استقبال از جدیدترین مدل پرده‌های زبرا 2023

استقبال از جدیدترین مدل پرده‌های زبرا 2023

از خوشنام ترین ارائه دهندگان این محصول میتوان به فروشگاه رونیا اشاره نمود که با ضمانت 5 ساله خیال مشتریان و مصرف کنندگاه پرده زبرا و پرده شب و روز را راحت کرده است.

 

می‌دانید که امروزه المان‌های بسیاری به محصولات طراحی دکوراسیون داخلی افزوده شده‌است. به طوری که جدیدترین مدل پرده‌های زبرا سال 2023 در حال حاضر توانسته‌اند مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نمایند؛ زیرا از ویژگی‌ها، ابعاد و رنگ‌های مختلفی برخوردارند که می‌توانند خواسته مشتریان مختلف را برآورده نمایند. در حال حاضر علاوه بر پرده زبرا، انواع شیدها، پرده‌های کرکره‌ای و هم‌چنین پرده‌های کلاسیک، برای پوشاندن پنجره‌ها و زیباسازی فضای خانه‌ استفاده می‌شود که البته پرده زبرا جایگاه خاص خود را در این بین پیدا کرده‌است. ما در این مطلب قصد داریم درباره پرده زبرا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و با معرفی نمونه‌هایی از آن، به این موضوع اشاره کنیم که قیمت زبرا ساده و هم‌چنین قیمت زبرا شب و روز بر چه اساسی محاسبه می‌شود.

استقبال از جدیدترین مدل پرده‌های زبرا 2023

پرده زبرا چه محصولی است و چه ساختاری دارد؟

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم پرده زبرا یکی از محصولات نسبتا جدید به شمار می‌آید که در سال‌های اخیر وارد دنیای طراحی دکوراسیون داخلی شده و بسیاری از طراحان برای زیبایی‌بخشی به خانه یا محیط‌های کاری و … از آن استفاده می‌کنند. اما ویژگی بارز جدیدترین مدل پرده های زبرا بخصوص پرده‌هایی که برای سال 2023 به بازار آمده‌اند، این است که علاوه بر پوشاندن پنجره می‌توانند کمک کند که در صورت نیاز، دید پنجره را مسدود و یا باز کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست از پرده‌های زیر و رو برای پوشاندن محیط خانه‌ استفاده کنید. برای این امر کافی است که تنها تسمه پرده زبرا را کشیده و آن را باز و بسته کرده و نوری که به داخل می‌تابد را تنظیم نمایید.

 

جدیدترین مدل پرده های زبرا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای دو لایه بوده و از طراحی موازی بهره‌مندند. به طوری که قرار گرفتن لایه‌های توری و غیر توری روی هم کمک می‌کند تا دید پنجره بسته شود. در حالی که قرار گرفتن لایه توری روی لایه توری کمک می‌کند تا نور به داخل بتابد. مضاف بر این‌که می‌توان با تنظیم لایه‌ها، میزان نوری که از بیرون می‌تابد را کم و زیاد کرده و یک حالت سایه روشن ایجاد نمود. از دیگر ویژگی‌های جدیدترین مدل پرده های زبرا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• زیبایی و نمای منحصر به فرد پرده در دکوراسیون داخلی

• امکان جمع نمودن پرده به طور کامل در بالا و آسان باز کردن آن

• دوام و ماندگاری بالا

• نصب آسان و سریع

• امکان نگهداری و نظافت آسان

• برخورداری از قابلیت نصب به صورت برقی با ریموت کنترل

• قابلیت رول شدن و تنظیم نور بدون جمع شدن پرده

• برخورداری از طرح‌های متنوع

• امکان ایجاد هماهنگی و هارمونی در رنگ پرده و سایر المان‌های طراحی دکوراسیون

استقبال از جدیدترین مدل پرده‌های زبرا 2023

معرفی جدیدترین مدل های پرده زبرا

لازم است بدانید که شرکت‌های تولیدکننده این محصول، انواع مختلفی از پرده را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند تا مشتریان بتوانند متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که دارند، خرید این محصول را انجام دهند. ما در ادامه به معرفی چند نمونه از پرده زبرا خواهیم پرداخت. از خوشنام ترین ارائه دهندگان این محصول میتوان به فروشگاه رونیا اشاره نمود که با ضمانت 5 ساله خیال مشتریان و مصرف کنندگاه پرده زبرا و پرده شب و روز را راحت کرده است.

 

• پرده زبرا ساده

پرده زبرا ساده عموما به صورت تک رنگ و در رنگ‌بندی‌‌های مختلف و با بافت‌های ساده مانند مشبک، طرح چوب، متال و غیره تولید و به بازار عرضه شده‌اند. با خرید پرده‌های زبرا ساده، دست شما برای نصب و استفاده از آن در بخش‌های مختلف خانه مانند اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی باز است؛ هم‌چنین از پرده زبرا ساده می‌توان برای ادارات و شرکت‌ها نیز استفاده کرد. این نوع پرده در عین سادگی، می‌تواند زیبایی چشم‌گیری به فضای خانه شما ببخشد. قیمت زبرا ساده مناسب بوده و می‌تواند به عنوان اولین انتخاب خریداران مورد توجه قرار گیرد.

 

• پرده زبرا کلاسیک

اگر بیشتر علاقمند به دکوراسیون کلاسیک هستید، پرده زبرا کلاسیک یک انتخاب بسیار عالی به شمار می‌آید؛ از آن جهت که می‌تواند با سایر وسایل منزل شما همخوانی بیشتری ایجاد نماید. نکته دیگر در خصوص انتخاب و خرید پرده زبرا کلاسیک، آن است که مانند پرده زبرا ساده، می‌توان اقدام به تنظیم نور نمود. مضاف بر این‌که، با جمع‌کردن کامل آن در بالا می‌توان در روز از نور خورشید بیشتر استفاده کرد؛ بنابراین پرده زبرا کلاسیک در کاهش مصرف انرژی بسیار موثر خواهد بود. پیشنهاد ما این است که هنگام انتخاب و خرید جدیدترین مدل پرده‌های زبرا، به سبک خانه، چیدمان و رنگ‌هایی که انتخاب شده‌است توجه کنید تا این پرده پس از نصب شما را دلزده نگرداند.

استقبال از جدیدترین مدل پرده‌های زبرا 2023

• پرده زبرا گلدوزی

این پرده نیز یکی از جدیدترین مدل پرده های زبرا به شمار می‌آید؛ روی آن طرح‌های گلدوزی در نظر گرفته شده‌است. این نوع پرده را می‌توان در دسته پرده‌های زبرای شیک و کلاسیک قرار داد که می‌تواند علاوه بر پوشاندن پنجره‌ها و تنظیم نوری که به درون خانه می‌تابد، به زیباتر کردن خانه نیز کمک نماید. این پرده نیز مانند دیگر انواع پرده‌های زبرا، از دو پرده شید رول و پرده کرکره با همان ویژگی‌ها و مزایایی که پیشتر اشاره کردیم، بهره‌مند است.

 

پرده زبرا، گلدوزی و قیمت پرده‌های جدید زبرا، برای کسانی که قصد خرید پرده برای آشپزخانه و یا پذیرایی و اتاق خواب را دارند، بسیار مهم است. قیمت زبرا شب و روز نیز بستگی به نوع پرده‌ای دارد که شما برای محیط خانه و یا کار خود انتخاب کرده‌اید؛ از آن جهت که این محصول از انواع و جنس‌های مختلفی برخوردار است که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته‌است. به طورکلی تمامی پرده‌های زبرا از ویژگی‌های یکسانی برخوردارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

• تمامی آن‌ها به سمت بالا جمع شده و امکان تابیدن نور به داخل را فراهم می‌کنند.

• از ورود مستقیم نور آفتاب به داخل خانه با استفاده از آن‌ها می‌توان جلوگیری کرد.

• می‌توان ارتفاع تا ۱۸۰ سانتی‌متر را برای آن‌ها در نظر گرفت.

• برای نصب، نیازی به ریل جداگانه پرده ندارند.

• قابل شستشو هستند و به آسانی نصب می‌شوند.

• می‌توان با استفاده از آن‌ها نور ورودی را تنظیم کرد.

• با توجه به تنوع و رنگی که دارند، از قیمت‌های مناسبی برخوردارند.

 

جمع‌بندی

جدیدترین مدل پرده های زبرا که برای سال 2023 به بازار آمده‌اند، از تنوع رنگ و طراحی‌های جذاب و زیبایی برخوردارند به طوری که دست‌تان برای انتخاب و خرید باز است. اگر مایلید برای تمامی پنجره‌های خانه خود پرده‌های زبرا تهیه کنید، لازم است بدانید که چون این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارد، می‌توانید طرح‌های متنوعی را برای اتاق نشیمن، سالن پذیرایی و اتاق خواب‌ها انتخاب نمایید. این تنوع به شما اجازه می‌دهد تا جدیدترین مدل پرده زبرا را با قیمت‌های مختلف در بازار بیابید.

جدیدترین مطالب