پیام تبریک روز مالیات | متن تبریک هفته مالیات

پیام تبریک روز مالیات | متن تبریک هفته مالیات

پیام تبریک روز مالیات به همراه متن تبریک روز مالیات را در ادامه این بخش از سایت سماتک مشاهده می کنید و به مناسبت فرا رسیدن 16 تیرماه در اینجا می توانید بهترین متن تبریک هفته مالیات را انتخاب کرده و ارسال نمایید.

پیام تبریک روز مالیات | متن تبریک هفته مالیات

پیام تبریک روز مالیات

متن تبریک هفته مالیات به مناسبت فرا رسیدن هفته مالیات را در این مطلب تقدیم حضورتان خواهیم کرد. ۱۶ تیرماه مصادف با «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است. ضمن تبریک فرارسیدن شانزدهم تیرماه، روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ سازی مالیاتی به رئیس و پرسنل خدوم اداره امور مالیاتی کشور و همچنین مودیان عزیز که همواره یاریگر نظام مالیاتی هستند، سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت نموده و امید است در این مقطع کنونی که اقتصاد کشور آماج هجمه های خارجی است بتوانیم در این آزمون بزرگ خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی، پیروز و سربلند باشیم و پیشاپیش شانزدهم تیرماه روز مالیات مبارک.

♦ ♦ ♦

زمان تشکیل پرونده مالیاتی فرا رسیدن است. بیایید خالصانه پرونده مالیاتی مان را تشکیل دهیم و کشورمان را نجات دهیم. 16 تیر روز مالیات مبارک.

♦ ♦ ♦

روز مالیات یادآوری است که سهم خود را از درآمدمان به دولت بدهیم…. روز مواجهه با کسورات و ثبت اظهارنامه فرا رسیده است. با آرزوی روزی بدون دردسر و مبارک عزیزم.

♦ ♦ ♦

پیامک تبریک روز مالیات

فرا رسیدن روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را خدمت مؤدیان خوش حساب مالیاتی و همچنین همکاران سختکوش سازمان امور مالیاتی در اقصی نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون همه این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

♦ ♦ ♦

بیایید با پرداخت مالیات کشور را به اوج اقتصادی برسانیم

روز مالیات مبارک.

♦ ♦ ♦

برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. همچنین برای هر مشکل مالیاتی راه حلی وجود دارد، مشروط بر اینکه فرد مناسبی شما را راهنمایی کند. شانزده تیر روز مالیات بر شما مبارک دوست من.

♦ ♦ ♦

در شرایط کنونی تحریم و کاهش درآمدهای نفتی، مالیات از اصلی ترین منابع درآمدی دولت و نیز عاملی مهم در ایجاد عدالت اقتصادی به شمار می رود

16 تیر روز مالیات مبارک.

♦ ♦ ♦

متن تبریک هفته مالیات

پیام تبریک روز مالیات | متن تبریک هفته مالیات

شانزدهم تیرماه به عنوان روز ملی مالیات تجلی بخش تلاش، همت و عزم راسخ کارکنان محترم امور مالیاتی و مودیان عزیز که همواره با درک وضعیت موجود اقتصادی و با هدف دستیابی به افقی روشن و چشم اندازی پر امید در تامین هزینه های کشور سهیم و نقش آفرین می باشند، را تبریک و تهنیت می گویم. امید است با تلاش صادقانه همه خدمتگزاران در جهت تامین اعتبار مالی کشور در عرصه های اقتصادی ایران عزیزمان موفق و موید باشید.

♦ ♦ ♦

فرا رسیدن روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی به تمامی کارگزاران پرتلاش و کارکنان خدوم این دستگاه و همچنین مودیان عزیز که همواره یاریگر نظام مالیاتی هستند مبارک باد.

♦ ♦ ♦

با تحولات ارزش آفرین و گام‌ های دانش‌ بنیانی که در نظام مالیاتی کشور جریان دارد، به زودی در راستای تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، شاهد تحقق کامل بودجه بدون وابستگی به نفت و اداره کشور از طریق درآمدهای پاک مالیاتی هستیم

سالروز مالیات بر تمام مودیان مالیاتی مبارک باد.

♦ ♦ ♦

در شرایط کنونی تحریم و کاهش درآمدهای نفتی، مالیات از اصلی ترین منابع درآمدی دولت و نیز عاملی مهم در ایجاد عدالت اقتصادی به شمار می رود

فرا رسیدن هفته مالیات مبارک باد.

♦ ♦ ♦

متن تبریک روز مالیات

خمس و زكات دو مورد از عمده ترین مالیات های اولیه اسلام است كه حكومت اسلامی با اخذ مالیات از مردم، به مصرف اداره جامعه و پیشرفت و توسعه كشور اسلامی می رساند. همچنین هزینه ها و مخارج تشكیلات حكومت اسلامی از محل همین مالیات ها تأمین می شود. روز مالیات گرامی باد.

♦ ♦ ♦

وجوهی كه دولت برای تأمین هزینه های خود از اشخاص اخذ می نماید مالیات نامیده می شود. مانند مالیات بر ارث، حق تمبر، مالیات بر درآمد املاک، مالیات بر درآمد حقوق، مالیات بر درآمد مشاغل، مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی و مالیات بر درآمد اتفاقی. روز و هفته مالیات بر تمام کارمندان اداره مالیات مبارک باد.

♦ ♦ ♦

مهمترین روش تأمین مالی مد نظر مدیریت اقتصادی کشور، درآمد های مالیاتی است و این مهم باری عظیم را بر دوش این سازمان راهبردی قرار داده است. روز مالیات مبارک.

♦ ♦ ♦

با توجه به اینكه حكومت اسلامی از اهم احكام اسلام و حاكم بر بقیه احكام فرعی است، لذا خداوند متعال برای حكومت، منبع مالی قرار داده است كه این منابع مالی همان مالیات های شرعی و اسلامی است. فرا رسیدن روز مالیات بر شما ممیز مالیاتی مبارک.

♦ ♦ ♦

روز مالیات مبارک

پیام تبریک روز مالیات | متن تبریک هفته مالیات

ماليات در اصطلاح، سهمي است که به موجب اصل تعاون ملي و براساس مقررات، شهروندان موظف اند از ثروت و درآمد خود، به منظور تأمين هزينه هاي عمومي و حفظ منافع اقتصادي يا سياسي و اجتماعي کشور، به قدر و توانايي خود به دولت بدهند تا دولت در هر موردي که مصلحت بداند، مصرف کند. روز مالیات گرامی و فرخنده باد.

♦ ♦ ♦

مالیات مطمئن ترین، سالم ترین و پایدارترین منبع تامین مالی دولت به شمار می رود که با برنامه ریزی صحیح می تواند اثرات مطلوبی در توسعه پایدار کشور، مقاوم سازی اقتصاد در برابر شوک ها و تهدیدهای خارجی، رفع نابرابری های اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت در جامعه و افزایش رفاه و آبادانی و تامین امنیت، بهداشت و درمان داشته باشد. 16 تیر سالروز امور مالیاتی کشور ایران مبارک.

♦ ♦ ♦

داشتن اقتصادی سالم و متکی بر منابع ملی، بخشی از شاخصه های مؤثر در توسعه و پویایی نظام اقتصادی کشورها به شمار می رود و در این رابطه درآمدهای مالیاتی در دستیابی به افقی روشن و چشم اندازی پر امید، برای تأمین هزینه های کشور نقش آفرین است.

♦ ♦ ♦

در حالی که محدودیت ها و تحریم های اعمال شده توسط دشمنان، تعمدا و به صورت برنامه ریزی شده، آسیب به منابع مالی کشور را هدف قرار داده است و در شرایطی که شیوع بیماری کرونا و آسیب های مبتلابه کسب و کارها ناشی از همه گیری این ویروس منحوس بر فضای اقتصادی کشور سایه انداخته، شاهدیم که برای تحقق درآمدهای مالیاتی در سال جاری اقدامات ارزشمندی با رعایت تسهیل فعالیت کسب و کارها مبتنی بر جدیدترین فناوری های نوین، بعمل آمده است، به نحوی که حمایت های ویژه از فعالان اقتصادی در قالب بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی، امهال مالیاتی و ارایه تسهیلات ویژه به مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت گرفته است.

فرا رسیدن روز مالیات بر عموم مودیان مالیاتی خجسته باد.

♦ ♦ ♦

عکس تبریک روز مالیات

پیام تبریک روز مالیات | متن تبریک هفته مالیات

موفقیت های نظام مالیاتی در تحقق اهداف مالیاتی، همراه با توسعه و ترویج فرهنگ مالیاتی درکشور، افزایش تمکین داوطلبانه مودیان و تسریع در وصول معوقات مالیاتی، نشانه روشنی از سیاست ها و تدابیر مناسب اتخاذ شده و تلاش های موفق همکاران مجموعه نظام مالیاتی کشور است. روز مالیات بر شما مبارک باد.

♦ ♦ ♦

در کشور ما با رویکرد قوانین بالادستی ازجمله سند چشم انداز بیست ساله و بسته اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین اهداف اقتصادی دولت، جایگاه مالیات را در نظام اقتصادی کشور بسیار پررنگ نموده است و در حقیقت می توان گفت توجه ویژه به ظرفیت های داخلی کشور رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است. شانزدهم تا بیست و سوم تیرماه هفته مالیات مبارک باد.

جدیدترین مطالب