تصاویر له شدن سمند زیر کامیون در جاده گنبد کاووس (18+)

تصاویر له شدن سمند زیر کامیون در جاده گنبد کاووس (18+)

تصاویر له شدن سمند زیر کامیون در جاده گنبد کاووس

سفرهای نوروزی شروع شده است و تصادفات در جاده ها هم بیشتر شده است خیلی از مردم برای سفر بین شهری در ایران اقدام کرده اند برخی از محورها خطرناک می باشد که هموطنان ما باید مواظب باشند تا سال جدید را با خوبی و خوشی آغاز نمایند در گنبد کاووس یه خودروی سمند با یک کامیون تصادف کرد 5 سرنشین خودروی سمند در جا کشته شدند در ادامه تصاویر له شدن سمند زیر کامیون در جاده گنبد کاووس را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مرگ ۵ نفر با تصادف در جاده گنبدکاووس

با شروع شدن سفرهای نوروزی متاسفانه باز هم تلفات جاده ای رو به افزایش است. امروز صبح در محور گنبدکاووس به مینودشت یک دستگاه سمند با کامیون برخورد کرد که همه سر نشینان پراید جان دادند.

 

برخورد کامیون حامل چوب با سواری سمند در محور گنبد کاووس به مینودشت جان ۵ نفر راگرفت.

 

تصاویر له شدن سمند زیر کامیون در جاده گنبد کاووس

تصاویر له شدن سمند زیر کامیون در جاده گنبد کاووس (18+)

سرهنگ علی عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه امروز به وقوع پیوست که براثر آن چهار سرنشین سمند در دم فوت کردند و یک نفر هم به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این سانحه رانندگی را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون اعلام کردند.

 

سرهنگ عبدی تصریح کرد: خودرو سمند از سمت گنبدکاووس به مینودشت در حرکت بود که پنج کیلومتر بعد از خروجی در دور برگردان ‘پشمک پناوه’ با کامیون حامل بار چوب برخورد کرد.

 

به گفته وی ؛ این کامیون از جوین سبزوار بارگیری و در حال دورزدن بود؛ اما توجه نکردن راننده آن به حق تقدم باعث بروز این حادثه شد.

جدیدترین مطالب