خانه میلیاردی رونالدو

خانه میلیاردی رونالدو

قطعا یکی از داغ ترین مسائل روز در دنیا، بررسی و به نمایش گذاشتن تصاویری از خانه های سلبریتی ها و افراد مشهور است. یکی از جنجالی ترین افراد مشهور، کریستیانو رونالدو است که خانه های متععدی در سراسر دنیا از جمله نیویورک و اسپانیا دارد. در این جا قصد داریم با به نمایش گذاشتن تصاویر این خانه ها و بررسی شیر آلات بهداشتی که در آن ها به کار رفته است، شما را با سلیقه این سلبریتی و طراحان معتبر دنیا بیشتر آشنا کنیم.

 

خانه میلیاری رونالدو در نیویورک

این خانه در یکی از برج های مشهور نیویورک واقع شده که از لوازم کاملا لوکس و شیک در طراحی آن استفاده شده است.

خانه میلیاردی رونالدو

همانطور که می توان دید، در آشپزخانه  این خانه رویایی از شیرآلات بهداشتی سیلور و اهرمی استفاده شده است. دلیل استفاده از شیرآلات اهرمی، بهداشت بالا  و مصرف بهینه آب آن می باشد. از طرفی می توان مشاهده کرد که این شیرآلات سیلور به همراه یک سینک و ظزفشویی توکار، جلوه ای فوق العاده به آشپزخانه داده اند.

 

جالب است بدانید که شیر آلات استیل در سال 2022  از پرطرفدار ترین انواع شیرآلات در میان مردم جهان بوده است که دوام بالایی دارند و ضد زنگ هستند.

 

در ادامه به بخش های دیگر خانه نیز نگاهی بیندازیم.

خانه میلیاردی رونالدو

سرویس بهداشتی خانه رونالدو در نیویورک از ویویی فوق العاده برخوردار است که در آن همانند آشپزخانه از شیرآلاتی با روکش استیل استفاده شده است. این شیرآلات نمایی بسیار زیبا به فضای حمام داده است.

 

خانه میلیاری رونالدو در اسپانیا

یکی از بزرگ ترین خانه ها در میان خانه هایی که این سلبریتی دارد، در اسپانیا واقع شده است که در مقابل آن یک فضای سبز چندین هکتاری ودر طرف دیگر دریا قرار گرفته است. نگاهی به فضای این خانه زیبا بیندازیم:

خانه میلیاردی رونالدو

این ویلا دارای چندین سرویس بهداشتی و یک آشپزخانه مجهز است که ما هر یک از آن ها را بررسی می کنیم.

 

جالب است بدانید که این ویلا گران قیمت ترین ویلای کشور اسپانیا می باشد.

خانه میلیاردی رونالدو

یکی از نکات مهم در راطه با تمامی سرویس های بهداشتی این خانه که می توان به آن اشاره کرد، دلباز بودن و استفاده از رنگ های روشن در آن ها است. طراحان داخلی معتبر و مطرح اسپانیا، بیشتر سرویس های بهداشتی این خانه را با سرامیک های کرم رنگ و شیرآلات بهداشتی طلایی رنگ طراحی کرد. این شیرآلات بسیار شیک، روکش هایی از جنس برنج دارند که برای آن ها مقاومت و دوامی بالا را عرضه کرده است.

خانه میلیاردی رونالدو

از طرفی دیگر شیرآلات در این سرویس بهداشتی به صورت دو دستگیره طراحی شده اند که ظاهری کلاسیک به آن می بخشد.

 

و در آخر…

اگر قصد خرید انواع شیرآلات ارزان قیمت، گران قیمت، لوکس و … را دارید، فروشگاه دربندی آراد اولین و بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. دربندی آراد با بیش از 50 سال سابقه کاری در فروش قطعات شیرآلات بهداشتی و قطعات مرتبط با آن ها، محصولاتی با کیفیت و اورجینال را به مشتریان خود عرضه می دارد و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.  از این می توانید با خیالی آسوده با مشاوران این شرکت تماس گرفته و به آسانی شیرآلات مورد نیاز و مناسب خود را تهیه نمایید.

جدیدترین مطالب