سه‌شنبه‌های پرتخفیف و تخفیف هفتگی و ماهانه. خرید آنلاین میوه یا خواربار و یا حتی لوازم آرایشی با بیشترین تخفیف فقط چند کلیک با شما فاصله دارد.

 

یک پارتی توپ با تخفیف‌های توپ در مارکت‌پارتی داشته باشید

در مارکت‌پارتی هر هفته و هر ماه می‌توانید تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را  در این بخش تجربه کنید. شما می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را با تخفیف‌های 20‌درصدی، 30‌درصدی‌، 40‌درصدی و حتی 70‌درصدی بخرید.

 

خرید آسان با اسنپ مارکت

در منزلتان بنشینید؛ پا روی پا بگذارید و سفارشتان را ثبت کنید. زنگ در منزل را می‌زنند و کالاهایتان را به شما تحویل خواهند داد. در واقع شما بدون هیچ چک‌وچانه اضافه‌ای خریدهایتان را به‌آسانی انجام می‌دهید.

جدیدترین مطالب