روش کسب درآمد از استیکینگ ترون

روش کسب درآمد از استیکینگ ترون

امروزه؛ پروژه ترون به یکی از پروژه‌های بسیار مهم در دنیای ارز دیجیتال تبدیل شده است و تمامی کسانی که در این بازار مشغول به فعالیت هستند می‌توانند با استیکینگ به درآمد غیرفعال دسترسی پیدا کنند. با این مکانیزم، هر گره‌ای که در شبکه وجود دارد، سهمی در مدیریت شبکه بهدست می‌آورد و در نتیجه به مثبت شدن عملکرد شبکه کمک می‌کند. همچنین، زمانیکه قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند، کاربرانی که در زمینه استیکینگ فعال هستند به سود مناسبی دست پیدا خواهند کرد. اگر می‌خواهید با این روش آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد خرید و قیمت ترون بهدست بیاورید، می‌توانید در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

 

استیکینگ چگونه است؟

برای اینکه بتوانید استکینگ TRON را انجام دهید، ابتدا باید این امرز دیجیتال را خریداری نمایید و سپس از طریق مکانیسم Delegated Proof Of Stake پاداش دریافت کنید.

روش کسب درآمد از استیکینگ ترون

برای اینکار، کابران باید این کوین را در کیف پول خود ذخیره و استیک کنند. همچنین، باید بدانید شما می‌توانید از پلتفرم‌های معاملاتی در صرافی‌های ارز دیجیتال برای استیک کردن این کوین استفاده نمایید.

 

امکان معامله بر روی این ارز دیجیتال

اگر می‌خواهید از پلتفرم‌های معاملاتی برای استیکینگ استفاده کنید، باید بدانید این امکان وجود دارد. شما باید ابتدا ترون خریداری نمایید و سپس در یک موقعیت معاملاتی محدود پاداش دریافت نمایید. این روش بسیار محبوب است و به شما کمک می‌کند سود خود را به میزان زیادی افزایش دهید.

 

مراحل استیک کردن چگونه است؟

برای اینکه بتوانید استیکینگ TRON را انجام دهید، باید به مراحل مختلفی توجه داشته باشید. این امر به شما کمک می‌کند با اینکار به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید و این امر بسیار ارزشمند است. این مراحل به شرح زیر هستند:

 

ایجاد حساب کاربری: ابتدا برای اینکه بتوانید استیکینگ را آغاز کنید، باید یک حساب کاربری TRXایجاد نمایید.

خرید رمز ارز:پس از آنکه حساب کاربری شما ایجاد شد، باید به حساب خود پول واریز کنید و یا رمز ارز بخرید.

حفظ ترون:رمز ارز خریداری‌شده را در حساب خود حفظ کنید.

انتخاب ولیدیتور:پس از آن باید وارد بخش استیکینگ شوید و ولیدیتور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قفل کردن رمز ارز:پس از آنکه ولیدیتور انتخاب شد، باید مقدار ترونی را که مد نظر دارید قفل کنید.

واریز پاداش:در پایان پاداش استیکینگ به حساب‌تان واریز می‌شود.

 

کدام کیف پول برای استیکینگ مناسب است؟

همانطور که در بالا متوجه شدید، برای اینکه بتوانید وارد پروسه استیکینگ TRON شوید به کیف پول نیاز دارید. اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که کدام کیف پول برای استیکینگ مناسب است.

 

کیف‌ پول‌های مناسب برای اینکار عبارتند از ترون لینک (TronLink)، ترون ولت (TronWallet)، اکسودوس ولت (Exodus Wallet)، کوبو ولت (Cobo Wallet)، تراست ولت (Trust Wallet)، ترون اسکن (Tronscan، اتمیک ولت (Atomic Wallet) و آیم توکن (Imtoken).

روش کسب درآمد از استیکینگ ترون

شما می‌توانید با توجه به شرایطی که دارید یکی از این کیف پول‌ها را انتخاب کنید و با انجام عملیات استیکینگ به افزایش سود و درآمد خود کمک نمایید.

 

کدام پلتفرم‌ها برای استیکینگ مناسب است؟

ممکن است شما تصمیم بگیرید برای اینکه استیکینگ انجام دهید، از پلتفرم‌های ارز دیجیتال استفاده نمایید. پلتفرم‌های ارز دیجیتال که قیمت مناسبی دارند عبارتند از کوین بیس (Coinbase)، بایننس (Binance)، کریپتو دات‌کام (Crypto.com)، پنکیک سواپ (Pancake Swap)و الیمپوس دائو (Olympus DAO).

 

شما باید با توجه به شرایطی که برایتان در شبکه ترون وجود دارد، از یکی از این پلتفرم‌ها استفاده کنید. توصیه می‌شود برای اینکه بهترین نتیجه را از استیکینگ بدست بیاورید، ابتدا در مورد پلتفرم‌ها اطلاعات خود را بالا ببرید و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

نکات مهم در استیکینگ

اگر می‌خواهید در استیکینگ به نتیجه برسید، بهتر است به نکاتی که در ادامه می‌آیند توجه داشته باشید:

 

مشخص کردن مدت زمان لازم: زمانیکه می‌خواهید از فرآیند استیک کردن استفاده کنید، باید به مدت زمان لازم برای فعال شدن محاسبه پاداش توجه داشته باشید. بهتر است قبل از شروع معامله به این موضوع توجه کنید که صرافی برای محاسبه پاداش چقدر زمان را در نظر گرفته است.

 

• همچنین، برای اینکه محاسبه آغاز گردد، سرمایه ترون خود را چند روز در حساب باید نگه دارید. بررسی تمامی این موارد بسیار مهم است و می‌تواند به شما کمک کند بهترین نتیجه را از استیکینگ بدست بیاورید.

 

انتخاب کیف پول و یا پلتفرم ساده:شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که در استیکینگ مد نظر قرار می‌گیرد انتخاب ولت یا پلتفرم ساده و روان است. زیرا اگر شما نتوانید از ولت یا پلتفرم به خوبی استفاده کنید، روند استیکینگ بسیار دشوار می‌شود و شما دیگر نمی‌توانید به نتیجه مورد نظر برسید.

 

همچنین، باید به این نکته توجه کنید هر پلتفرم و یا ولت سود سالیانه مخصوصی دارد. مقدار این سود در پلتفرم‌های مختلف بین سه تا شش درصد متغیر است. در پروسه انتخاب ولت باید به این موضوع توجه داشته باشید کدام ولت برای شما مناسب است و سود بیشتری را به حساب شما واریز می‌کند.

 

منابع این مقاله :

https://coincierge.de/staking/tron-staking/

https://wallex.ir/blog/tron-burn/

جدیدترین مطالب