آیا استخراج ترون از طریق سایت Tron-mining.com قابل اعتماد است؟

آیا استخراج ترون از طریق سایت Tron-mining.com قابل اعتماد است؟

ترون با نماد TRX یکی از هزاران دارایی موجود در بازار ارزهای دیجیتال است؛ با این تفاوت که از بسیاری از آنها محبوب‌تر، حرفه‌ای‌تر و معتبرتر است. ترون توسط جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل شرکت محبوب بیت تورنت (BitTorrent) راه‌اندازی شده‌ است. از آنجایی که استخراج ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد در این بازار به شمار می‌رود، افراد در کنار خرید ترون همواره به دنبال راه‌هایی برای استخراج آن هستند. ترون نیز از این قائده مستثنی نبوده و راه‌های مختلفی برای استخراج آن وجود دارد. بنابراین، یکی از وب سایت‌هایی که می‌توان با استفاده از آن کوین‌های TRX را به دست آورد، ترون ماینینگ یا استخراج ترون (Tron-mining.com) نام دارد.

 

سوالی که توسط افراد بسیار زیادی پرسیده شده‌ است و پرسیده می‌شود، این است که آیا استخراج ترون از طریق سایت tron-mining.com قابل اعتماد است؟ در این مقاله به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

 

اعتبار tron-mining.com

به گزارش صرافی والکس، ترون ماینینگ یکی از سایت‌های معتبری است که می‌توانید به کمک آن ترون استخراج کنید. در این سایت می‌توان به ۳ روش استخراج، مبادله و انتقال ارز TRX به دست آورد. بر اساس همان گزارش، هنگام استفاده از این وب سایت به استخر استخراج می‌پیوندید و شروع به استخراج اتریوم می‌کنید. سپس اتریوم‌های استخراج شده به صورت خودکار و خیلی سریع به TRX تبدیل می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

والکس گزارش می‌دهد: «تبدیل خودکار و سریع اتریوم به ترون در این سایت به کمک صرافی معتبر بایننس انجام می‌شود.» بنابراین، وقتی ترون ماینینگ را صرافی‌های معتبری همچون والکس با معتبر دانستن آن و بایننس با کمک در عملیات آن تایید می‌کنند، محلی برای شک در اعتبار و قابل اطمینان بودن این سایت وجود ندارد.

 

درباره ترون و ارز TRX

شبکه ترون (Tron) متعهد به پیشبرد هدف تمرکززدایی اینترنت از طریق استفاده از فناوری بلاک‌چین و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) است. این شبکه در سال ۲۰۱۷، زمان اوج شیفتگی مردم نسبت به ارزهای دیجیتال، توسط جاستین سان ساخته شد و از سال ۲۰۱۸ که شبکه اصلی‌اش را راه‌اندزی کرد، به عملکرد فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد.

 

در جولای ۲۰۱۸، بیت‌تورنت که با حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، در خدمات تمرکززدایی پیشرو است، خریداری و در اکوسیستم ترون ادغام شد. علاوه بر این، ترون دارای بزرگترین عرضه جهانی استیبل‌کوین است و از این نظر در آوریل ۲۰۲۱ از اتریوم پیشی گرفت. شبکه ترون پس از تمرکززدایی کامل در دسامبر ۲۰۲۱ به یک سازمان خودکار غیرمتمرکز و تحت کنترل کامل جامعه تبدیل شد.

 

بنیاد ترون که اغلب با نام TRX شناخته می‌شود، ترونیکس را به عنوان کوین شبکه اصلی خود منتشر کرده است؛ این کوین بر پروتکل ترون مبتنی است. در بلاک‌چین، کوین‌های TRX به عنوان واحد اصلی پول عمل می‌کنند و ارزش تمام سکه‌های دیگر از ارزش TRX مشتق می‌شود.توکن‌های دیگر فعال روی شبکه ترون عبارتند از:

 

• بیت تورنت (BTT)

• جاست (JST)

• یو اس دی کوین (USDC)

• تتر (USDT)

• کوین‌های غیرمثلی (NFT)

 

همه توکن‌های موجود روی بلاک‌چین ترون که به توکن‌های TRC-20 مشهور هستند، به طور طبیعی از TRX به عنوان یک مدیوم مبادله استفاده می‌کنند. این ارز با چندین سناریو کاربردی که تراکنش‌ها و برنامه‌های کاربردی را در زنجیره هدایت می‌کنند، کل اکوسیستم ترون را متحد می‌گرداند.

استخراج ترون

نحوه کار ترون

یک ماشین مجازی فشرده و کامل تورینگ به نام ماشین مجازی ترون (TVM) برای اکوسیستم ترون ایجاد شده‌است. هدف این ماشین مجازی ارائه یک سیستم بلاک‌چین مناسب است که موثر، پایدار، عملی، ایمن و مقیاس‌پذیر باشد. توکن‌های سازگار با ماشین مجازی ترون از طریق قراردادهای هوشمند و با استفاده از استاندارد فنی TRC-20 پیاده سازی می‌شوند و البته با ERC-20 اتریوم نیز کاملاً مطابقت دارند.

 

معماری ترون را علاوه بر موارد فوق، ذخیره سازی، هسته و لایه‌های کاربردی تشکیل می‌دهند. اجماع، مدیریت حساب و قراردادهای هوشمند، ماژول‌های مختلف در لایه اصلی هستند. اثبات سهام واگذار شده (DPoS)، سازوکاری است که توسط ترون برای دستیابی به اجماع استفاده می‌شود.

 

سازوکار اثبات سهام واگذار شده (dedicated-proof-of-stake) به کاربران این امکان را می دهد تا از دارایی‌های و کوین‌های خود برای رأی‌دهی و انتخاب نمایندگان استفاده کنند. پس از رای‌گیری، نمایندگان انتخاب شده قدرت تصمیم گیری در مورد مسائل مهمی را دارند که بر کل شبکه تأثیر می‌گذارد. این نماینده‌ها در شبکه ترون ابر نماینده (Super Representative یا SR) نامیده می‌شوند.

 

27 ابر نماینده که مسئول پیگیری تاریخچه تراکنش‌ها در اکوسیستم ترون هستند، تراکنش‌ها را تایید و بلوک‌های جدید را تولید می‌کنند. هر 6ساعت یک بار، یک ابر نماینده جای خود را به ابر نماینده‌ای دیگر می‌دهد. هر ابر نماینده در ازای خدمات خود، کوین‌های TRX را دریافت می‌کند و پس از کسر حق کمیسیون خود، مقدار باقی‌مانده را بین رای‌دهندگانی که او را به ابر نمایندگی انتخاب کرده‌اند تقسیم می‌کند.

 

در ترون، یک مجموعه دستورالعمل کارآمد و یک ماشین مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قراردادهای هوشمند ترون با زبان سالیدیتی (Solidity) برنامه نویسی شده‌اند. در این شبکه، توسعه‌دهندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیر متمرکز و کیف پول‌های منحصر به فرد را طراحی کنند. علاوه بر این، امکاناتی که برای برنامه‌های کاربردی فراهم شده‌اند بی‌پایان هستند. زیرا ترون امکان استقرار و اجرای قراردادهای هوشمند را برای توسعه‌ دهندگان فراهم می‌کند.

 

گره گواه (Witness Node)، گره کامل (Full Node) و گره سالیدیتی (Solidity Node) سه نوع مختلف گره در شبکه ترون هستند. گره‌های شاهد توسط ابر نمایندگان ایجاد می‌شوند. آن‌ها در درجه اول مسئولیت راه‌اندازی و اجرای رای‌گیری در مورد پروپوزال‌ها و همچنین تولید بلوک‌ها را بر عهده دارند. رابط‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن (API)، تراکنش‌ها و بلوک‌ها توسط گره‌های کامل پخش می‌شوند. گره‌های سالیدیتی نیز بلوک‌های سایر گره‌های کامل را همگام‌سازی می‌کنند.

 

علاوه بر استخراج ترون شما می‌توانید نسبت به خرید ترون نیز اقدام کنید و نمودار قیمت ترون و تغییرات قیمت ترون را برای خرید ترون مشاهده کنید. صرافی‌های معتبری وجود دارند که شما بر اساس نیاز و بررسی امنیت آنها می‌توانید از هر کدام استفاده کنید. برای مشاهده قیمت ترون و خرید ترون به سایت والکس که صرافی معتبر و خوشنام ایرانی است مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت ترون و حدود 100 ارز برتر بازار کریپتو را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید و اگر قصد خرید ترون را هم دارید در بستری امن به معامله آنها بپردازید.

 

منابع:

https://wallex.ir/blog/how-to-mine-tron/

جدیدترین مطالب