سنگسار رخشانه دختر جوان و زیبای افغان + تصاویر

سنگسار رخشانه دختر جوان و زیبای افغان + تصاویر

سنگسار رخشانه دختر جوان و زیبای افغان

رخشانه دختر زیبای افغانی که یک فردی به صورت وحشیانه سنگسارش کرده و جسدش را در میان سنگ ها رها کردند رخشانه با پسر مورد علاقه اش می خواست ازدواج نماید ولی خانواده اش از ازدواج با این پسر خودداری نمودند  او تصمیم میگیرد یک روز با این پسر از خانه پدریش فرار کند که او را گرفته و در گودالی در افغانستان زنده دفن کردند و هر چقدر رخشانه التماس می کرد که رهایش نمایند ولی کسی حرفش را گوش نمی کرد و زخشانه میان سنگ ها جان داد در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویری از دریش فرار کرد که او را گرفته و در گودالی در افغانستان زنده دفن کردند را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 

 استاندار غور افغانستان اعلام کرد: مولوی«سعدیار» از فرماندهان طالبان و عامل سنگسار رخشانه دختر جوان افغان در آبان ماه سال گذشته که در محافل داخلی و بین المللی نیز بازتاب و واکنش های گسترده داشت ،‌ خود را به پلیس تسلیم کرد.

 

«محمد ناصر خاضع» روز دوشنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت: سعدیار روز گذشته در حالی که بیمار بود خود را تسلیم کرد و سپس توسط پلیس به بیمارستان انتقال داده شد.

 

سنگسار رخشانه دختر جوان و زیبای افغان + تصاویر

خاضع افزود: وی تحت نظارت شدید پلیس در بیمارستان بسر می برد و پس از بهبود، به نهاد های قضایی تحویل خواهد شد.

 

در عین حال رسانه های افغانستان به نقل از فرمانده پلیس این استان گزارش داده اند که تلاش های برخی از افراد برای رهایی وی از چنگ نیروهای پلیس آغاز شده است.

 

رخشانه در سوم آبان ماه سال ۱۳۹۴ توسط مردان عمامه ‌دار در روستای «غلمین» استان غور که دور گودالی حلقه زده بودند و به تعبیر خودشان مجریان «احکام دینی»، دختر ۱۹ ساله را تا گردن زنده مدفون کرده و در حالی که وی بصورت مکرر و عاجزانه مسلمان بودن خود را تکرار و زنده ماندن خود را خواستار بود، زیر بارش سنگ ‌ها جان داد.

 

بر اساس گزارش های منابع خبری افغانستان ، رخشانه، در ظاهر در تلاش برای ازدواج از منزل گریخته بود که در یک دادگاه صحرایی به اتهامات «زنا» و «فرار از منزل» سنگسار شد و پسر ۲۳ ساله همراهش به صد تازیانه محکوم شد.

 

بدنبال وقوع این حادثه «محمد اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان آنرا یک جنایت خواند و هیأتی را متشکل از نمایندگان وزارت کشور، دادستانی کل، امنیت ملی و کمیسیون حقوق بشر برای بررسی این رویداد تلخ به غور اعزام کرد.

 

رئیس جمهوری افغانستان سنگسار رخشانه را عمل غیر اسلامی و انسانی خواند و آنرا خلاف قانون اساسی و اسلامی کشور اعلام کرد.

سنگسار رخشانه دختر جوان و زیبای افغان + تصاویر

جدیدترین مطالب