یخچال ساید یای ساید یا یخچال بالا پایین اسنوا؟

یخچال ساید یای ساید یا یخچال بالا پایین اسنوا؟

برند اسنوا یکی از برندهایی است که نیاز به معرفی ندارد. لوازم خانگی اسنوا جزء محبوب‌ترین و بهترین لوازم خانگی موجود در بازار هستند. یکی از بهترین تولیدات این برند، یخچال‌های ساید بای ساید و بالا و پایین هستند. به طور کلی یخچال یکی از کالاهایی است که هنگام خرید، برخی از افراد را دچار سردرگمی می‌کند. در واقع اینکه یخچال ساید بای ساید بخریم یا یخچال بالا و پایین، ممکن است برای بعضی از افراد یک معضل به شمار آید. ما در این مقاله می‌خواهیم ویژگی‌های کلی هر کدام از این یخچال‌ها را بیان کنیم تا شما با مقایسه آنها بتوانید به یک نتیجه درست برسید.

یخچال ساید یای ساید یا یخچال بالا پایین اسنوا؟

آشنایی با برند اسنوا

برند اسنوا از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با تولید کولر آبی و اجاق گاز آغاز کرد. به مرور زمان محصولات دیگری مانند ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و تلویزیون نیز به محصولات این برند اضافه شدند. پس از آن کم‌کم تولیدات این برند با تولید محصولات دیگری مانند مایکروفر، آون، هود، سینک و ماشین ظرفشویی نیز کامل‌تر شد. این برند تاکنون جوایز زیادی را در جشنواره‌های مختلف به دست آورده است.

 

ویژگی‌ های یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید اسنوا یکی از پرطرفدارترین یخچال‌های ساید بای ساید در میان برندهای ایرانی محسوب می‌شود. این محصول تقریبا تمامی امکاناتی که یک یخچال باید داشته باشد را دارا است. از مهمترین ویژگی‌های این یخچال، دارا بودن سیستم ضد برفک و همچنین موتور قدرتمند است. یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم یخچال‌های این برند این است که شما با هر تعداد جمعیت و هر توان مالی که باشید می‌توانید از یخچال‌های این برند خریداری کنید؛ زیرا تنوع محصول در اسنوا بسیار زیاد است‌.

 

اگر بخواهیم مشخصات کلی برای یخچال ساید بای ساید اسنوا بیان کنیم، موارد زیادی را باید در نظر بگیریم. به طور مثال این یخچال مجهز به سیستم رفع بوی نامطبوع است. این کار توسط سیستم گردش هوای چندگانه انجام می‌گیرد؛ بنابراین کمک می‌کند که مواد غذایی تازه مانده و کیفیتشان حفظ شود. همچنین سرمایش هوشمند از دیگر ویژگی‌های یخچال‌های اسنوا است. این سرمایش هوشمند کمک می‌کند که سرما در تمام قسمت‌های یخچال به صورت یکنواخت و پایدار پخش شود.

 

این موضوع به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک خواهد کرد. همچنین این یخچال مجهز به یک فیلتر بوده که هوا را به صورت آنتی باکتری تهویه می‌کند. عملکرد این فیلتر که به فیلتر نانو کربن معروف است به این صورت است که باکتری‌های فضای داخل یخچال را به خود جذب می‌کند. از این طریق مانع از کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال خواهد شد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در بستن درب یخچال دقت نمی‌کنید، زنگ هشدار یخچال می‌تواند به کمک شما بیاید.

 

دارا بودن قفل کودک و پنل لمسی نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این یخچال به شمار می‌آید. همانطور که گفتیم موتور تعبیه شده در این یخچال بسیار قدرتمند است. یک ریزپردازنده دیجیتالی در این یخچال وجود دارد. وظیفه این ریزپردازنده، تنظیم برق کمپرسور در زمان کاهش دمای یخچال است. این کار کمک می‌کند که یخچال عملکرد بهتری داشته باشد. مزیت دیگری که می‌توان برای موتور این یخچال قائل شد، کاهش مصرف برق و آلودگی‌های صوتی است. همچنین کمپرسور یخچال به کمک این موتور می‌تواند عمر طولانی‌تری داشته باشد.

 

کاهش چشمگیر مصرف انرژی نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت یخچال ساید بای ساید به شمار می‌آید. این موضوع به دلیل بهره‌مندی از کمپرسورهای اینورتر است. این کمپرسورها علاوه بر اینکه می‌توانند مصرف انرژی را کاهش دهند، به تازه ماندن مواد غذایی نیز کمک می‌کنند. عملکرد اینورتر به این گونه است که هنگام راه‌اندازی و در ابتدا، جریان برق را به اندازه‌ای که لازم است افزایش می‌دهد.

 

اما پس از اینکه سیستم راه‌اندازی شد، در حین انجام کار به اندازه‌ای که لازم است جریان برق را کاهش می‌دهد. این افزایش و کاهش جریان برق کمک می‌کند که فقط به اندازه‌ای که لازم است برق مصرف شود. در نهایت کاهش مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت. دارا بودن محفظه Chiller Zone از دیگر ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید اسنوا است. این محفظه بیشتر برای گوشت و مواد پروتئینی به کار می‌رود. کاربرد اصلی محفظه Chiller Zone این است که می‌تواند مواد پروتئینی مانند گوشت را در بهترین کیفیت خود نگه دارد.

یخچال ساید یای ساید یا یخچال بالا پایین اسنوا؟

ویژگی‌ های یخچال بالا پایین

یکی دیگر از یخچال‌های تولید شده توسط برند اسنوا، یخچال بالا پایین اسنوا است. این یخچال جزء مدل‌هایی است که قسمت اصلی فضای یخچال در قسمت بالای آن قرار می‌گیرد. در قسمت پایین نیز فریزر قرار دارد. قیمت این مدل یخچال نسبت به سایر مدل‌های یخچال‌های اسنوا مقرون‌به‌صرفه‌تر است‌ البته این کمتر بودن هزینه به دلیل کمتر بودن کیفیت نیست؛ بلکه شما تمام امکاناتی را که یک یخچال باید داشته باشد را در یخچال بالا پایین اسنوا خواهید دید.

 

ظرفیت قسمت بالای این مدل یخچال، ظرفیت بزرگ و مطلوبی است. در واقع این ظرفیت به اندازه‌ای است که شما بتوانید تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را در این قسمت قرار دهید. از آنجایی که فریزر در قسمت پایینی یخچال قرار دارد، شما به قسمت بالایی یخچال و مواد غذایی روزمره خود دسترسی راحت‌تری خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های خوب یخچال‌های اسنوا از جمله یخچال بالا پایین، مصرف کم انرژی است. به طور کلی پایین بودن مصرف انرژی در لوازم برقی از دو جنبه اهمیت دارد.

 

هم از نظر کاهش هزینه‌های مصرف برق و هم از نظر سلامت محیط زیست می‌توان برای این موضوع اهمیت قائل شد. مصرف انرژی در این یخچال‌ها به میزان ۲۳ درصد کاهش یافته است به همین دلیل گرید مصرف انرژی در یخچال بالا و پایین در سطح +A است. تمام این موارد به دلیل وجود کمپرسور اینورتر است. این کمپرسور می‌تواند دور موتور را بر اساس میزان سرمایش مورد نیاز تنظیم نماید. با این کار علاوه بر کاهش مصرف انرژی می‌تواند مواد غذایی را نیز به طور قابل ملاحظه‌ای تازه نگه دارد.

 

سیستم ضد برفک در تمام یخچال‌های بالا پایین اسنوا تعبیه شده است. همچنین این یخچال‌ها یک سری فن‌های قوی دارند. این فن‌ها کمک می‌کنند که سرما به تمام قسمت‌های یخچال انتقال یابد. در بسیاری از یخچال فریزرهای بالا پایین می‌توانید سامانه یخ‌ساز قابل حمل را مشاهده نمایید. قسمت دیگری به نام سامانه مدیریت مصرف در این یخچال‌ها وجود دارد. این قسمت کمک می‌کند هنگامی که به مدت طولانی دور از منزل هستید، به طور مثال هنگام سفر، تنظیمات یخچال را بر اساس کاهش مصرف انرژی انجام دهید.

 

آبسردکن مخزنی و همچنین سیستم یخ‌ساز مکانیکی از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر محسوب می‌شوند‌. این سیستم یخ‌ساز مکانیکی کمک می‌کند که با پر کردن محفظه آن، همیشه یخ‌های آماده را در دسترس داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب یخچال‌ها این است که اغلب آنها به تکنولوژی نانو سیلور مجهز هستند. عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که ذرات سیلور را به ذرات بسیار کوچک تقسیم می‌کند. این ذرات بسیار کوچک در حد نانو بوده و می‌توانند سطوح را در مقابل رشد باکتری‌ها مقاوم کنند.

یخچال ساید یای ساید یا یخچال بالا پایین اسنوا؟

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یخچال‌های بالا پایین و ساید بای ساید اسنوا پرداختیم. برند اسنوا جزء برندهای باسابقه، باکیفیت و معتبر ایرانی است. اما از آنجایی که هم تنوع محصولات بسیار زیاد است و هم برخی از افراد ممکن است با محدودیت بودجه مواجه باشند، گاهی انتخاب قدری دشوار خواهد شد. ما در برندچی محصولات مختلف از برندهای مختلف را به شما معرفی می‌کنیم. هدف برندچی این است که شما با اطلاعاتی کافی و دیدی بازتر به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

جدیدترین مطالب