تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در تلگرام

چندین سال است که مردم در بین اپلیکیشن های پیام رسان به دنبال بهترین هستند و با توجه به پیشرفن فناوری و تکنولوژی در این زمینه، تلگرام توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد و جایگاه ویژه ای در بین کاربران، علی الخصوص کاربران ایزانی برای خود کسب کند چون علاوه بر سرعت بالای این پیام زسان، اطلاعات کاربران از امنیت بالایی برخوردار است و امکانات فوق العاده ای در اختیار استفاده کنندگان از این نرم افزار قرار داده است.

 

از مهمترین امکاناتی که تلگرام در اختیار کاربران قرار داده است و در ایزان نیز مورد استقبال خوبی قرار گرفته است میتئان به امکان ایجاد کانال اشاره کرد.

 

ابن وبژگی به کمک مشاغل و صاحبان کسب و کار در جهت معرفی خدمات و محصولات خئد آمده است.

 

در این مقاله ما قصد داریم به شما راه های افزایش اعضای کانال و بازدید پست ها را آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

تبلیغات در تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام اولین روش مرسوم تبلیغات در این اپلیکیشن پیام رسان محبوب است که شما در این روش میتوانبد با ایجاد عکس مرتبط با محتوای کانال و توضیحات در کپشن این عکس، برای محصول و یا خدمات خود تبلیغ کنید و با پرداخت هزینه ای مناسب آن را در کانال های پربازدبد به اشتراک بگذارید، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان بازدید از پست و کانال شما به محتوای کانال و جذابیت بنر تبلیغاتی شما بستگی دارد. تبلیغات گسترده تلگرام یکی از بهترین انتخاب ها برای سخت پسندان است.

تبلیغات در تلگرام

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی مخسوب میشود که شما میتوانید با پرداخت هزینه، اقدام به خرید ممبر کنید.درابتدا هدف شما از انجام اینکار باید مشخض باشد که چرا برای کانال خود ممبر تهیه کنید؟ چه نوع ممبری میتواند برای کسب و کار و کانال شما مفید باشد؟چه میزان هزینه ای باید برای انجام این روش پرداخت کنید؟از چه کسی و یا سایت و گروهی باید برای این روش اقدام کنید؟گاهی اوقات پرداخت هزینه های زیاد کمکی به شما نمیکند تا بتوانید با توجه به تبلیغاتی که انجام میدهید بازدهی مناسبی داشته باشید، پس در ابتدا باید اهداف خود را برای افزایش ممبر کانال تلگرام مشخص کنید.

تبلیغات در تلگرام

جذب ممبر تلگرام

جذب ممبر برای کانال و گروه ها همواره یکی از بزرگترین دغدغه ی مدیران کانال ها و گروه ها بوده است درصورتیکه این کار یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در فروش محصولات، ارائه ی خدمات یه کاربران به شمار میرود و داشتن تعداد ممبر پایین و بازدید کم ، تاثیر منفی در برند سازی و فروش در کسب و کار به دنبال خواهد داشت. در ابنجا به معرفی برخی از روش های جذب ممبر تلگرام مبپردازیم.

تبلیغات در تلگرام

اد اجباری

در روش اد اجباری، این کار به کمک تلگرام های غبر رسمیه متصل به تلگرام اصلی انجام میشود به این صورت که، کاربران آنلاین، واقعی و فعال به کانال شما اضافه میشوند. و شما همواره میتوانید از ممبرهای بالا، با کیفیت، فعال و از بازدید بیشتر پست های خود بهره مند شوید.این روش خود به چند دسته ی دیگر تقسیم میشود که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

تبلیغات در تلگرام

اد هیدن

در زوش اد هیدن، کاربر بدون اینکه اطلاع داشته باشد در کانال شما اد میشود و تعداد ممبرهای کانال شما افزایش پیدا میکند اما باید به این نکته توجه داشت که این روش تاثیری در میزان بازدید پست های شما ندارد و صرفا جهت بالابردن تعداد اعضای کانال مورد استفاده قرار میگیرد.توصیه ما به شما این است اگر پست های شما از بازدید کمی برخوردار میباشد این روش را انتخاب نکنید.

 

اد اجباری معمولی

در روش اد معمولی،کاربر متوجه حضور خود در کانال شما میشود و میتواند به اختیار خود کانال شما را ترک کند و یا با توجه به محتوا در کانال شما بماند پس ماهیت و محتوای کانال شما در هرصورت برای جذب ممبر و مشنری بسیار مهم و کارآمد میباشد.در این روش میزان بازدید پست های شما نسبت به زوش قبلی بیشتر و ماندگاری کاربر نیز با توجه به محتوای کانال و گروه شما بیشتر میشود.

تبلیغات در تلگرام

خرید ممبر پوش اد

روش پوش اد مکمل دو روش قبلی میباشد و همینطور از بازدهی بسیار بالاتری برخوردار است چزا که هم آنلاین است و هم از بازید بیشتر و ریزش کمتری بهره میبرد.

 

چون در این روش مدت زمان تبلیغات بیشتر طول میکشد و کانال شما میتواند ممبر با کیفیت و با قیمت مناسب تری جذب کند. پیشنهاد ما به شما در جهت افزایش ممبر و بازدید کانال، این روش کاربردی و تضمینی میباشد.

تبلیغات در تلگرام

خرید ممبر پاپ آپ

خرید ممبر پاپ آپ یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر و بازدید میباشد.در این روش کاربر زمانی که آنلاین است ناگهان خود را در کانا شما میبیند و میتواند همان لحظه کانال را ترک کند. اما چون در این روش تعداد اعضای زیادی عضو میشوند و تعداد کمی هم کانال را ترک میکنند، راحت تر میتوانید به ممبرهای واقعی و باکیفیتی که در کانال شما باقی مانده اند دسترسی داشته باشید.اگر پست های شما بازدید کمی دارد، این روش توصیه میشود.

تبلیغات در تلگرام

ممبر پوش نوتیفیکیشن

در این این روش برای کاربران آنلاین اندرویدی نوتیفیکیشنی با متن دلخواه ارسال میشد که کاربر کاملا هدفمند و با اختیار خود به کانال شما وارد میشود.این نوع جذب ممبر متاسفانه کارایی چندانی نسبت به روش های ذکر شده ندارد و منسخوخ شده است اما همچنان برخی از افراد این روش را انتخاب میکنند که متاسفانه باید بگوییم خیلی تاثیر کمی برای افزایش ممبر و بازدید به دنبال خواهد داشت.

 

ممبر گروه به گروه

توجه داشته باشید روش گروه به گروه در کانال کاربردی ندارد ولی در عین حال جهت افزایش ممبر گروه بسیار کاربردی و با کیفیت میباشد، به این صورت که شما در ابتدا گروه های هدف خود را مشخص میکنید و در آن گروه ها به بحث و نبادل نظر و معرفیه گروه خود میپردازید و کاربرانی که با توجه به دعوت شما در گروه عضو میشوند کابران فعال و باکیفیت هستند.توجه داشته باشید، قبل از انجام اینکار حتما از مدیر گروه اجازه بگیرید.

جدیدترین مطالب