بیوگرافی یاسمن قلی پور و همسرش + عکسهای اینستاگرام

بیوگرافی یاسمن قلی پور و همسرش + عکسهای اینستاگرام

بیوگرافی یاسمن قلی پور و همسرش

یاسمن قلی پور بازیگر تازه ورود به تئاتر و تلویزیون ایرانی است که به تازگی وارد عرصه بازیگری شده است و در این بخش بیوگرافی یاسمن قلی پور و همسرش را با هم مرور خواهیم کرد. تاریخ تولد خانم قلی پور 21 شهریور 1370 و در تهران متولد شده است. او از دوران نوجوانی وارد عرصه تئاتر شد و برای نخستین بار با سریال بچه مهندس 3 از قاب تلویزیون دیده شد.

 

قد یاسمن قلی پور

به گفته خود خانم بازیگر قد یاسمن قلی پور یک متر و هفتاد سانتی متر است و با وزن 73 کیلوگرم از سال 1395 تاکنون به فعالیت در عرصه بازیگری پرداخته است.

 

تحصیلات

یاسمن قلی پور بازیگر 29 ساله سینما و تلویزیون ایران تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در هنرستان سوره تهران گذراند. سپس در سن 19 سالگی وارد دانشکده هنر تهران شد و در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده است. او هم اکنون لیسانس بازیگری از دانشکده هنر تهران را دارد و در برخی از کلاس های خصوصی بازیگری نیز به تحصیل در این عرصه پرداخته است.

 

ازدواج و همسر یاسمن قلی پور

اطلاعاتی از همسر یاسمن قلی پور در دست نداریم و آنطور که به نظر می رسد خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. پس از ازدواج یاسمن قلی پور و همسرش شما بازدید کننده گرامی می توانید عکس های عروسی خانم قلی پور بازیگر را در این مقاله مشاهده کنید.

 

ورود به عرصه بازیگری

یاسمن قلی پور کار خود را در عرصه بازیگری با تئاتر شروع کرد و در نمایش های پرتی و قصه ظهر جمعه ایفای نقش کرده است. سپس در سال 1399 علی غفاری او را برای بازی در سریال بچه مهندس 3 فرا خواند و در این سریال نقش سپیده را بازی کرده است. تجربه بازیگری در این سریال برای خانم بازیگر بسیار عالی بود و باعث شد او فنون بازیگری را از کامران تفتی فرا بگیرد. به گفته همکارانش این بازیگر جدید الورود به تلویزیون بسیار خوش درخشیده است و بچه مهندس 3 یک سکوی پرتاب برای او محسوب می شود. او تاکنون در چندین نمایشنامه تئاتر بازی کرده است و در شهر تهران زندگی می کند.

بیوگرافی یاسمن قلی پور و همسرش + عکسهای اینستاگرام

یاسمن قلی پور در سریال بچه مهندس 3

یاسمن قلی پور بازیگر نقش سپیده در سریال بچه مهندس 3 است که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما در حال نمایش می باشد. فصل سه سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری با هنرمندی این بازیگر تازه وارد ساخته شده است و این بازیگر تئاتر برای اولین بار از قاب تلویزیون دیده شد. سریال بچه مهندس در سه فصل کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی ساخته شده و زندگی پسری را تصویر می کشد که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می شود و خانم قلی پور بازیگر در فصل سوم این مجموعه تلویزیون ایفای نقش کرده است.

 

خانم بازیگر در این سریال تلویزیونی نقش یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران را بازی کرده است که در پروژه ساخت پهباد و پایان نامه در کنار دوستانش الناز مافی با هنرمندی (نسیم باقریان) و مرضیه مقدم با هنرمندی (مهشید جوادی) رقیب جدی جواد جوادی با بازی روزبه حصاری می باشد و در این بین ماجراهایی بین آنها اتفاق می افتد که دیدنی است. در صورت تمایل می توانید مقاله بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3 را در مطلب دیگری از سایت سماتک بخوانید.

 

آثار هنری

قصه ظهر جمعه

نمایش پرتی

بچه مهندس ۳

 

اینستاگرام

پیج اینستاگرام یاسمن قلی پور خصوصی است و شما برای دنبال کردن این بازیگر تئاتر و تلویزیون باید برایش درخواست دوستی ارسال کنید. آدرس صفحه اینستاگرام این بازیگر yasamangholipour1@ است که در حدود 700 نفر دنبال کننده دارد و تاکنون 115 پست را برای هواداران خود به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین مطالب