سریال زیرخاکی چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سریال زیرخاکی چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سریال زیرخاکی چند قسمت است

سریال زیرخاکی چند قسمت دارد؟ سریال زیرخاکی جدیدترین کار تلویزیونی شبکه یک سیما است که در ماه رمضان سال 99 پخش خواهد شد و در مقاله ای دیگر بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی شبکه 1 سیما را بیان کردیم و در این مطلب برایتان در مورد اینکه سریال زیرخاکی چند قسمت است و چند فصل دارد اطلاعاتی را بیان خواهیم کرد. مجموعه طنز زیرخاکی به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ساخته شده است و پیشبینی شده است تعداد قسمت های سریال زیرخاکی 50 قسمت 60 دقیقه ای باشد. تعداد زیادی از قسمت های این سریال هم اکنون تولید شده است و مابقی در دست تولید است. فصل اول سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان برای ماه مبارک رمضان ساخته شده است که از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد شد.

سریال زیرخاکی چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سریال زیرخاکی چند فصل دارد

درباره تعداد فصل های سریال زیرخاکی باید بگوییم که این سریال 50 قسمتی است و در دو فصل به سفارش روابط عمومی شبکه اول سیما ساخته شده است که فصل اول آن همانطور که در بخش اول این مقاله توضیح داده شد در ایام ماه مبارک رمضان سال 1399 روی آنتن می رود. جلیل سامان دو سال پیش سریال نفس را ساخته بود. او سریال‌های نفس، پروانه و ارمغان تاریکی را در کارنامه خود دارد. شخصیت اصلی سریال مجبور می‌شود خانه خود را زیر نظر ساواک حفاری کند تا به گنج دست یابد. از طرفی برادر او که برادر او که افسر جوان نیروی هوایی است سعی می‌کند مانع خروج موشک‌های فانتوم از کشور توسط آمریکا شود.

 

قصه «زیرخاکی» مربوط به سال های 1357 تا 1397 است و به صورت پرش زمانی روایت می‌شود. یعنی ما بخشی از داستان را در سال 57 می‌بینیم و بخش دیگری از آن را در سال 97. تعداد تمام قسمت های سریال زیرخاکی را در این بخش از سایت سماتک بیان کردیم و در صورت اعلام زمان پخش فصل دوم سریال زیرخاکی، در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب