خلاصه داستان قسمت آخر سریال برادر جان چه میشود

خلاصه داستان قسمت آخر سریال برادر جان چه میشود

قسمت آخر سریال برادر جان چی میشه؟ یکی از سریال های پربیننده شبکه ای فیلم مجموعه تلویزیونی “برادر جان” به کارگردانی محمدرضا آهنج است که در این بخش جزئیاتی از داستان قسمت آخر این سریال را بیان خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید آخرین قسمت سریال برادر جان چه میشود و چه اتفاقاتی می افتد با سماتک همراه باشید.

 

قسمت آخر سریال برادر جان چه میشود

ماجرای سریال برادر جان از اختلاف چاوش و کریم بوستان شروع می‌شود. کریم بوستان مدعی است پدر چاوش دو دانگ از حجره میوه‌فروشی‌اش در میدان تره بار را به او داده بود اما چاوش می‌گوید چنین ادعایی صحت ندارد.

 

کریم بوستان برای گرفتن طلبش تقلا می‌کند. او در یک سوی ماجرا است و در سوی دیگر چاوش و برادرش آراز با بازی سجاد افشاریان و خواهرشان به نام عاطفه با بازی نسیم ادبی قرار دارند و در میان حنیف با بازی کامران تفتی که شاگرد حجره است نیز از آنها حمایت می‌کند.

 

در این میان آراز عاشق دختر کریم بوستان به نام لیلا با بازی ندا جبرائیلی است اما این دو به خاطر اختلاف خانواده نمی‌توانند با هم ازدواج کنند.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال برادر جان چه میشود

داستان قسمت آخر سریال برادر جان

یک روز آراز به طور اتفاقی دستنوشته‌ای از پدرش پیدا می‌کند و می‌فهمد او واقعا دو دانگ از حجره را به کریم بوستان داده است. آراز خوشحال از این‌که مدرک پیدا و واقعیت معلوم شد سراغ چاوش می‌رود و به او می‌گوید اختلافات تمام شده و حق با کریم بوستان است اما چاوش دستنوشته را از بین می‌برد.

 

چهره‌ای متفاوت از چاوش: چاوش که تا این مرحله از داستان سریال برادر جان مردی خانواده دوست و مهربان بوده ناگهان چهره واقعی‌اش را هویدا می‌کند. معلوم می‌شود او از ابتدا می‌دانسته کریم بوستان حق دارد.

 

در ادامه مشخص می‌شود چاوش یک همسر صیغه‌ای نیز داشته است. اینگونه زندگی چاوش به هم می‌ریزد و میان او و دیگران اختلاف می‌افتد. دعوای آراز با برادر بزرگش تا آنجا پیش می‌رود که حاضر می‌شود به نفع کریم بوستان در دادگاه علیه برادرش شهادت بدهد.

 

از سویی همسر چاوش به نام مهتاب با بازی مارال فرجاد قهر می‌کند.

 


حتما بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان


 

خلاصه داستان قسمت آخر سریال برادر جان چه میشود

در پایان داستان سریال برادر جان چاوش با برادران همسر صیغه‌ای خودش درگیر می‌شود. کریم بوستان که قصد دارد از چاوش حمایت کند سکته می‌کند و فوت می‌شود.

 

چاوش سهم کریم بوستان را به ورثه او می‌دهد. از سویی آراز و لیلا زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند و عاطفه نیز نزد شوهر خود برمی‌گردد.

جدیدترین مطالب