سریال سیب ممنوعه چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سریال سیب ممنوعه چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سریال سیب ممنوعه چند قسمت است

سریال سیب ممنوعه چند قسمت دارد؟ سریال سیب ممنوعه yasak elma عاشقانه ترین سریال ترکی است که از شبکه جم سریز و جم تی وی در حال پخش است و درباره اینکه سریال سیب ممنوعه چند قسمتی است اطلاعاتی را در ادامه تقدیم حضور شما علاقه مندان به سریال های ترکی عاشقانه خواهیم کرد. تعداد قسمت های سریال ترکی سیب ممنوعه از شبکه های جم به دلیل اینکه مدت زمان کمتری دارد تقریبا دو برابر پخش در شبکه فاکس تی وی است. بسیاری از بازیگرام مطرح سینما و تلویزیون ترکیه همچون ادا اجه و اونور تونا در این مجموعه ترکیه ای ایفای نقش کرده اند که یکی از پربیننده ترین سریال های عاشقانه ترکی است و در این نوشتار از سایت قصد داریم به پاسخ سوال بینندگان در مورد اینکه کل سریال سیب ممنوعه چند قسمت است توضیحاتی را ارائه کنیم که توصیه می کنیم برای شناخت بهتر هنرمندان ترک زبان که در این سریال بازی کرده اند می توانید مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکی را بخوانید و با این سلبریتی های معروف ترکیه ای بیشتر آشنا شوید.

سریال سیب ممنوعه چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سریال سیب ممنوعه چند فصل دارد

سریال ترکی سیب ممنوعه کلا 3 فصل دارد که در شبکه جم سریز شما تمام فصل های این سریال ترکی عاشقانه را پشت سرهم خواهید دید و شبکه جم تی وی چند قسمت عقب تر است. اگر می خواهید بدانید که سریال ترکیه ای سیب ممنوعه چند قسمت است باید بگوییم 59 قسمت دارد که هر قسمت 120 دقیقه می باشد اما همانطور که در بالا هم توضیح دادیم در شبکه های جم گروپ هر قسمت کمتر از یک ساعت است و جمعا در سه فصل ساخته شده است. فصل اول ، فصل دوم و فصل سوم سریال سیب ممنوعه در حال حاضر در شبکه Gem پخش می شود و در ادامه تعداد قسمت های سریال سیب ممنوعه ترکیه ای در شبکه جم را بیان کرده ایم.

سریال سیب ممنوعه چند قسمت است و چند فصل دارد؟

تعداد قسمت های سریال سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه چند قسمته؟ باید بگوییم که تعداد قسمت های سریال سیب ممنوعه در شبکه جم سریز پلاس و شبکه جم تی وی پلاس جمعا 160 قسمت است که هر قسمت حدود چهل تا چهل و پنج دقیقه است؛ کارگردان درباره ساخت قسمت اخر سریال ترکی سیب ممنوعه گفته است که اتفاقات بسیار جالب و شگفتی رخ خواهد داد. در این پست برای شما گفتیم که سریال سیب ممنوعه چند قسمت است و چند فصل دارد و در صورت تمایل می توانید از جمعه تا چهارشنبه در شبکه تلویزیونی جم به تماشای این سریال ترکیه ای بنشینید و لذت ببرید. به تازگی مدیر برنامه شبکه فارسی زبان جم اعلام کرده است که سریال سیب ممنوعه 160 قسمتی است و برخی از بینندگان به طولانی بودن آن اعتراض داشتند اما همانطور که می دانید تعداد قسمت های بسیاری از سریال های ترکی خیلی زیاد و گاها خسته کننده است.

جدیدترین مطالب