سریال آچمز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آچمز

سریال آچمز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آچمز

سریال آچمز چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال آچمز به تازگی توسط تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی حسین آقاهرندی که هم اکنون از قاب تلویزیون پرطرفدار اعلام شده است. به گزارش سماتک پس از پرس و جو از کارگردان و تهیه کننده در مورد اینکه سریال آچمز چند قسمت است و اینکه مجموعه تلویزیونی آچمز چند قسمتی است ایشان پاسخ دادند که سریال آچمز شبکه سه چند قسمت دارد؟ بسیاری از فعالان در عرصه سینما و تلویزیون تعداد قسمت های سریال آچمز را در حدود 30 قسمت اعلام کرده بودند که پس از مصاحبه و طرح سوال سریال آچمز چند قسمت است آنها پاسخ داده اند که: مجموعه آچمز در 30 قسمت 53 دقیقه ای تولید و از شبکه 3 سیما در حال پخش است که تعداد قسمت های سریال آچمز که اکنون باقی مانده است حدود بیست و هفت قسمت دیگر است که هر شب پخش می شود. بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب هنرمندان خوش نام بازیگران سریال آچمز و داستان و قصه بی نظیر این مجموعه تلویزیونی ابراز خرسندی کرده اند و تقاضای ساخت سایر قسمت های سریال آچمز مهرداد خوشبخت را داده اند که تهیه کننده حسین آقاهرندی فعلا از تصمیم خود برای ساخت فصل 2 مجموعه آچمز اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

سریال آچمز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آچمز

تعداد قسمت های سریال آچمز

سریال آچمز چند قسمت است و آیا فصل دوم آن ساخته میشود یا خیر؟ تعداد قسمت های سریال آچمز همانطور که در بالا هم توضیح داده شده است در حدود 30 قسمت 50 دقیقه ای است اما ممکن است فصل دوم این مجموعه تلویزیونی پربیننده در آینده نزدیک ساخته شود. در حال حاضر تمام سی قسمت سریال آچمز به مرکز پخش شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و قسمت های دیگری از آن در حال حاضر ساخته نشده است و پایان داستان در قسمت آخر سریال آچمز مشخص می شود. اما ممکن است به دلیل استقبال مردم از پخش تعداد قسمت های سریال آچمز که تاکنون پخش شده است؛ به زودی فصل 2 آچمز برای پخش از شبکه سوم سیما در دست تولید قرار بگیرد. طبق اعلام عوامل این مجموعه، پخش قسمت آخر سریال آچمز در اواخر مرداد 98 خواهد بود و بعید به نظر می رسد در آینده نزدیک فصل دیگری از این کار جذاب تلویزیونی ساخته شود.

سریال آچمز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آچمز

امیدواریم از تعداد قسمت های سریال آچمز که تا امروز پخش شده است و شما بیننده عزیز همراه با خانواده تان تماشا کرده اید لذت برده باشید و این مقاله به درخواست عزیزانی است که از ما سوال کرده بودند سریال آچمز چند قسمت است و گروه فیلم و سریال سایت سرگرمی سماتک پس از تحقیق راجع به این موضوع این مقاله را برای اطلاع علاقه مندان به سریال های تلویزیونی ایرانی منتشر کرده است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب