بهترین رنگ موهای موجود در بازار

بهترین رنگ موهای موجود در بازار

رنگ کردن مو این معجزه دنیای آرایش و آرایشگری!

یکی از دردسترس‌ترین و جذاب‌ترین راه‌ها برای ایجاد تنوع و زیبایی منحصر به فرد در چهره با کمترین هزینه ممکن رنگ کردن موها با استفاده از رنگ موهای موجود در بازار است که امروزه مورد استقبال گسترده‌ای در میان خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است .اما مهم‌ترین نکته در رنگ کردن موها، ابتدا انتخاب و خرید رنگ موی مناسب است.

 

رنگ مو در انواع و اقسام متفاوتی از رنگ و کاربرد تحت نام برندهای متنوعی در دسترس شماست و می‌توانید با توجه به سلیقه، رنگ و مدل رنگ موی موردنظرتان اقدام به خرید آنها کنید. خرید رنگ مو شاید در وهله اول یک کار ساده به نظر برسد، اما دقت نمایید که انتخاب مارک و برند رنگ مو بسیار حائز اهمیت است. با تهیه برندهای معتبر رنگ مو موجود در بازار همچون بیول، کلینیک، آرکانوم، دوماسی و …  می‌توانید به راحتی با توجه به نیاز موهایتان، بهترین تصمیم برای خرید را بگیرید. همچنین دقت داشته باشید که در وهله دوم دانستن فرمول ترکیبی رنگ موها و نسبت معین‌شان در ترکیب با اکسیدان نیز بسیار مهم است.

 

انواع رنگ مو

این روزها رنگ مو در انواع و اقسام مدل‌ها در دسترس همگان قرار گرفته و علاوه بر افزایش کیفیت، سهولت استفاده و کاربرد آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است تا همه (چه خانم‌ها و چه آقایان) بتوانند به راحتی از رنگ مو استفاده کنند. از این بابت شاهد انواع و اقسام رنگ موهای مختلف هستیم که با توجه به توانایی و امکانات در دسترس خودمان می‌توانیم اقدام به خرید آن‌ها کنیم.

 

رنگ مو تیوپی

اکثر رنگ موها در قالب رنگ موهای تیوپی در بازار و آرایشگاه‌ها موجود هستند و ترکیب رنگ بسیار گسترده و متنوعی را شامل می‌شوند. اما استفاده از آن‌ها نیازمند مهارت و امکاناتی است که ممکن است کار را اندکی برای شما سخت کند. رنگ موهای تیوپی بیشتر برای فرمولاسیون رنگ‌های پیچیده مناسب است که توسط متخصصان و آرایشگران مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته که اگر شما هم تمایل داشته باشید به راحتی می‌توانید از آنها به صورت ترکیبی و یا تک رنگ استفاده کنید. برای استفاده از رنگ‌های تیوپی طبق دستور زیر عمل کنید:

بهترین رنگ موهای موجود در بازار

با توجه به حجم و بلندی موهای خود مقداری رنگ را در کاسه مخصوص که معمولا از جنس پلاستیک است بریزید و اکسیدان خود را به نسبت یک و نیم تا دو برابر به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. سپس موهای خود را با توجه به حجم، به 4 تا 8 دسته تقسیم کنید و با کلیپس فیکس کنید و به صورت دسته‌ای و لایه لایه شروع به رنگ کردن موها کنید.حدود 20 تا 30 دقیقه اجازه دهید رنگ مو روی موهایتان بماند و سپس آن را بشویید.

 

دقت داشته باشید که این تقسیم بندی و شیوه رنگ کردن بین همه انواع مدل رنگ مو یکسان است.

 

رنگ موی تیوپی آرکانوم

رنگ موی آرکانوم یک رنگ موی تیوپی فوق‌العاده با تنوع رنگ بسیار گسترده است که می‌تواند به راحتی جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد. این رنگ مو حاوی کراتین هیدرولیزه است و از این رو می‌‌‌‌تواند به راحتی در میان فلس‌های موی شما ورود کند و باعث آبرسانی و حفظ طراوت تار موهای شما شود و آنها را از خشکی و شکنندگی ناشی از رنگ کردن مو حفظ نماید. رنگ موی آرکانوم حاوی پروتئین‌های هیدرولیزه، فسفر و منیزیم است که با تاثیر بر فولیکول و ریشه‌های مو موجب افزایش استحکام آنها خواهد شد و هرگونه تاثیر رنگ مو بر سست شدن ریشه و فولیکول مو را خنثی خواهد کرد. پس با خرید رنگ موی آرکانوم و استفاده از آن لازم نیست نگران ریزش موهای خود در اثر رنگ کردن آنها باشید. رنگ آرکانوم حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A, B, C است که سبب حفظ درخشندگی رنگ مو بر موهای شما و تقویت ساقه‌های موی شما می‌شود و تا مدت زمانی که رنگ موی آرکانوم روی موهای شماست، می‎‌توانید از تامین بودن ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز موهای خود اطمینان حاصل کنید.

بهترین رنگ موهای موجود در بازار

رنگ موی تیوپی کلینیک

رنگ موی تیوپی کلینیک، یک رنگ موی خاص با خواص و تاثیرگذاری فوق‌العاده و بی‌همتا! رنگ موی کلینیک ترکیبی غنی از مخلوط روغن‌های تقویتی و معجزه آسای آرگان، زیتون و بادام است که سبب تقویت ساقه و ریشه مو می‌شوند و رطوبت ساقه مو را به خوبی حفظ خواهند کرد. از طرفی وجود ترکیب این روغن‌های فوق‌العاده در رنگ موی کلینیک موجب جلوگیری از خشکی و درهم شدن موها پس از استفاده از رنگ مو خواهد شد و موهای شما پس از رنگ شدن با رنگ کلینیک صاف و درخشنده باقی خواهند ماند و دچار آسیب‌های ناشی از رنگ کردن مو نخواهند شد. این رنگ موی ایرانی به موهای شما جلوه‌ای سه بعدی و جذاب خواهد بخشید و جذابیت رنگ مو را بر موهای شما دوچندان خواهد کرد.همچنین اگر موهای سفید زیادی در بین تار موهای خود دارید، رنگ موی کلینیک با قدرت پوشش 100 درصدی خود بهترین انتخاب ممکن برای شما به حساب می‌آید.

بهترین رنگ موهای موجود در بازار

کیت رنگ مو

اگر می‌خواهد به تنهایی در خانه اقدام به رنگ کردن موهای خود کنید، استفاده از کیت‌های رنگ مو راحت‌ترین انتخاب ممکن است. کیت‌های رنگ مو به طور معمول حاوی رنگ مو، اکسیدان، دستکش و ظرف رنگ، نرم کننده مو و شامپوهای مخصوص برای موهای رنگ شده می‌باشد. رنگ مو و اکسیدان موجود در کیت‌های رنگ مو با توجه به رنگ انتخابی، محاسبه شده و آماده هستند و نیازی نیست شما سررشته خاصی از ترکیب و فرمولاسیون رنگ مو داشته باشید. این کیت‌ها در دو نوع موجودند که یکی مخصوص آقایان و یکی مخصوص خانم‌ها می‌باشد و تفاوت آنها در فرمولاسیون رنگ آنها است.

 

کیت رنگ موی زی فام

کیت رنگ موی ایرانی زی فام، یک کیت کامل با فرمولاسیون و کیفیت فوق‌العاده در پیاده کردن رنگ مو روی موهای شماست. این کیت با وجود مقدار قابل توجهی مواد آنتی اکسیدان و حفاظت کننده از موها، موجب حفاظت و مراقبت از موهای شما در برابر اشعه فرابنفش خورشید می‌شود و از انجام واکنش‌های اکسیدانت و به وجود آمدن رادیکال‌های آزاد در ساقه موهای شما جلوگیری خواهد کرد و در نتیجه ساقه موی شما از خشکی، شکنندگی و موخوره حفظ خواهد شد. کیت رنگ موی زی فام با مواد مغذی موجود در فرمولاسیون خود سبب تامین مواد مورد نیاز موها خواهد شد. همچنین اگر موی سفید زیادی دارید و پوشاندن آنها برای شما به یک معضل تبدیل شده، استفاده از کیت رنگ موی زی فام، این مشکل را به راحت‌ترین و با کیفیت‌ترین حالت ممکن برای شما رفع خواهد کرد.

 

کیت رنگ موی مردانه های اسپیدی

کیت رنگ موی مردانه های اسپیدی یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی با کیفیت فوق‌العاده برای آقایان به حساب می‌آید. این رنگ مو با ترکیب و فرمولاسیون خاص خود به موهای شما رنگی یکدست و طبیعی می‌بخشد و موهای سفید شما را با کیفیت 100 درصدی پوشش خواهد داد. رنگ موی موجود در کیت اسپیدی فاقد آمونیاک است و از خشکی و شکنندگی موهای شما جلوگیری خواهد کرد و همچنین بوی نامطبوع و آزار دهنده‌ای نیز ندارد و موجب ایجاد حساسیت و آلرژی نیز نخواهد شد. کیت حاوی دو شانه مخصوص در محتویات خود می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از این رنگ مو برای رنگ کردن همزمان مو و ریش خود بهره ببرید. استفاده از این کیت و دیدن نتیجه نهایی آن نهایتا بین 10 تا 15 دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد و در مدت زمان کمی به نتیجه خواهید رسید.

بهترین رنگ موهای موجود در بازار

رنگ موی تدریجی

این دسته از رنگ موها اکثرا برای آقایان استفاده می‌شوند. مکانیسم عمل رنگ موی تدریجی به این صورت است که شما پس از استفاده از رنگ مو، به آن اجازه می‌دهید روی موهای شما تاثیر بگذارند، برخورد آفتاب با موهای شما، سبب ایجاد واکنش و تولید ملانین رنگی در موهای شما شود و موهایتان به تدریج و با گذر چند ساعت زمان پس از استفاده از رنگ مو، رنگ بگیرد. این عمل با واکنش یون‌های نقره موجود در این رنگ‌ها و تابش نور خورشید انجام می‌شود. این مکانیسم، سبب طبیعی به نظر رسیدن رنگ مو در آقایان می‌شود. دقت داشته باشید که رنگ موهای تدریجی در دسته رنگ موهای موقت قرار می‌گیرند و نیاز به تمدید دوباره برای ماندگاری بیشتر از یک روز خواهند داشت.

برای استفاده از رنگ موی تدریجی طبق دستور زیر عمل کنید:

استفاده از رنگ موهای تدریجی بسیار راحت و بدون دردسر است. برای استفاده از این نوع رنگ مو، ابتدا موهای خود را با شامپو به خوبی بشویید و سپس کاملا خشک کنید. پس از آن مقداری از رنگ مو را روی دستانتان بریزید و موهای خود را به آن آغشته کنید و بلافاصله دستان خود را بشویید تا از رنگ گرفتن پوست تان جلوگیری کنید. پس از استفاده از رنگ موی تدریجی نیازی نیست موهای خود را بشویید و دقت کنید که هرچه بیشتر در معرض آفتاب قرار بگیرید، سریعتر نتیجه رنگ مو را خواهید دید. ماندن در فضای بسته، رنگ شدن موهای شما را به تعویق خواهد انداخت. همچنین اگر تمایل داشتید که رنگ موی تیره‌تری داشته باشید، می توانید چند بار در روز از رنگ موی تدریجی برای اثرگذاری بیشتر و افزایش رنگ استفاده کنید.

 

رنگ موی تدریجی های اسپیدی

رنگ موی تدریجی اسپیدی دارای اثرگذاری سریع و باکیفیتی است و در مدت زمان کمی موهای شما را به رنگ دلخواه درمی‌آورد. این رنگ موی تدریجی فاقد آمونیاک و پارافنیلین دی آمین است و به همین دلیل بوی نامطبوعی نداشته و در واقع یک رنگ موی بدون بو محسوب می‌شود. از این رو می‌توانید اطمینان حاصل کنید که موجب ایجاد حساسیت و واکنش‌های آلرژیک نخواهد شد. رنگ موی تدریجی اسپیدی دارای خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی بسیار قدرتمندی است و از خشکی موهای شما جلوگیری خواهد کرد و علاوه بر این موجب حالت پذیری ساقه موی شما نیز می‌شود.

بهترین رنگ موهای موجود در بازار

نکات مهم برای خرید بهترین رنگ مو

• در ابتدا تعیین کنید که از رنگ موی خود چه انتظاری دارید. برای مثال اگر می‌خواهید چهره‌ای جوان‌تر داشته باشید و یا حالت دخترانه صورتتان حفظ شود، توصیه می‌شود از رنگ موهای طبیعی سری قهوه‌ای، نسکافه‌ای و بلوطی و یا سری رنگ‌ موی زیتونی تیره استفاده کنید. این دسته از رنگ‌ها سبب حفظ طراوت صورت شما و جوان‌تر به نظر رسیدنتان خواهد شد.

 

• اگر تار موهای سفید با درصد پراکندگی بالا دارید، استفاده از سری رنگ‌های طبیعی و فوق طبیعی برای پوشانندگی کامل موهای سفید به شما توصیه می‌شود.

 

• چنانچه می‌خواهید از رنگ موهای فانتزی مثل رنگ موی زیتونی روشن، دودی، صورتی و … برای موهای خود استفاده کنید، دقت داشته باشید که این دسته از رنگ‌ها روی موهای دکلره شده با پایه حداقل 8 به خوبی جوابگو خواهند بود و به تنهایی تاثیر چندانی بر تغییر رنگ موی شما نخواهند داشت.

 

• برای خرید رنگ مو، یکی از مهم‌ترین موارد، انتخاب برند مناسب رنگ مو است که توانایی برآورده کردن انتظارات شما از رنگ مو را داشته باشد. یک برند نامعتبر قطعا تاثیرگذاری جالبی نخواهد داشت و تنها صرف وقت و هزینه به حساب می‌آید و ممکن است سلامت مو و پوست شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد و شما را دچار مشکلات جبران ناپذیر کند.

 

• از مهم‌ترین نکات حین خرید رنگ مو، انتخاب رنگ موی متناسب با ته رنگ پوست شماست. حتما باید از هم خوانی رنگ موی انتخابی‌تان با رنگ پوستتان اطمینان حاصل نمایید. برای مثال اگر رنگ پوست سفیدی دارید، رنگ‌موهای تیره مثل نسکافه‌ای، زیتونی، شرابی و … که در تضاد با رنگ پوست شماست، جذابیت بسیاری به چهره‌تان خواهد بخشید و علاوه بر زیبایی موجب جوان‌تر به نظر رسیدن شما نیز خواهد شد. برای کسانی که پوست سبزه و یا تیره‌ای دارند نیز انتخاب سری رنگ‌های طلایی و بلوند، مسی، فندقی و … زیبایی و جذابیت بسیاری به چهره شما می‌بخشد و موجب ایجاد تنوع و طراوتدر چهره شما خواهد شد.

جدیدترین مطالب