آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

روش های در آغوش گرفتن همسر

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و یا در زمان بیداری برای افزایش صمیمیت میان شما و همسرتان باید عاشقانه باشد. در این مقاله سایت سماتک انواع مدل های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری را به شما زوجین عزیز آموزش خواهیم داد. روش های در آغوش گرفتن همسر بسیار مهم است و آموزش در آغوش گرفتن همسر عاشقانه را برایتان در اینجا معرفی خواهیم کرد. روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب با زمانی که بیدار هستید متفاوت است و باید به نکات مهم و فواید در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری بسیار توجه داشته باشید. اگر نمیدانید که چگونه همسرتان را در رختخواب در آغوش بگیرید با این نوشتار همراه باشید.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

فواید در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب

در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب برای خانمها بسیار اهمیت دارد و یکی از فواید در آغوش گرفتن همسر در زمان خوابیدن و یا در زمان های مختلف چه در خواب و چه در هنگام بیداری بسیار حائز اهمیت است. از دیدگاه فیزیولوژیک فواید در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب باعث ترشح هورمون‌هایی در بدن می‌شود که به نوبه خود عملکرد‌های مثبتی در ذهن پدید می‌آورد که به کاهش استرس و فشار عصبی کمک می‌کند. به گزارش سماتک از دیدگاه روانشناختی نیز زمانی که شما همسرتان را عاشقانه در آغوش می‌گیرید در واقع یک ارتباط غیرکلامی بسیار قوی برقرار می‌کنید که از طریق آن می‌توانید مفاهیمی عمیق را به طرف مقابلتان منتقل کنید که کلام از انتقال آن عاجز است. در ادامه می‌توانید با مفاهیمی که از طریق در در آغوش گرفتن همسر به فرد مقابل الهام می‌شوند آشنا شوید:

 

تو مهمترین فرد در زندگی من هستی و من دوستت دارم
هر مشکلی که باشد، من برای کمک به تو در کنارت هستم
تو برای من جذاب و دوست داشتنی هستی
در کنار تو احساس آرامش می‌کنم و ممنونم که نه تنها یک همسر، بلکه یک دوست هستی
از همه کار‌هایی که برای من انجام داده‌ای قدردانی می‌کنم
من و تو خاص‌ترین موجودات جهان هستیم و من در کنار تو کامل می‌شوم
تو در من حس عشق و ایمان ایجاد می‌کنی
من به تو اعتماد دارم
من تو و همه چیز در مورد تو را پذیرفته‌ام
تو به من احساس سرزندگی می‌دهی
من خوشبخت‌ترین فرد در جهان هستم، زیرا تو را دارم

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب

انواع مدل در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب را در این بخش از سایت سماتک بیان خواهیم کرد اگر می خواهید همسرتان را در خواب بغل کنید باید طرز خوابیدن در آغوش همسر را بدانید:

 

طرز خوابیدن در آغوش همسر

برای خوابیدن در آغوش همسر، یکی از زوجین دیگری را از پشت در آغوش می گیرد، این مدل از در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب می تواند نشانگر وابستگی فرد بغل کننده باشد و اما این شرایط بیش تر در زوج های جوان دیده ميشود و در فرد حس امنیت و دلبستگی را به وجود می آورد که برای کاهش استرس بسیار مؤثر است.

 

در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب به روش بودایی

یکی از بهترین مدل های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب استفاده از روش بودایی است. زوجینی که پشت به پشت هم می خوابند در این گروه از خواب قرار می گیرند انجام پی در پی این مدل به معنای این است که زوجین هنوز نسبت به هم تعهد و وابستگی دارند. در ادامه با سایر مدل های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب همراه ما باشید.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

نحوه در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب

یکی از مدل های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب که بسیار بد و مضر است خوابیدن جداگانه از هم است. نحوه در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب یعنی اینکه شما همسرتان را عاشقانه در بغل بفشارید. این وضعیت خوابیدن از طرفی هم می تواند به معنای ملاحظه کاری و از طرف ديگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت باشد. در این مدل در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب زن و شوهر جدا از هم می خوابند به گونه ای که هر کدامیک در یک سمت از تخت قرار می کیرند و هیچگونه تماس جنسی با هم ندارند.

 

روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب

در این وضعیت از در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب زن به پشت می خوابد و زوج به شانه های وی تکیه ميدهد در این مدل در آغوش گرفتن همسر در زمان خواب شاهد وابستگی فرد تکیه دهنده به طرف مقابل هستیم در واقع این مدل خوابیدن بیانگر تعهد و اطمینان بین دو طرف است. در این وضعیت زوجین تفاوت و تنش اندک بین خود را نشان می‌دهند این مدل از خوابیدن بیش تر در زوجینی است که با یکدیگر بحث و اختلاف دارند اما چسبیدن پا بازهم علامت خوبی است و به این معنی است که می توان همه چیز را مانند قبل کرد.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

آموزش در آغوش گرفتن همسر

در آغوش گرفتن همسر و یا شوهر باید عاشقانه و با تمام وجود باشد تا عشق شما را به همسرتان ثابت کند. آموزش در آغوش گرفتن همسر عاشقانه در این قسمت از مقاله آماده شده است. در آغوش گرفتن همسرتان در حالت های گوناگون متمایز است و هر یک از روش های در آغوش گرفتن همسر عاشقانه می تواند حسی خاص و قدرتمند تر را منتقل کند؛ بدین ترتیب دانستن این روش های در آغوش گرفتن همسر و انجام آنها در پر رنگ کردن روابط زناشویی می تواند به شما به ميزان قابل توجهی کمک کند. در ادامه با آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر در زمان بیداری آشنا می شوید:

 

آموزش در آغوش گرفتن همسر از روی بازوها

برای در آغوش گرفتن همسر در زمان بیداری می توانید از انواع روشهای ایستاده استفاده کنید. در این وضعیت پاها و سینه های شما با یکدیگر کاملاً در تماس قرار گرفته و بدین ترتیب بر روی حس نزدیکی تأکید ميکند  در این روش در آغوش گرفتن همسر معمولاً فرد بلند قدتر بازوان خود را دور کمر فرد کوتاه قدتر قرار ميدهد در حالیکه فرد کوتاهتر دستان خود را دور گردن فرد بلندتر حلقه می کند.

 

روش در آغوش گرفتن همسر پیشانی به پیشانی

ایجاد تماس با صورت زوج بیانگر صمیمیت میباشد و این یکی از انواع عاشقانه ترین مدل های در آغوش کشیدن همسر است. در این شیوه میتوانید سر خود را بعد از برقراری تماس به دو طرف صورت فرد منتقل کنید و با اضافه کردن لمس در ناحیه های گردن و قفسه سینه بر ميزان رابطه عاشقانه خود بیافزایید. این مدل در آغوش گرفتن همسر به هر حالتی می تواند انجام شود فرد در هر حالتی که هست گونه و پیشانی خود را به پیشانی زوج ديگر می چسباند و اندکی فشار ميدهد به طوریکه فرد هم این فشار را حس کند.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

در آغوش گرفتن همسر با انداختن دست پشت کمر

چنانچه دستان شما دور کمر همسرتان حلقه شده است میتوانید از آنها برای نوازش کمر همسرتان استفاده کنید و این مدل در آغوش گرفتن همسر بسیار خوب و ایده آل است و بیانگر احساسات واقعی زوجین به یکدیگر خواهد بود. چنانچه دست هایتان را دور گردن طرف مقابل حلقه نموده اید هم میتوانید برای چنگ زدن آرام به موها به گونه ای که ناخوشایند نباشد استفاده کنید.

 

آموزش در آغوش گرفتن همسر حین حرکت

در زمانی که همسرتان را در آغوش گرفتن می گیرید، میتوانید در حالی که وی را در بغل خود دارید با وی حرکت کرده و بدین ترتیب بر مدت زمانی که وی را در آغوش دارید بیافزایید. در این وضعیت همچنین میتوانید از ترکیب روش های گفته شده در بالا جهت انجام انواع در آغوش گرفتن همسر استفاده کنید. همچنین موقع جدا کردن همسرتان از آغوش خود به یاد داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید و تا جای ممکن، به عنوان نمونه با گرفتن دست وی و یا شیوه های ديگر به برقرار ماندن تماس فیزیکی کمک کنید. این زمان بهترین لحظه برای برقراری تماس چشمی و تبسم زدن به همسرتان و انتقال حس خشنودی میباشد.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

آموزش در آغوش گرفتن همسر به روش دو دستی

دو دستی در آغوش کشیدن همسر مختص زوجینی است که از حیث اندام بدنی با هم اختلاف دارند، در این روش در آغوش گرفتن همسر زوجی که از لحاظ اندام بدنی و قدی بزرگتر است همسرش را در اغوش می گیرد و به صورتی که به طرف همسر خم ميشود دو دستش را محکم دور شان های همسر حلقه ميکند و طرف در برابر هم باید سرش را روی شانه یا قفسه سینه همسر قرار دهد. این روش در آغوش گرفتن همسر در موقع راه رفتن اتفاق می افتد و به این صورت انجام ميشود که زوج ها به آرامی در کنار هم راه میروند و دستان خود را دور شانه ها و یا کمر هم قرار می‌دهند و گاهی با لمس کردن و یا فشار ملایمی روند را از تکرار و یکنواختی بیرون ميکنند .

 

بهترین روش در آغوش گرفتن همسر

در آغوش گرفتن همسر با فشار بیشتر که در آن همسر از پست سر به فرد مقابل خود نزديک ميشود و دست هایش را دور کمر وی حلقه ميکند و فشار ملایمی به وی وارد ميکند این کار می تواند حس مثبتی را به طرف مقابل وارد کند. در این وضعیت دو نفری که روبروی هم ایستاده اند یکدیگر را در اغوش می کشند و دستهایشان را دور کمر یا شانه های هم حلقه ميکنند در این مدل تماس بدن با مدت طولانی تری وجود دارد. همچنین شما با استفاده از این روش در آغوش گرفتن همسر علاوه بر تماس بدنی کلماتی که نشانگر علاقه و حس مثبت آنان است را بیان ميکنند و بطور آرام یکدیگر را نوازش ميکنند این عمل تأثير درآغوش گرفتن را دو برابر ميکند .

 


حتما ببینید: عکس دختر و پسر در آغوش هم روی تخت | عکس عاشقانه زن و شوهر در آغوش هم


 

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

تکنیک های در آغوش گرفتن همسر

7 قانون در آغوش گرفتن همسر زیر را به خاطر داشته باشید تا گرفتار شرایط خجالت‌آور و دشوار برای در آغوش گرفتن همسرتان نشوید. در نظر بگیرید که فرد پس از یک روز بسیار بد و افت رتبه به وسیله مدیرش در محل کار به منزل باز می گردد، مطمئنا تنها چیزی که می تواند فرد را به آرامش برساند و از فشار روحی روانی ایجاد شده در وی بکاهد، همراهی ، دلگرمی و در آغوش گرفتن همسر میباشد.

 

1. اشاره‌ها و نشانه‌های رفتاری طرف مقابل‌تان را ارزیابی کنید. برخی آدم‌ها به صورت خودکار و بدون فکر کردن به عواقب آن، به سرعت طرف مقابل را در آغوش می‌گیرند. اگر شما نیز عادت به در آغوش گرفتن همسر دارید، باید پیش از باز کردن دستان‌تان و جهش به سمت مقابل، اندکی صبر کنید و زبان بدن شخص مقابل‌تان را ارزیابی کنید. اگر طرف مقابل مثل یک تخته چوب بی‌حرکت ایستاد، و هیچ نشانه‌ای از حرکت رو به جلو از خود نشان نداد، باید در انتظار یک نشانه از وی باقی بمانید، یا دست‌تان را به سمت‌اش دراز و به یک دست دادنِ ساده بسنده کنید.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

2. تشخیص دهید که آیا همسرتان آغوش شما را دوست دارد یا نه؟ بر اساس یک پژوهش در مورد تماس های بدنی میان همسران که توسط پژوهش‌گری به نام میلر و همکاران‌اش به‌عمل آمد، زنانی که رابطه‌ای با هیچ مردی نداشتند، مایل نبودند مردی برای بار اول آشنایی شان آنها را در آغوش بگیرد. بنابراین اگر می‌خواهید یک خانم مجرد را در آغوش بگیرید، حتما این کار را با احتیاط انجام دهید. البته سن و سال هم می‌تواند در این میان یک عامل مهم تلقی شود.

 

چگونه همسر خود را بغل کنیم

3. بهترین روش در آغوش گرفتن و بغل کردن همسر را بیابید. یک گروه از پژوهشگران اروپایی به سرپرستی ایساک سِهلستِد (2018) دریافتند افراد مسن نسبت به جوان‌ترها تمایل بیش‌تری به لمس کردن و در آغوش گرفتن همسر دارند. با وجود این، بیشتر آنها به این جمله که “اگر شخص ناشناسی من را در آغوش بگیرد احتمالا ناراحت می‌شوم” جواب مثبت دادند. به علاوه، پاسخ افراد مسن به این جمله که “معمولا به دنبال برقراری تماس بندی با آدم‌های دیگر هستم”، آنها کم‌تر تمایل دارند نخستین نفری باشند که برای بغل کردن، پا پیش می‌گذارد. به نظر می‌رسد افراد مسن غالبا به دنبال گونه‌ی خاصی از تماس بدنی هستند که آهسته و ملایم است و برخی آن را تماس بدنی اجتماعی عاطفی می‌نامند.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

این نوع تماس بدنی دقیقا همان حسی را به شما می‌دهد که با گرمی و به آهستگی شخص و یا همسرتان را بغل می‌کنید. اگر می‌خواهید دوست دخترتان را در آغوش بگیرید، باید حتما به سن طرف مقابل دقت کنید و البته، گرمی و آهستگی را نیز فراموش نکنید (حتما دقت کنید به جای بغل کردن، طرف مقابل‌تان را بارانداز نکنید). البته این را هم فراموش نکنید، ‌لزوما هر فرد مسنی هم ممکن است از در آغوش گرفتن عاشقانه خوشش نیاید، و عواملی نظیر مسائل فرهنگی و اجتماعی هم در بد موقع بودن یک آغوش دخیل هستند.

 

4. دقت کنید آدم‌های دیگر در موقعیت‌های خاص چه کار می‌کنند. شاید فردی که به جشن فارغ‌التحصیلی رفته باشد، بیش از 50 دفعه این و آن را در آغوش بگیرد. یا این‌که حتی ممکن است در مراسم‌هایی نظیر عروسی، خاکسپاری یا هر رویداد احساسی و عاطفی دیگری برای در آغوش گرفتن دیگران در صف انتظار بایستید. اگر در اول صف قرار دارید، مطالب بخش‌های بالا می‌تواند کمک‌تان کند. ولی اگر در اواسط صف هستید، با دقت به رفتارهای دیگران می‌توانید اطلاعات کافی جمع‌ آوری کنید و باید بدانید که روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب با این قوانین تداخل دارد.

آموزش روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری

5. هنگام در آغوش گرفتن دیگران در محل کار، احتیاط کنید. بر اساس تمام اتفاقاتی که در مورد آزار و اذیت‌های جنسی رخ داده است و حتما شما هم درباره‌شان چیزهایی شنیده‌اید، بهتر است برای نشان دادن توجه و محبت‌تان به همکاران، از در آغوش گرفتن عاشقانه آنها خودداری کنید و این روش در آغوش گرفتن همسر را در خانه اجرایی کنید. اگر در درست یا غلط بودن در آغوش گرفتن همکارتان تردید دارید و حتی اگر وی را می‌شناسید و فکر می‌کنید از این کار استقبال می‌کند، باز هم بهتر است این کار را انجام ندهید. بهترین موقعیت‌ها برای در آغوش گرفتن، مناسبت‌های خاصی نظیر بازنشستگی یا زمانی است که شخصی می‌خواهد شرکت را ترک کند؛ ولی در این شرایط نیز باید به موقعیت محل کارتان و مقبولیت این عمل فکر کنید.

 

6. در آغوش گرفتن همسر می تواند برای او احساس امنیت ایجاد کند. در آغوش گرفتن همسر می‌تواند به زوجی که از لحاظ عاطفی دچار آسیب شده‌ است، خیلی کمک کند؛ درست مثل والدینی که فرزند کوچک‌شان را در آغوش می‌گیرند و آغوش‌شان پناه امن برای فرزندشان است. اصطلاح پناه امن به یک نوع توانایی اشاره می‌کند که با آن یک فرد می‌تواند شخصی را به گونه‌ای در آغوش بگیرد که وی احساس آرامش کند. این روش در آغوش گرفتن همسر معمولا طولانی است و بهتر است برای افرادی استفاده کنید که به خوبی آنها را می‌شناسید.

 

7. همیشه برای در در آغوش گرفتن همسرتان آمادگی داشته باشید. شاید شما به در آغوش گرفتن همسرتان علاقه‌ ای نداشته باشید، ولی زن یا شوهرتان مثل شما فکر نکند. اگر پاسخ آغوش همسرتان را ندهید، شاید آدم سرد و مغروری به نظر بیایید که اصلا عاشق همسرتان نیستید. اگر واقعا از در آغوش گرفتن همسر بدتان می‌آید و یا اگر شوهرتان زیاد عرق می‌کند و کمی بوی عرق می‌دهد، باید راهی برای خلاصی از آن بیابید. مثلا وقتی نزدیک‌تان می‌شود، فاصله‌تان را با وی حفظ کنید، دست‌تان را به سمت‌اش دراز کنید، یا وانمود کنید سرما خورده‌اید. همچنی بهتر است به وی بگویید تا بیشتر حمام کند تا شما برای در آغوش گرفتن شوهرتان مشکل نداشته باشید.

 

روش های در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و بیداری را در این مقاله از سایت سماتک به شما زوجین عزیز و عاشق آموزش دادیم که امیدواریم با انتخاب انواع مدل در آغوش گرفتن همسر هنگام خواب و یا در حالت نشسته یا ایستاده روز به روز بر میزان عشق و علاقه تان افزوده شود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب