تاریخ پیش فروش بلیط قطار فروردین 1403 + زمان‌بندی

تاریخ پیش فروش بلیط قطار فروردین 1403 + زمان‌بندی

فصل بهار یکی از مهم‌ترین فصل‌های سفرو گردشگری در ایران است. در این میان بیشترین جابجایی مسافران در فروردین ماه صورت می‌گیرد. اگر شما هم قصد دارید در فروردین سفر کنید؛ بهتر است از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا با خیال آسوده به مسافرت بروید. خرید بلیط وسیله و رزرو هتل، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سفر هستند که قبل از سفر باید به آنها فکر کنید. در میان وسایل نقلیه مختلف، بلیط قطار یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای سفرهای گروهی و خانوادگی است که سفری خاطره‌انگیز را رقم می‌زند.

 

زمان باز شدن سایت پیش فروش بلیط قطار

در برخی از مسیرهای پرتردد نظیر تهران-مشهد و بالعکس، ظرفیت بلیط قطار زودتر به اتمام می‌رسد. اگر تصمیم دارید در ایامی نظیر تعطیلات فروردین و یا مناسبت ها و اعیاد مذهبی به این شهرها سفر کنید؛ در صورت عدم خرید بلیط پیش فروش قطار، ممکن است نتوانید بلیط مناسبی را خریداری نمایید. از این رو توصیه می‌شود که در صورت اطمینان از سفر، خرید بلیط قطار خود را در ساعات اولیه پس از تاریخ باز شدن سایت، انجام دهید.

 

تاریخ پیش فروش بلیط قطار فروردین 1403

تاریخ پیش فروش بلیط قطار مسافربری فروردین ماه 1403 برای بازه زمانی (18 فروردین تا 31 فروردین ماه 1403)، روز پنجشنبه 9 فروردین، ساعت 9 صبح از طریق سامانه‌های اینترنتی معتبر فروش بلیط آغاز می‌شود. کافیست در لحظات شروع پیش فروش به سایت های معتبر فروش بلیط نظیر قاصدک 24 مراجعه نمایید و به راحتی اقدام به خرید بلیط قطار در مسیر مورد نظر نمایید.

 

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیط‌های این بازه زمانی از ساعت 13 روز پنجشنبه 9 فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیط‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

 

برای خرید بلیط قطار تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و سایر مسیرهای پرتردد، بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید. زیرا بلیط قطار مسیرهای پرتردد بسیار سریع‌تر از سایر مسیرهای ریلی رزرو می‌شود.

قطار 5 ستاره فدک

نکات مهم در مورد پیش فروش بلیط قطار

1. پیش فروش بلیط قطار برای شرکت‌های ریلی مختلف از جمله قطارهای رجا، فدک و … صورت می‌گیرد. برای دسترسی به بلیط این شرکت‌ها، مسیر و تاریخ موردنظر خود را در کادرهای جستجو در سایت ‌های فروش بلیط نظیر قاصدک 24، وارد کنید و نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

 

2. در بازه زمانی پیش فروش بلیط قطار، بلیط تمامی مسیرها برای پیش فروش در دسترس خواهد بود و نکته مهم آن است که مسیرهایی که تقاضای بالاتری دارند؛ به سرعت رزرو می‌شوند. بنابراین بهتر است بلیط موردنظر خود را زودتر رزرو کنید. در صورت پر شدن ظرفیت‌، دیگر امکان خرید بلیط تا موعد پیش فروش بعدی وجود نخواهد داشت.

 

خرید اینترنتی پیش فروش بلیط قطار فروردین 1403

اگر تصمیم گرفته‌اید بهارامسال با قطار سفر کنید؛ بهتر است برای خرید اینترنتی بلیط قطار خود برنامه داشته باشید تا از خرید فوری بلیط سفر جا نمانید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برخی از مسیرهای ریلی ممکن است تردد بیشتری داشته باشند و شما باید برای رزرو اینترنتی بلیط قطار سریع‌تر اقدام کنید. سایت های زیادی هستند که شما می‌توانید خرید اینترنتی بلیط را از آنها انجام دهید؛ اما توجه داشته باشید که اعتبار لازم را برای خرید بلیط داشته باشند.

سایت فروش بلیط قطار قاصدک 24

سایت قاصدک 24 نیز یکی از بهترین سایت های حوزه فروش بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس و همچنین رزرو هتل است که خدمات متنوع سفر را نیز ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت قاصدک 24، اطلاعات زیادی از قطارها را می‌توانید مشاهده کنید و در نهایت به آسانی فرایند خرید بلیط قطار را طی کنید.

 

جمع بندی 

در این مطلب تمامی اطلاعات مهم درباره زمان‌بندی پیش فروش بلیط قطار فروردین ماه 1403 و نکات مهم پیرامون آن را عنوان کردیم. برای اطلاع از زمان‌بندی پیش فروش بلیط قطار، کافی است وارد سایت های آنلاین فروش بلیط نظیر قاصدک 24 شوید و اطلاع رسانی‌های لازم را از صفحه فروش بلیط قطار کسب کرده و اقدام به رزرو بلیط قطار نمایید. قاصدک 24 دارای پشتیبانی 24 ساعته قبل و بعد از خرید بلیط است.

 

سوالات متداول در مورد پیش فروش بلیط قطار فروردین 1403

1. پیش فروش بلیط قطار چه مزایایی دارد؟ هنگام پیش فروش بلیط می‌توانید با خیال راحت بلیط قطار خود را برای روزهای شلوغ و پرتردد از قبل رزرو کنید.

 

2. تاریخ پیش فروش بلیط قطار فروردین ماه 1403 چه زمانی است؟ پیش فروش بلیط قطار برای بازه زمانی 18 تا 31 فروردین ماه، در تاریخ پنجشنبه 9 فروردین ساعت 9 صبح به صورت فروش اینترنتی از طریق سامانه های معتبر فروش بلیط آغاز می‌شود. از ساعت 13 پنجشنبه 9 فروردین نیز باقی بلیط‌ها از طریق مراکز معتبر فروش به صورت حضوری به فروش خواهد رسید.

 

3. کنسلی پیش فروش بلیط قطار چگونه است؟ بلیط‌هایی که در زمان پیش فروش رزرو می‌کنید؛ از لحاظ استرداد تفاوتی با بقیه بلیط‌ها نخواهند داشت.

 

4. چگونه از زمان بازشدن سایت خرید بلیط قطار مطلع شویم؟ زمانبندی پیش فروش بلیط قطار بر اساس برنامه‌ریزی شرکت راه آهن انجام می‌شود و برنامه مشخص و دقیقی ندارد و شما باید با مراجعه به وبسایت‌های فروش بلیط، از اخبار پیش فروش بلیط قطار مطلع شوید.

جدیدترین مطالب