تجاوز به دختر دانشجو و خواهرش در کوپه قطار مسافربری

تجاوز به دختر دانشجو و خواهرش در کوپه قطار مسافربری

تجاوز به دختر دانشجو و خواهرش در کوپه قطار مسافربری

 

دختر دانشجو که برای سفر با خواهرش سوار قطار مسافربری شده بود در میان راه از جانب یک مرد سارق مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و همچنین این مرد کیف پول زنان را دزدید.

 

در یک حادثه تکان دهنده در اوتار پرادش هند ، زن جوانی که همراه خواهرش قصد رفتن به دانشگاه را داشتند در داخل یکی از کوپه های قطار در حال حرکت مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت. قربانی بعد از تجاوز هنگامی که قطار بیش از 90 کیلو متر سرعت داشت به بیرون قطار انداخته شده که این اتفاق منجر به از دست دادن یکی از پاهای اش شده است.

 

به رغم عدم تایید تجاوز از سوی پلیس راه آهن، اما سخنگوی پلیس اذعان داشته زن جوان در این حادثه ناگوار پای راست خود را از دست داده است. وی افزود: پیگیری این پرونده ادامه خواهد داشت و افراد خاطی نمی توانند از چنگال قانون فرار کنند.

 

این زن بعد از جنایت وحشیانه توسط روستاییان نزدیک ایستگاه راه آهن به واسطه فریادهای دلخراش اش پیدا شده است. روستاییان وی را برای درمان به بیمارستان محلی بردند اما به دلیل جدی بودن آسیب دیدگی اش به بیمارستان مجهزتری انتقال داده شد. عکس هایی از این زن جوان در شبکه های خبری و رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

 

اوایل ماه جاری نیز یک دختر دانشجو در حالی که مردی قصد سرقت کیف پول اش را داشت از قطار در حال حرکت توسط سارق به بیرون پرت شد که منجر به آسیب دیدگی از ناحیه سرش شد. آمار جنایت قطارها رو به افزایش است که منجر به نگرانی مسئولان بویژه فعالان حقوق زنان شده است.

جدیدترین مطالب