سریال زیرخاکی ۴ چند قسمت است؟

سریال زیرخاکی ۴ چند قسمت است؟

سریال زیرخاکی ۴ چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال زیرخاکی ۴ شبکه یک سیما، یکی از سریال‌های محبوب و طنز تلویزیونی ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای است. طبق اعلام مرکز پخش سیمافیلم، قسمت آخر فصل چهار تا قبل از شب‌های قدر ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

 

این مجموعه طنز تلویزیونی از همان روزهایی که فصل اول آن در سال ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد، با جلب نظر تعداد زیادی از بینندگان به یکی از سریال های بسیار محبوب صدا و سیما و یکی از گزینه‌های برگزیده برای پخش در ایام نوروز تبدیل شده است.

 

تصویربرداری تمام سکانس ها در اواسط اسفندماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و در کنداکتور شبکه منتظر پخش است. بسیاری از تماشاچیان به خاطر اجراهای درخشان بازیگران حرفه ای و داستان فوق‌العاده و منحصر به فردش، که ترکیبی هوشمندانه از طنز، حماسه، تاریخ و اجتماعی است، علاقه و رضایت خود را نشان داده‌اند.

 

این استقبال گرم باعث شد تا درخواست‌های فراوانی برای ساخت فصل چهارم به صمع و نظر تهیه‌کننده و کارگردان برسد، که نهایتاً به تولید قسمت‌های جدید انجامید. اگر شما نتوانستید قسمت های اول را ببینید و علاقمند به دیدن این سریال از ابتدا هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تلوبیون، همه فصل ها و قسمت ها را در کنار خانواده‌تان تماشا کرده و لذت ببرید.

سریال زیرخاکی ۴ چند قسمت است؟

پژمان جمشیدی بازیگر نقش فریبرز در تمام اپیزودهای فصل چهار سریال زیرخاکی حضور دارد و جذابیت این کار تلویزیونی مثل گذشته بی نظیر است. همچنین نام چند بازیگر از جمله سیاوش چراغی پور، محمد شیری، هومن برق نورد، مریم موسویان، فیلیپ ساپرکین، کوروش سلیمانی و تعدادی هم بازیگر تازه وارد در لیست بازیگران سریال زیرخاکی ۴ اضافه شده است که در فصل های قبل حضور نداشتند.

 

فصل چهارم سریال زیرخاکی شانزده قسمت است و همانند فصل‌های قبلی با قلم و کارگردانی جلیل سامان به تصویر کشیده شده است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب