با آپشن های بی رغیب لباسشویی سامسونگ آشنا شوید

با آپشن های بی رغیب لباسشویی سامسونگ آشنا شوید

لباسشویی در دنیای امروز به یک ضرورت انکارناپذیر مبدل شده است. انسان امروزی دیگر بوی لباس های عرق کرده و لکه هایی که ناشی از ازدحام جمعیت و فعالیت های زیاد می باشند را برنمی تابد. برندهای داخلی و بین المللی هم به گونه ای سعی می کنند کیفیت اجناس خود را بالاتر برده و رضایت مشتریان را در زمینه خرید و استفاده از ماشین لباسشویی افزایش دهند. برند سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای جهانی است که جایگاه ویژه ای هم در ایران دارد. در این مقاله شما را با چند نمونه از آپشن های بی رغیب لباسشویی سامسونگ آشنا می کنیم.

 

برنامه Eco Drum Clean (شستشوی بهینه)

ماشین های لباس شویی سامسونگ علاوه بر اینکه دارای برنامه های عمومی همانند سایر ماشین های لباس شویی هستند برنامه های ویژه ای هم دارند که باعث افزایش بازدهی استفاده از لباسشویی می شود. در این خصوص می توان به برنامه شستشوی بهینه اشاره کرد. برنامه اکو درام کیلین مخصوص شستشوی بهینه در لباسشویی سامسونگ به شرح زیر است:

 

• جهت شستشوی دیگ لباسشویی

• بعد از هر 40 بار شستشو لباسشویی می توانید از این برنامه استفاده نمایید.

با آپشن های بی رغیب لباسشویی سامسونگ آشنا شوید

برنامه Air Wash- Deodorization & Sanitization (ضدعفونی و بوزدایی)

همانطور که از عنوان این برنامه به دست می آید برنامه sanitization و air wash-deodorization مخصوص ضد عفونی کردن لباس هاست. ضدعفونی کردن لباس ها با این برنامه به قرار زیر است:

 

• از بین بردن بوی بد لباس ها ناشی از عرق کردن یا قرار گرفتن در مجاورت اشیائی که بوی زننده ای دارند.

• ضدعفونی کردن لباس های که میزان قاابل توجهی از باکتری ها، قارچ ها و میکروب ها را حمل کند.

 

برنامه Delicate (لباس های ظریف)

در لباسشویی می توانید برای شستشوی لباسهایی که ظرافت بالایی دارند و نمی خواهید فرم اولیه آن ها بهم بخورد می توانید برنامه دلیکیت مخصوص شستشوی لباس های ظریف استفاده کنید. موارد استفاده ازاین برنامه به شرح ذیل است:

 

• مناسب برای لباس های ظریف همانند لباس های توری یا لباس زیر

• دمای مناسب برای این برنامه 30 درجه است.

 

برنامه Super Eco Wash (شستشوی فوق اقتصادی)

برنامه سوپر اکو واش مناسب برای شستشوی فوق اقتصادی است و بدون شک یکی از بهترین برنامه های تعبیه شده روی سیستم ماشین های لباس شویی سامسونگ است. نکات، شرایط و موارد استفاده از این برنامه در سری برنامه های شستشوی لباسشویی سامسونگ به قرار زیر است:

 

• بهینه ترین حالت شستشو در ماشین لباسشویی سامسونگ به حساب می آید.

• این برنامه مصرف انرژی پایینی دارد.

• باعث حفظ کیفیت حداکثری لباس ها می شود.

• زمان مناسب برای شستشوی لباس ها با استفاده از آن 90 دقیقه است.

• دمای مناسب برای این برنامه 40 درجه است.

• از سرعت 1200 دور بر دقیقه در اجرای این برنامه استفاده نمایید.

با آپشن های بی رغیب لباسشویی سامسونگ آشنا شوید

تعبیه کردن یک در کوچک روی درب اصلی در لباسشویی ادواش سامسونگ

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که لباسشویی را روشن کرده اید و بچه تان با لباس های کثیف از بیرون بیاید. در این زمان دو انتخاب دارید؛ یا اینکه لباس ها را با دست بشویید یا اینکه این لباس های کثیف را درون سبد گذاشته و بگذارید بعد از چند روز و درست زمانی که سبد در حال پر شدن از لباس های کثیف بود آن ها را درون ماشین بیاندازید. بنابراین در بهترین حالت ممکن شاید دو سه روزی طول بکشد تا بتوانید این لباس ها را به همراه سایر لباس ها روانه لباسشویی کنید.

 

شرکت سامسونگ در یک اقدام جالب دست به طراحی نوع عجیبی از دستگاه ها زده که یک درب کوچک روی درب اصلی آن وجود دارد. شما می توانید در زمان مناسب، چرخه شستشوی ماشین را به صورت موقت متوقف کرده، درب کوچک را باز کنید و لباس های مورد نظر را وارد چرخه شستشو کنید. این درب کوچک بر روی درب اصلی ماشین های لباس شویی ادواش سامسونگ طراحی شده اند و یک خلاقیت به تمام معنا در صنعت لباسشویی سامسونگ است که تا پیش از آن در هیچ کجای دنیا مشاهده نشده بود.

 

طراحی لباسشویی هوشمند

شرکت سامسونگ پا را از موارد فوق هم فراتر گذاشته و در برخی از مدل های تولید شده مبادرت به اجرای سیستم های هوشمند نموده است. بنابراین شما می توانید زمانی که خارج از منزل هستید با استفاده از تلفن همراه، کنترل لباسشویی را در دست بگیرید. می پرسید چگونه؟

 

یک مثال در این خصوص داریم. تصور کنید لباسشویی را روشن کرده اید و برای خرید چند قلم لوازم ضروری به بازار رفته اید. در راه به علت عبور خودروها و پاشیدن آب های مانده از بارش باران کنار خیابان، لباس شما هم کثیف می شود.

 

اگر لباسشویی کار خود را تا زمان بازگشت شما به خانه به اتمام برساند احتمالا مجبور می شوید آن لباس را با دست بشویید اما شما می توانید با تلفن همراه خود، عملکرد ماشین را متوقف ساخته و سپس بعد از بازگشت به خانه، از طریق همان درب کوچک که روی درب اصلی تعبیه شده است این لباس کثیف را هم به چرخه شستشو وارد کنید.

با آپشن های بی رغیب لباسشویی سامسونگ آشنا شوید

خراب شدن و تعمیر لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ هرچقدر هم که باکیفیت باشد روزی خراب می شود. تمام لوازم خانگی از این قاعده انکار ناپذیر پیروی می کنند، با این حال باید این واقعیت را قبول کنیم که امروزه امکان خرید لباسشویی آن هم در مدل ها و برندهای گران قیمتی همانند سامسونگ برای اغلب افراد جامعه امکان پذیر نیست. خوشبختانه شرکت سامسونگ نمایندگی های معتبری در ایران دارد و به شما این امکان را می دهد که به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن مبادرت به تعمیر لباسشویی سامسونگ خود نمایید.

 

شرکت کارباما تکنسین های ماهر و باتجربه ای دارد که قطعا می توانند تعمیر لباسشویی سامسونگ شما را به بهترین شکل ممکن بر عهده بگیرند. بنابراین بهتر است به جای خرید مدل های جدیدتر که قیمت بسیار بالایی دارند یا خرید مدل های ارزان قیمت که کیفیت چندانی ندارند مبادرت به تعمیر لباسشویی سامسونگ نمایید و برای مدت زمان طولانی تری از ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید.

جدیدترین مطالب