معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

سایت های جالب اینترنتی برای گذراندن اوقات فراغت شما در دنیای اینترنت مشغول به فعالیت هستند در اینجا به معرفی سایت های جالب و سرگرم کننده اینترنت خواهیم پرداخت که شما می توانید با سر زدن به این سایت های کاربردی و جالب از دنیای اینترنت ایران و جهان لذت ببرید با ما همراه باشید.

 

سایت های جالب اینترنتی

سایت جالب در دنیا بسیار زیاد است و شما می توانید با توجه به زبان مادری تان از بهترین سایت های جالب اینترنتی بهره ببرید. در بین هزاران سایت اینترنتی، سایت‌هایی به چشم می‌خورند که خدمات جالب و متمایزی را به کاربرانشان ارائه می‌کنند. با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت، امروزه نوشتن نامه با قلم، صف ایستادن در بانک و انجام امور اینچنینی خنده دار به نظر می رسد. دنیای بزرگ اینترنت هر روز گسترده‌تر می‌شود و سایت‌هایی جدیدی متولد می‌شوند. در این میان گاهی پیدا کردن سایت‌هایی که مفید باشند کمی دشوار می‌شود چراکه بسیاری از درگاه‌ها محتوای چندان جالب و مفیدی را ندارند.

 

بهشت فراموش کاران

راه های مختلفی برای یادآوری و یا بخاطر آوردن موضوع خاص وجود دارد، مثلا می توان از یک برنامه در تلفن همراه، یا یک روبان دور انگشت و یا نوشتن یک یاداشت کوچک و قرار دادن آن در کیف پول برای به خاطر آوردن یک موضوع بخصوص استفاده کرد. اما سایت Memorari از شما زمان دقیق یک رویداد خاص را می پرسد و از طریق ارسال پیغام در مسنجر، ارسال نامه به ایمیل و یا از طریق تلفن همراه شما را مطلع می کند.

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

وب سایت ساعت رسمی کشورهای دنیا

می‌توانید ساعت سایر کشورهای جهان را با استفاده از گوگل چک کنید یا به ساعت خود خیره شوید و تلاش کنید با جمع و تفریق خودتان آن‌ها را محاسبه کنید. اما اگر سایت جذاب TimeAndDate را بوکمارک کرده باشید، می‌توانید هر زمان که لازم داشتید، مجموعه‌ای از ساعت‌ها را روی صفحه‌نمایش خود نمایش دهید که مربوط به مناطق دلخواه شما هستند. در این سایت می‌توانید شهرهای مورد نظرتان را انتخاب و ترتیب نمایش آن‌ها را مشخص کنید. علاوه بر این اگر در این سایت یک حساب کاربری رایگان بسازید، می‌توانید روی هر کامپیوتر و مرورگری به این ساعت‌ها دسترسی داشته باشید.

 

خرید بلیت اتوبوس

رفته‌رفته به ایام نوروز نزدیک‌تر می‌شویم؛ ایامی که به دلیل تعطیلی‌های پشت سر هم ، به‌نوعی با ایام سفرهای بین‌شهری و شلوغی جاده‌ها گره خورده است. تهیه بلیت اتوبوس در این روزها سخت است و بعضا خیلی از بلیت‌ها از قبل پیش‌فروش می‌شوند. به همین دلیل بهتر است برای مشاهده مسیرها، اطلاع از ظرفیت‌های خالی و خرید آنلاین بلیت، سری به سایت‌های اینترنتی بزنید.

 

معرفی سایت های جالب و سرگرم کننده

سایت جالب و کاربردی برای خرید بلیت اتوبوس در اینجا معرفی شده است. یکی از این سایت های جالب اینترنتی که مخصوص فروش بلیت اتوبوس است، «پایانه» با آدرس www.payaneh.ir است. البته سرویس‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را با جست‌وجو در اینترنت پیدا کنید.

 

تبدیل واحدها به یکدیگر

استفاده‌نکردن همه انسان‌ها و برنامه‌ها از سیستم اندازه‌گیری متریک، باعث شده که گاهی اوقات برای درک اندازه‌های مختلف دچار مشکل شویم. حتی گاهی تبدیل واحدهای ساده‌ای مثل مایل به کیلومتر یا پوند به کیلوگرم هم از ذهن‌مان می‌پرد. این‌جاست که باید به دیتایونیت سر بزنید و واحدها را به هم تبدیل کنید.

خوبی دیتایونیت به فارسی‌بودن‌اش است. به وسیله آن می‌توانید واحدهای مختلف حجمی، وزنی‌، زمانی، مسافتی‌، ورزشی، هنری و فرهنگی‌ را به یکدیگر تبدیل کنید و به‌راحتی متوجه مطلب شوید. برای استفاده از امکانات سایت www.dataunit.ir نیازی به کلیک‌ها و عوض و بدل کردن صفحه‌های مختلف نیست و در همان صفحه اول کارتان راه می‌افتد.

 

وب سایت بیمه خودرو

هیچ کسی نمی تواند فکرش را بکند که یک سایت بیمه اتومبیل می تواند اینهمه جذاب باشد! در این شبیه ساز چشمگیر و خیره کننده، تصادف های وحشناک شبیه سازی شده اند، حتما ببنید.

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

پایان‌نامه بده، پایان‌نامه بگیر!

سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران یک مرجع خوب برای آن‌دسته از دانشجویانی است که برای پیدا کردن منابع علمی مورد نظرشان دچار مشکل‌اند. در حقیقت مرکز پژوهشگاه علوم که حدود 40 سال از تاسیس‌اش می‌گذرد منبع بزرگی از مدارک علمی مختلف از جمله پایان‌نامه‌ها، مقالات، گزارش‌های دولتی، نتایج تحقیقات و طرح‌های پژوهشی است که دانشجویان می‌توانند بین آن‌ها به جستجو بپردازند و در صورتی که مطلبی نظرشان را جلب کرد، متن کامل آن را از پژوهشگاه در خواست کنند. به علاوه این امکان فراهم شده که کاربران هم مدارک علمی تولید شده توسط خودشان را به بانک اطلاعات پژوهشگاه با آدرس www.irandoc.ac.ir اضافه کنند.

 

پیدا کردن عکس های گمشده

اکثر ما که زندگی‌مان به دنیای دیجیتال گره خورده و حجم زیادی از اطلاعات‌مان را به وسیله ایمیل جا‌به‌جا می‌کنیم. مثلا اگر آخر هفته به گردش و مسافرت برویم و یا به دل کوه و تپه بزنیم، در پایان از کسی که عکاس بوده می‌خواهیم عکس‌ها را برای ما ارسال کند. اما موضوع این‌جاست که خیلی وقت‌ها خاطرات ما بین هزاران ایمیل کاری و بی‌ربط گم می‌شوند و به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

لاست‌فتوز سرویسی است که به شما برای پیدا کردن این عکس‌های گمشده کمک می‌کند. کافی است عضو آن شوید. سپس به کمک ابزارهای سایت www.lostphotosapp.com به دنبال عکس‌های گم شده خود بروید و وقتی پیدا شدند، اول از زنده‌شدن خاطرات‌تان لذت ببرید و بعد اگر دوست داشتید، عکس‌ها را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک‌ بگذارید.

 

کلکسیونی کامل از طرح های نقاشی شده (Graffiti)

اگر به Graffiti یا طرح های نقاشی شده برروی دیوارها علاقه دارید کلکسیونی کامل از آنها را می توانید در این سایت مشاهده کنید. انیمیشن های موجود در بخش ویدیو سایت را از دست ندهید.

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

کلاد فارسی

از سرویس‌های ابری یا Cloud این روزها به‌عنوان یکی از داغ‌ترین و مهم‌ترین مباحث دنیای دیجیتال یاد می‌شود؛ قلمرو پیشرفته‌ای که آرام‌ در حال تغییر عادت کلاسیک کاربران در ذخیره اطلاعات روی حافظه‌های داخلی سیستم است.

از جمله سرویس‌های مهم در این زمینه باید به محصولات سه غول بزرگ دیجیتال یعنی مایکروسافت، اپل و گوگل که به ترتیب SkyDrive، iCloud و Google Cloud نامیده می‌شوند اشاره کرد که در سایت www.bayanbox.ir قابل دسترس هستند.

یکی از معدود سرویس‌های فارسی در این زمینه bayanbox است که علاوه بر تعبیه 3 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی امکان رمز‌گذاری و تهیه نسخه پشتیبان را نیز فراهم می‌آورد.

 

اینترنت را وارونه مرور کنید !

این وب سایت، سایت ها را بصورت در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید. در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی یکی از لینک ها کلیک کنید هر سایتی که باز می شود بصورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.

 

کنفرانس برگزار کنید

می‌گویند «یک‌ دست صدا ندارد!» یعنی برای انجام خیلی از کارها باید سراغ پروژه‌های گروهی رفت و از توانا‌یی‌هایی تک‌تک افراد برای اتمام‌ کار کمک گرفت. ایجاد هماهنگی خوب بین اعضای گروه یا شرکت نیازمند برگزاری جلسات متعدد است. اما اگر همه به هم نزدیک نباشند یا نتوانند در جلسات شرکت کنند تکلیف چیست؟

 

معرفی سایت های جالب فارسی

کلید حل معما را می‌توان در برگزاری جلسات آنلاین پیدا کرد. در این زمینه سایت های جالب اینترنتی و سرویس‌های مختلفی وجود دارد، اما چیزی که میتینگل را از بقیه متمایز می‌کند، سادگی و سهولت استفاده از آن است.

برای برگزاری جلسات آنلاین با سایت جالب در اینترنت با آدرس www.meetingl.com نیاز به وسیله یا دانش فنی خاصی ندارید، کافی است یک اتاق بسازید، وب‌کم و میکروفون‌تان را روشن کنید و بقیه اعضا را به اتاق دعوت کنید. میتینگل محیط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

سایت خط شتری

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! بعنوان مثال: I’m not in love with you

 

مثل یک هکر تایپ کنید

وقتی وارد سایت جالب Hacker Typer می شوید با یک صفحه مشکی روبه رو می شوید که با فشردن دکمه های صفحه کلید متن هایی خیلی سریع در صفحه مشکی ایجاد میشود و به اصطلاح شما می تونید مثل یک هکر تایپ کنید و یا اینکه همانند ترفند تایپ ارواح در کامپیوتر دوستان خود را اذیت کنید.

 

سایت آب و هوا

برای آنهایی که مشتاق باران هستند. این سایت هم اپلیکیشن iOS و اندروید هم دارد. این سایت شما را از هوای بارانی مطلع می کند و به شما اطلاع می دهد که باید با خودتان چتر ببرید یا خیر! تنها کافی است شهر محل زندگی خود را در آن وارد کنید و مشخص کنید که اطلاع رسانی در چه ساعتی از روز باید انجام شود و در نهایت هم انتخاب می کنید که از طریق ارسال ایمیل و یا SMS شما را از بارانی بودن هوا مطلع کند.

 

وب سایت انتخاب رنگ

انتخاب رنگ به‌عنوان رنگ شخصی مورد علاقه کار نسبتا ساده‌ای به نظر می‌رسد اما وقتی صحبت از رنگ‌های اصلی و فرعی برای طراحی وب‌سایت و کاربری‌های حرفه‌ای دیگر به میان می‌آید، شاید مساله تا حدودی پیچیده‌تر شود.

اگر در زمینه‌ی طراحی وب کار می‌کنید، ابزارهای زیادی برای انتخاب پالت رنگی در اختیار شما قرار دارد. با این حال سایت Palette Generator یکی از بهترین ابزارهای انتخاب رنگ آنلاین است که ما پیدا کرده‌ایم. این ابزار به جای این که از شما بخواهد تعدادی رنگ را به صورت دستی انتخاب کنید، اجازه می‌دهد تعدادی عکس را از کامپیوتر خود آپلود کنید تا برایتان یک پالت رنگی مناسب با آن‌ها را تولید کند.

همچنین سایت Colourlovers می‌تواند کمک بزرگی به گرافیست‌های کم تجربه کند. در این سایت طیف وسیعی از پلت‌های رنگی که توسط کاربران دیگر ساخته و به اشتراک گذاشته شده است، به چشم می‌خورد.

حضور صدها طرح و الگوی رایگان از دیگر عوامل جذابیت این سایت با آدرس www.colourlovers.com به حساب می‌آید و امکان ایجاد طرح‌های اختصاصی و اشتراک‌گذاری آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

نقاشی با شن در سایت عجیب This Is Sand

اگر می خواهید با شن و ماسه نقاشی کنید وارد سایت This Is Sand شوید کافی است که فقط کلید C را برای انتخاب رنگ کلیک کنید و در هر نقطه صفحه نمایش شروع به ریختن شن و ماسه کنید.

 

صفر تا صد آشپزی ایرانی و خارجی

اگر در خانه تنها باشید و یخچال هم پر از مواد خام خوش‌مزه باشد، چه غذاهایی می‌توانید بپزید؟ مانند بسیاری دو تا تخم‌مرغ نیمرو می‌کنید، یا این‌که واقعا از پس قرمه‌سبزی و قیمه برمی‌آیید؟ سایتی که توضیحش را می‌خوانید با آدرس www.cheftayebeh.ir یک مرجع آموزش آشپزی به زبان ساده است.

رابط کاربری هیجان‌انگیز و گیرایی ندارد، اما مطالب خوبی در آن پیدا می‌شود و می‌توانید با کمترین مواد اولیه، غذای خوبی بپزید. شاید در نگاه اول به نظرتان فرق زیادی با سایت‌های دیگر نداشته باشد، اما اگر چرخی در آن بزنید متوجه حجم زیاد مطالب آن خواهید شد.

 

سایت بازی Dino Run

یکی از بازی های دویدن / پریدن، Dino Run قابلیت های بیشتری نسبت به Canabalt دارد و در طی بازی موسیقی زیبایی نیز پخش می شود. چشم هایتان را باز کنید تا تمام تخم مرغ های مخفی را جمع کنید.

 

آلبوم زندگی

ثبت اتفاقات مهم و حیاتی، بخشی جدا نشدنی از زندگی امروزه انسان‌ها محسوب می‌شود؛ قلمرویی که از نوشتن دفترچه خاطرات تا گرفتن عکس یادگاری و فیلم خانوادگی را در‌بر می‌گیرد، سایت intoloop نیز کار مشابهی را انجام می‌دهد.

در این سایت با آدرس www.intoloop.com می‌توان اتفاقات مهم زندگی در زمینه‌های گوناگون را در قالب محتوای محتلف به صفحه شخصی خود اضافه و سپس در هر زمان به ورق زدن آن‌ها و مرور خاطرات اقدام کرد. نوشته، عکس یا فیلم را به‌طور مستقل وارد کرده و محتوای آن را با سایر کاربران به‌طور آزادانه به اشتراک گذاشت.

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

تصویری 360 درجه با 70 میلیارد پیکسل

این عکس 360 درجه 70 میلیارد پیکسلی، توسط 360world.eu از بوداپست پایتخت مجارستان و با حمایت شرکت های مایکروسافت، سونی و اپسون گرفته شده است. وضوح این عکس آنقدر بالاست که تا پنجره خانه ها می توانید نزدیک شوید. تصاویر 360 درجه دیگری نیز در پایین صفحه وجود دارد که در صورت تمایل می توانید مشاهده کنید.

 

سایت تبدیل لینک های طولانی به کوتاه

لینک‌ها بخش مهمی از دنیای اینترنت هستند و همه ما زمانی که بخواهیم دوست‌مان را به تماشای یک صفحه اینترنتی یا دانلود یک فایل دعوت کنیم، مجبوریم لینک آن را برای او بفرستیم.

گاهی اوقات لینک‌ها آن‌قدر طولانی و بلندند که به‌راحتی هنگام چت یا حتی خواندن شفاهی قابل انتقال نیستند، به‌خصوص اگر حاوی کاراکترهای فارسی باشند. به همین دلیل همیشه باید یک سرویس کوتاه‌کننده لینک را به یاد بسپارید که در این مواقع به‌سراغش بروید.

www.tinylink.ir یکی از آن‌هاست و به‌خاطر زبان نمایشی فارسی‌اش کاربرد بیشتری برای ما ایرانی‌ها دارد.

 

سایت عجیب و جالب Free Rice

با پاسخ دادن به سوالات سایت Free Rice هم آموزش ببینید و هم به ریشه کن کردن گرسنگی در جهان کمک کنید.

 

سایت 20 سوالی

وقتی بچه بودید، حتما 20 سوالی بازی کرده اید. شما می بایست در مورد یک شخص و یا یک مکان خاص سوال می پرسیدید تا به جواب برسید و دوست تان هم با بله و خیر، سعی به هدایتان به سوی پاسخ داشت. حالا می توانید 20 سئوالی را با کامپیوتر بازی کنید.

به هیچ وجه به کارکترهای فیلم و سریال و بازی فکر نکنید، تمام سعی خود را بکار گیرید تا به سئوالات پاسخ دهید، مطمئن هستیم که جا خواهید خورد.

 

سایت پیشنهادها و تخفیف های شهر شما

سایت‌های خرید گروهی، از پدیده‌های نو و جذابی هستند که تاثیر زیادی روی سبک زندگی خرید اینترنتی مردم در ایران داشته‌اند و کاربران را با شیوه جدیدی از خرید آشنا کرده‌اند. تعداد این سایت‌ها هر روز بیشتر می‌شود و اخیرا به‌قدری زیاد شده که واقعا دنبال کردن همه‌ آن‌ها به‌صورت مستقیم کار سختی است؛ مگر این‌که عضو خبرنامه ایمیلی تک‌تک‌شان شوید و صندوق پستی خود را تبدیل به اسپم‌خانه کنید.

راه بهتر برای انجام این کار، استفاده از سایت «خرید گروهی» است. این سایت با آدرس www.kharidgoroohi.com همه تخفیف‌های مهم را از سایت‌های معتبر جمع می‌کند و در قالب یک خروجی مشخص به شما نشان می‌دهد. انتخاب با شماست. می‌توانید همه را مقایسه کنید و روی آن‌هایی که پسندیدید برای جزئیات بیشتر کلیک کنید.

 

تست پیکسل های سوخته نمایشگر

به کمک تست های سایت Deadpixelbuddy از وجود پیکسل مرده در نمایشگر خود مطلع شوید. ابتدا F11 بر روی فول اسکرین شدن صفحه بزنید و سپس بر روی مربع رنگ ها کلیک کنید تا پیکسل های مرده بر روی رنگ مورد نظر نمایش داده شود. برای سوئیچ راحت تر بین رنگ های از کلید چپ و راست کیبورد استفاده کنید.

 

سایت صدای موج دریا برای آرمش گرفتن

به مدت دو دقیقه دست به ماوس و کیبرد خود نزنید. اگر دست به ماوس و کیبرد بزنید دو دقیقه از نو شروع می شود. پس برای 120 ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.

 

تغییر آنلاین فرمت و اندازه تصاویر

بی‌شک فتوشاپ یکی از بهترین و قوی‌ترین برنامه‌ها برای ویرایش و افکت‌گذاری روی تصاویر است. اما استفاده از فتوشاپ برای تغییر اندازه یا فرمت یک عکس، به این موضوع شباهت دارد که برای روشن کردن یک چراغ‌قوه از برق فشارقوی استفاده کنیم.

در واقع فتوشاپ دارای امکانات بیشتری است و کارهای ساده را می‌شود با ابزارهای ابتدایی‌تر انجام داد. سایت fixpicture.org یکی از این ابزارهاست که به‌سادگی امکان تغییر اندازه و فرمت عکس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این سایت همیشه آنلاین است و هر وقت نرم‌افزار خاصی در دسترس‌تان نباشد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

تخته سیاه مجازی

در سال‌های اخیر به‌دلیل افزایش ارتباطات اینترنتی و ایجاد‌شدن گروه‌های دوستی بین انسان‌ها در سراسر جهان، بخش زیادی از پروژه‌های مختلف در دست گروه‌هایی است که حتی یک بار هم از نزدیک همدیگر را ندیده‌اند و عملا یک جلسه حضوری برای هماهنگی روند انجام کار ندارند. در این مواقع چاره چیست؟

یک تخته‌ وایت‌برد مجازی که به شما اجازه می‌دهد هر آنچه می‌خواهید را بنویسید و همزمان به بقیه نشان دهید. استفاده از این سایت با آدرس www.webwhiteboard.com بسیار ساده است تنها کافی است به صفحه اصلی بروید و روی عکس تخته کلیک کنید. حالا یک تخته سفید جلوی شماست و یک لینک. آن لینک را که به هر کس بدهید می‌تواند همزمان تخته شما را ببیند.

 

سایت وب ورک

اگر مدتی است کسی از شما تعریف نکرده و ستایش نشده‌اید، به این سایت‌ بروید و دکمه قرمز را سفارش بدهید!

webworksllc

 

این سایت‌ خیلی جالب است، کافی است در کادر ماوس را روی یک نفظه قرار بدهید تا یک عکس بارگزاری شود که در آن فردی با سرانگشت خود، درست به همان نقظه اشاره کرده است. فرقی نمی‌کند ماوس را کجا ببرید، در هر صورت سایت‌، عکسی متناسب دارد!

pointerpointer

 

بررسی کردن وضعیت یک سایت

اگر امکان دسترسی به دیجی‌کالا مگ یا گوگل داکس را نداشتید نگران نشوید؛ حداقل تا زمانی که وضعیت آن را با استفاده از سایت Down For Everyone Or Just Me چک کنید. کافی است آدرس URL سایت مورد نظرتان را در باکس مخصوص این ابزار وارد کنید و لینک انتهایی را بزنید تا متوجه شوید که آیا سایت دچار مشکل شده است یا شما. با این ابزار همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به میزبانی (هاست) سایت‌ها را ببینید و مشکلات امنیتی موجود در آن‌ها را اسکن کنید.

 

 

معرفی سایت های جالب و کاربردی

دوست‌داران دومینو ببینند. با این سایت‌ می‌توانید دومینوی مجازی درست کنید و با بازی کنید.

drawminos

 

اشکال سه‌بعدی زیبا را از زوایای مختلف ببینید.

secretsfornicotine

 

بازی با لکه‌های جوهر

realitytourist

 

سایت جالب اینترنتی Bored Panda

وب سایت Bored Panda وب سایت فوق العاده ای است که تعداد زیادی مقاله و ایده های خلاقانه در آن پیدا می شود. اگر شما علاقه مند به عکاسی، تصویرسازی، تبادل نظر، فناوری و غیره هستید این وب سایت برای شما می تواند مفید باشد.

 

یک خط را به پرواز درآورید.

barcinski-jeanjean

 

اتاق ساکت: سایتی برای ریلکس شدن و فاصله گرفتن از غوغای شبکه‌های اجتماعی.

thequietplaceproject

 

دیدن سطح مریخ در یک پانورامای گرفته شده توسط مریخ‌نورد فرصت یا آپورچونیتی.

stumbleupon

معرفی سایت های کاربردی و جالب و سرگرم کننده اینترنتی

حفظ کردن نتایج

سایت Scoreboardz ابزاری بسیار ساده و در عین حال فوق‌العاده کاربردی است. این سایت جذاب در واقع یک تابلوی نتایج مجازی است که در درون مرورگر شما جای دارد. می‌توانید آدرس این سایت را بوکمارک کنید تا هر زمان در دفتر کار یا خانه رقابتی برگزار شد به سرعت به آن دسترسی داشته باشید. کافی است نام شرکت‌کنندگان مسابقه (تا ۱۲ نفر) را وارد و پس‌زمینه‌ی تابلو را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید امتیاز هر فرد را با استفاده از علامت‌های + و – بالا و پایین ببرید.

 

سایت آرام بخش A Soft Mumur

ما قبلا بهترین وب سایت های پخش صدا و موسیقی آرامش دهنده برای کار و خواب را به شما معرفی کردیم در سایت A Soft Mumur تیز با کلیک کردن روی دکمه play در این سایت برای شما صداهای موجود درطبیعت ( مثل نسیم) پخش می شود. اگر شما استرس دارید و نیاز دارید که آرام بشوید، این سایت، سایت خوبی برای شما می تواند باشد.

 

نواختن پیانو با حباب ها توسط سایت جالب و سرگرم کننده touchpianist

با کلیک کردن روی حباب های موجود در سایت touchpianist برای شما آهنگ پخش می شود ( مثل دکمه های پیانو که با زدن اون براتون اهنگ پخش میشه).

جدیدترین مطالب