با پروسه استخراج بیت کوین بیشتر آشنا شوید

با پروسه استخراج بیت کوین بیشتر آشنا شوید

با پروسه استخراج بیت کوین بیشتر آشنا شوید

محبوبیت بیت کوین در حال افزایش است هر چه بیشتر مردم در مورد آن یاد می گیرند، تقاضا برای بیشتر دانستن این موضوع بیشتر می شود. با این حال هنوز درک برخی از ایده های مربوط به بیت کوین دشوار است استخراج بیت کوین قطعا یکی از آنهاست.

 

استخراج بیت کوین چیست؟

معادن بیت کوین فرایند تایید، ذخیره و امن سازی معاملات بیت کوین است. البته، خیلی بیشتر از این وجود دارد. اما قبل ازاینکه بیشتر بدانید که استخراج بیت کوین چیست و چگونه کار میکند، این دو نکته مهم را در مورد خود بیت کوین به خاطر بسپارید. هنگام پرداخت با استفاده از کارت اعتباری، شرکت کارت اعتباری معامله را تایید، و ثبت میکند. اکنون، وقتی با استفاده از بیت کوین پراداخت می کنید، هیچ شخص ثالثی مانند شرکت کارت اعتباری برای تایید معامله وجود ندارد. در عوض،توسط استخراج کنندگان بیت کوین تایید می شود.

 

همانطور که مشاهده می کنید بیت کوین با سیستم های پرداخت سنتی مانند بانک ها و شرکت های کارت اعتباری بسیار متفاوت است.

 

فناوری بلاک و بلاکچین چیست؟

بسیاری از معاملات بیت کوین در همان زمان اتفاق میافتد. معاملات که در همان زمان اتفاق می افتد در گروه قرار میگیرد. این گروه ها بلوک نامیده میشوند. این گروهها بلوکهایی هستند که معدنچیان بیت کوین باید انها را تایید کنند. انها به جای تایید تک تک انها، معاملات را در گروهها تایید میکنند.

 

پس از تایید یک بلوک، به زنجیره ای از بلوکهایی قبلا تایید شده اند اضافه میشود.

 

به همین دلیل است که فناوری پشت بیت کوین blockchain مینامند.

 

همانظور که میبینید استخراج بیت کوین، درک آنچنان دشوار نیست.

 

چگونه کار معادن بیت کوین را شروع کنیم؟

مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید معدنکاری بیت کوین را آغاز کنید. یادگیری نحوه معادن بیت کوین هنوز هم به شما کمک تا درک بهتری از خود معدن کسب کنید. اولین قدم برای شروع استخراج بیت کوین، خرید سخت افزار معدن است. انتخاب سخت افزار مناسب برای موفقیت در معدن مهم است.

 

سخت افزار استخراج بیت کوین چیست؟

وقتی کار استخر بیت کوین در سال 2009 شروع شد، معدنکاری با استفاده از رایانه های خانگی انجام میشد، و از قدرت کافی برای حل معماها را نداشتند.

 

با شروع محبوبت بین کوین، معدنچیان شروع به استفاده از رایانه های قدرتمند تر کردند. آنها از واحد پردازش سریعتر گرافیکی GPU استفاده می کردند. که می توانستند مشکلات را سریعتر حل کنند، به این معنی که آنها در مسابقه پیروز می شوند و با بیت کوین جدید پاداش می گیرند.

 

دو روش وجود دارد که شما می توانید شروع به استخراج بیت کوین کنید؟

یکی آن هست که خودتان شروع کنید ، که به آن انفرادی گفته می شود. راه دیگر پیوستن به گروه دیگر از معدنچیان بیت کوین است به اینها استخر های معدن گفته می شود.

 

استخر استخراج بیت کوین

به استخرهای استخراج بیت کوین که به عنوان مزارع بزرگ بیت کوین میگویند. بسیاری از سخت افزار استخراج خود را ترکیب می کند، آنها همچنین پاداش بیت کوین را دریافت میکند تقسیم میکنند.

 

پاداش استخراج بیت کوین

تعداد فعلی بیت کوین ها که در ازای هر بلوک از ماینرها پاداش می گیرند 12.5 است.

 

درست است، 12.5 بیت کوین به اولین معدنچی داه می شود که مشکل هر بلوک را حل کند.

 

این تعداد هر چهار سال یک بار نصف می شود. بنابراین، در سال 2020 این پاداش به 6.25 بیت کوین در هر بلوک کاهش می یابد.

 

استخراج بیت کوین چقدر دشوار است؟

هر چه بیشتر و بیشتر معدنچیان بیت کوین به شبکه بپیوندند، سطح دشواری معدن نیز افزایش می یابد. این بدان معناست که : معدنچیان استخر های معدن با سخت افزار قدرتمند تر برنده خواهند شد.

 

منبع : iminer

جدیدترین مطالب