پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

زیباترین متن پیام تبریک هفته وحدت اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت در این بخش از سایت سماتک تهیه و گردآوری شده است و در صورتی که می خواهید متن آغاز هفته وحدت مبارک برای دوستان تان ارسال کنید در ادامه پیام تبریک هفته وحدت را خواهید خواند. روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول به فرموده حضرت امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است تا اتحاد و همبستگی میان شیعه و سنی ناگسستنی شود.

 

پیام تبریک هفته وحدت

زادروز فرخنده حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و آغاز هفته وحدت را به یکایک مسلمانان و یکتاپرستان عالم، تبریک می گوییم

♦ ♦ ♦

گرامی باد هفته وحدت، که خنثی کننده‌ی توطئه‌های دشمنان، درمسیر تفرقه افکنی است.

♦ ♦ ♦

هفته وحدت که در بردارنده ولادت ششمین پبشوای شیعه است تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦

متن تبریک هفته وحدت

هفته ی وحدت، سایه ساری آرامش بخش، دل انگیز و روح پرور برای هموطنان مسلمان ماست. فرا رسیدن هفته وحدت همراه با میلاد فرخنده و مسعود مبشر خرد، آگاهی و مبلغ عشق و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآلهوسلم) و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک عرض می‌نماید.

♦ ♦ ♦

چشمه ساری از معرفت و شعور، در کام تشنه ی خلق خداست فرارسیدن هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

هفته وحدت، چتری مبارک ازایثار و فداکاری بر مردم است. فرا رسیدن 17ربیع الاول خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦

میوه آرامش و پیشرفت و امنیت، بر درخت اتحاد می‌روید.
هفته وحدت مبارک باد.

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

شعر در مورد هفته وحدت

گرامی باد هفته وحدت که ملت ما را منسجم تر می کند
و امتمان را با رهبر خود پبوندی مجدد می زند،
گرامی باد این هفته که بازوها را با هم گره زده، توان ها را درجهت واحد و بر ضد دشمن متجاوز به کار می گیرد

آغاز هفته وحدت مبارک

♦ ♦ ♦

فرا رسیدن هفته وحدت، که هفته نور و سرور، و ایام شادی و همبستگی است مبارک باد.

♦ ♦ ♦

میراث گرانب های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) را که نوید بخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی است، به محضر عموم مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر پهنه گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی روز افزون سپاه اسلام را بر لشگریان کفر و الحاد از درگاه الهی آرزو می نمایم و آغاز هفته وحدت و اخوت مبارک.

♦ ♦ ♦

پيامبرصلي الله عليه وآله :
الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذابٌ
وحدت مايه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است

هفته وحدت مبارک

♦ ♦ ♦

پیام تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر

هفته وحدت، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یک‎دلی جهان اسلام به ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب، با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد فرا رسیدن هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

اِحیای هویت اسلامی و صیانت از حرّیت انسانی در جهان با وحدانیت و تأکید بر مُشترکاتِ دینی امکان پذیر خواهد بود هفته وحدت مبارک باد.

♦ ♦ ♦

وحدت بین همه مذاهب لازم و ضروری است. به خصوص در شرایط امروز که دشمنان می خواهند شیعه و سنی سلاح بردارند و به جان هم بیافتند و نتیجه ای حاصل نخواهد شد جز شادی دشمنان اسلام هفته وحدت و اخوت گرامی باد.

♦ ♦ ♦

شیعه کسی است که جان خود را برای اهل سنت فدا کند فرا رسیدن هفته وحدت و جشن های با شکوه میلاد ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) بر مسلمین جهان مبارک باد.

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

عکس و متن تبریک برای آغاز هفته وحدت

اختلاف میان شیعه و برادران سنی هیچ نتیجه ای ندارد. خصومت و جدایی همان چیزی است که آمریکا و صهیونیستی ها بدنبال آن هستند و تلاش می کنند پیشاپیش آغاز هفته وحدت تبریک و شادباش می گوییم.

♦ ♦ ♦

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است هفته وحدت اسلامی مبارک.

♦ ♦ ♦

آنچه که تاکنون کشور ما و دین ما را از کینه دشمنان و دام صیادان و شیادان و شیاطین رها ساخت، تنها هوشیاری در قبال مسائل و اتحاد و یکپارچگی است هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

متن شعر در مورد هفته وحدت

کافی ست دگر بگو مگو، ای یاران!

چون گل باشید خنده رو، ای یاران!

هم رتبه ی فرمان «اطیعوا الله» است

فرمان «و لا تنازعوا» ای یاران!

هفته وحدت مبارک

♦ ♦ ♦

دشمنان سعی بر تفرقه میان برادران شیعه و سنی دارند اما نتوانسته‌اند و توطئه‌ی آنان ، اثری نخواهد کرد آغاز هفته وحدت و برادری میان شیعه و سنی مبارک باد.

♦ ♦ ♦

ای دوست بکوش مهرپرور باشی

دلبسته آیه های کوثر باشی

کی گفته که در طریق وحدت باید

با قنفذ و حرمله برادر باشی؟

هفته وحدت مبارک و فرخنده باد.

♦ ♦ ♦

هر کس برای اتحاد همدلی برای ترویج صلح و دوستی قدمی بردارد باید دستش را بوسید و نباید به شیطان صفتان اجازه داد بینمان تفرقه بیندازند؛ سالروز وحدت میان شیعه و سنی مبارک باد.

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

عکس هفته وحدت مبارک

با سلام و ادب و احترام آغاز امامت و ولایت مهدی موعود (عج) و هفته وحدت رو خدمت همه دوستان عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم.

♦ ♦ ♦

فرا رسیدن هفته وحدت که نشان دهنده اتحاد بین شیعه و سنی هست فرخنده و مبارک باد.

♦ ♦ ♦

اختلافات ریشه عقب ماندگی ها و عقب افتادگی هاست و وحدت زمینه ساز پیشرفت و ترقّی در مسیر پیشبرد امور است هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

هفته وحدت، سالروز ولادت پبامبر رحمت و مربی انسانها و سفیر گرانقدر الهی به سوی مردم تبریک می گویم.

♦ ♦ ♦

شعر زیبا درباره هفته وحدت اسلامی

می آید از کوه حرا پایین

کام جهان را می کند شیرین

« قِیلَ ادْخُلِ الْجَنَّهَٔ »! مسلمانان!

گل داده باغ سوره یاسین

در موسمش پیوند خواهد خورد

دست ربیع و دست فروردین

گلهای باغ او نمی ترسند

از بادهای هرزه دیرین

شد «مختلف، الوانها »؛ اما

«یُسْقَی بِمَاءٍ وَاحِد » ای گلچین!

نفرین و لعنی هم اگر باشد

برآنکه آفت زد به ما، نفرین!

این باغ، باغ وحدت و مهر است

ای گل کنار باغبان بنشین!

بنشین و بذر دوستی بنشان

«چیزی به جز حب است آیا دین؟»

«المومنون اخوهٌٔ»، آری!

این است اسلام محمد(ص)، این!

گل می دهد یک جمعه باغ ما

در مسجد الاقصی، بگو آمین!

هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

ایران و عراق دو ملتی هستند که تن‌ها و دل‌ها و جان‌هایشان ، به‌وسیله‌ی ایمان بالله و محبت به اهل بیت و حسین‌ بن‌ علی ، متصل به یکدیگرند روز به روز هم این اتصال زیاد خواهد شد و پیشاپیش هفته وحدت مبارک.

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

شعر تبریک هفته وحدت


دیدید چگونه دشمن تکفیری

از کشتن مسلمین ندارد سیری

در وقت مبارزه دگر بی معناست

در خطِّ خودی منازعه، درگیری!

هفته وحدت اسلامی را تبریک عرض می کنم.

♦ ♦ ♦

اگرچه مسلمانان از مذاهب مختلف در برخی آراء و احکام اختلاف نظر دارند، اما دارای اشتراک‎های متعدد چون باور به خدای واحد، کتاب آسمانی، پیامبر و قبلۀ یکسان نیز هستند فرا رسیدن هفته وحدت و همدلی میان مسلمانان مبارک باد.

♦ ♦ ♦

راهپیمایی اربعین، انفاق و محبت مردم عراق یک نمونه ی ارتباط دوستانه دو ملت عراق و ایران است… دو ملت ایران و عراق همدل تر و یکی تر و متحدتر از قبل خواهند شد تاکور شوند منافقین دوستدار اختلاف بین مسلمانان و پیشاپیش هفته وحدت اسلامی مبارک

♦ ♦ ♦

متن پیام تبریک در مورد هفته وحدت

برای اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام، «وحدت» مهمترین عامل موفقیت به حساب آمده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب دوری از اهداف و آرمان های بلند اسلام خواهد بود و ای برادر شیعه و سنی هفته وحدت بر تو مبارک باد.

♦ ♦ ♦

در آغاز هفتۀ مبارک وحدت که مزین به ولادت پیامبر گرامی اسلام است، این مناسبت فرخنده را به همه مسلمانان جهان تبریک می‎گویم.

♦ ♦ ♦

ایجاد وحدت در هنگام پیدایش اختلاف و تباهی امت و نزدیک کردن آنها در هنگام جدایی صدقه ایست که خدا آن را دوست دارد هفته وحدت و برائت مبارک.

♦ ♦ ♦

هفته وحدت، که در آن میثاق ها تحکیم می شود، پیمان ها استوار می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها درکنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت، یکپارچه و منسجم است تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦

پیامبران الهی که خود نیز از میان مردم برانگیخته شده اند، با اتّصال و ارتباط با مجاری وحی کوشیده اند تا آدمی را حول یک محور گرد هم آورند تا در پرتو وحدت کلمه، عظمت و اقتدار نظام الهی را به نمایش گذاشته شود و مردم به سعادت حقیقی دست یابند. هفته وحدت دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول مبارک باد.

♦ ♦ ♦

شعر هفته وحدت مبارک

در صدف پنهان مکن اینقدر مروارید را

عاشقان بگذار خوش باشند روز عید را

با وجود تو دگر جایی برای ماه نیست

آسمان با دیدنت گم می کند خورشید را

می کشانی کهکشان ها را به دنبال خودت

مشتری چشم هایت کرده ای ناهید را

می شکوفد چهره ی تو غنچه را در بوستان

شانه هایت می نوازد شاخه های بید را

کوهی و آتش فشان عشق جاری می کنی

بر لبانت آیه های محکم توحید را

در بشر یک عمر امید رهایی مرده بود

آمدی تا زنده گردانی تو این امید را

من به چشمانت یقین دارم، دلم یک رنگ نیست

ذبح خواهم کرد پای این یقین تردید را

آغاز هفته وحدت مبارک.

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

پیام تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت

ولایت فقیه از موضوعاتی است که می توان آن را نمود عینی و مصداق حقیقی وحدت و اتفاق نظر جامعه اسلامی در مسئله حکومت دانست فرا رسیدن هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

با تقریب مذاهب و ملل و با شعار وحدت طلبی می توان جهان را به سوی حاکمیت توحیدی رهنمون کرد و بشر را از ظلمت و جاهلیت رهانید

فرارسیدن هفته وحدت و اخوت مبارک.

♦ ♦ ♦

تفرقه؛ ریشه جدال و زمینه ساز بحران در جامعه است و هر حرکتی که نشانی از تفرقه و جدایی در آن باشد، گامی به سوی نابودی و انهدام جامعه و نعمتهای الهی است هفته وحدت را تبریک می گوییم.

♦ ♦ ♦

از ثمرات اختلاف، بدبینی و بدگمانی است و چنانچه انسان ها عینک اعتماد به چشم بزنند چه بسا که می توان از بروز بسیاری از اختلاف ها جلوگیری کرد و با وفاق و یکدلی در کنار یکدیگر زندگی نمود به فرموده امام خمینی دوازدهم ربیع الاول هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

داناترین انسان ها، کسانی اند که از اختلاف با دوستان اجتناب کنند و بر توسعه مشترکات و کاهش اختلافات خود بکوشند تا با افزایش آگاهی ها و توان علمی و فکری در ساختن جامعه ای سالم و آباد تلاش نمایند هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

اس ام اس تبریک هفته وحدت

پیامبر گرامی اسلام، که منادی رستگاری و پیروزی بود، با وحدت آفرینی توانست قوای از هم گسسته مردم را جمع کند و با تقویت قوای لشکر اسلام، به مقابله با شرک و کفر و بی عدالتی ها بپردازد هفته وحدت و میلاد پیامبر مبارک.

♦ ♦ ♦

تفرقه و دوئیت عامل شکست و زمینه ساز نابودی است. برای اجتناب از این آفتِ مهلک باید با نزدیک کردن دلها به یکدیگر و ایجاد رأفت و صداقت و وحدت، از غرق شدن در گردابِ هلاکت رهایی یافت آغاز هفته وحدت و برادری بین سنی و شیعه مبارک.

♦ ♦ ♦

دشمنان اسلام فهمیده اند که مؤثرترین راه نفوذ در کشورهای اسلامی شکستن زنجیره وحدت و یکپارچگی مردم هوشیار است چه آنکه در سایه یگانگی، هیچ قدرتی یارای مقابله و رویارویی با دژ مستحکم اسلام را ندارد هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

این بسیج جهانی مسلمین وحدت است که زمینه ساز ظهور آخرین حُجّت الهی و تشکیل حکومتِ عدل جهانی خواهد شد هفته وحدت و فرارسیدن میلاد رسول اکرم ص مبارک باد.

پیام تبریک هفته وحدت | متن شعر در مورد هفته وحدت مبارک

پیام تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر

فرهنگ وحدت طلبی و مشارکت خواهی، زمینه ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است پس در تحکیم وحدت و تکیه بر مبانی اصولی و مشترک این دین الهی بکوشیم

پیشاپیش آغاز هفته وحدت و ولادت پیامبر مبارک باد.

♦ ♦ ♦

هفته وحدت، سرآغاز پیوند برادران مسلمان و تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه های مختلف همکاریهای اجتماعی است؛ حفظ شعائر و پایبندی به دستورات و سفارشات مؤکد این دین آسمانی محور رشد و تعالی و آسایش اجتماعی مسلمین خواهد شد و هفدهم ربیع الاول هفته وحدت و میلاد پیامبر مبارک.

♦ ♦ ♦

«وَاعتَصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» کلامی رحمانی است که بر ضرورت حفظ وحدت و هم اندیشی مسلمین در امور تأکید می ورزد و همه نگاه ها را متوجه یک نقطه می داند و آن توحید است هفته وحدت مبارک.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک آغاز هفته وحدت

قرآن کریم قانون مدوّن و منشور جاودانه ای است. مسلمین جهان با تمسّک و توسّل به آن برنامه های زندگی فردی و اجتماعی خود تنظیم می کنند و به عنوان منشوری که وحدت آفرین و راهنمای بشر به سوی هدف و راه واحدی است قلمداد می شود هفته وحدت و میلاد رسول اکرم را به شما و خانواده تان تبریک و شادباش می گوییم.

♦ ♦ ♦

میلاد فخر آفرینش، خاتم پیامبران، پیامبر مهربانی ها، حضرت محمّد مصطفی صلی الله علیه و آله و میلاد جامع علم و عمل و عبادت، پرچم دار شاهراه ولایت علوى حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و شروع هفته وحدت بر شما مبارک باد.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک هفته وحدت و برادری میان شیعه و سنی را در این بخش از سایت سماتک خواندید. با فرستادن یک متن آغاز هفته وحدت مبارک این روز را به همه دوستان و اقوام شیعه و سنی تان تبریک و شادباش بگویید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب