سریال آچمز کی پخش میشود

سریال آچمز کی پخش میشود

سریال آچمز کی پخش میشود

سریال آچمز مهرداد خوشبخت از هفته آینده شنبه شب 22 تیرماه 98 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. سریال آچمز زمان پخش ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه است که از شنبه تا جمعه هر شب پخش خواهد شد. به گفته کارگردان و تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی سریال آچمز جمعه شب ها از شبکه سه پخش می شود و برای رفاه حال بینندگان این مجموعه طنز 30 قسمتی روز بعد از پخش قسمت اصلی در سه مرحله تکرار می شود. ساعت و زمان پخش تکرار های سریال آچمز به ترتیب در ساعت های یک و سی دقیقه بامداد، و بازپخش دوم آن در ساعت نه و سی دقیقه صبح روز بعد و همچنین بازپخش سوم آن در ساعت چهارده و سی دقیقه ظهر روز بعد خواهد بود. بسیاری از عزیزان پرسیده بودند که سریال آچمز کی پخش میشود و از چه تاریخی از قاب تلویزیون نمایش داده می شود که سایت سماتک در اینجا زمان پخش و تکرار و تاریخ دقیق پخش سریال آچمز را بیان کرده است. در صورتی که تمایل داشته باشید در لینک زیر می توانید با خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آچمز بیشتر آشنا شوید:

سریال آچمز کی پخش میشود

حتما بخوانید: اسامی بازیگران سریال آچمز

سریال آچمز کی پخش میشود

به گفته کارگردان این مجموعه تلویزیونی بعد از گاندو پخش میشود و اگر دوست دارید از نخستین قسمت این سریال به تماشای آن بنشینید حتما روز شنبه در ساعت 20:45 منتظر پخش این سریال باشید. امیرحسین رستمی بازیگر سریال آچمز با انتشار چند تصویر در پیج اینستاگرامش نوشته است که در سریال تلویزیونی آچمز یک گروه همدل و با انرژی بالا کار کرده اند و مگه امکان داره خروجی چنین کاری جذاب و پربیننده نباشه؟

سریال آچمز کی پخش میشود

سریال آچمز کی پخش میشود

همچنین امیرحسین رستمی از همبازی شدن در کنار هومن برق نورد ابراز خرسندی کرد و گفت: من و آقای هومن برق نورد هم دوباره به هم رسیدیم و این تجربه همکاری چندم من با استاد برق نورد عزیز هست و در چند فیلم و سریال و تئاتر در کنار هم بازی کرده ایم. وی در پایان گفت است که امیدوارم از پخش سریال آچمز شبکه سه سیما راضی باشید و من و همکارانم را دعای خیر کنید.

جدیدترین مطالب