اسباب کشی آسان می شود!

اسباب کشی آسان می شود!

اگر مانند نویسنده این مقاله در دهه چهارم زندگی خود باشید حتما می توانید به خاطر بیاورید که اسباب کشی سابقا چگونه انجام می شد. آن سالها برای اسباب کشی نفرات زیادی از دوستان و آشنایان بسیج می شدند و با کمک یکدیگر کارهای جابجایی و اثاث کشی را انجام می دادند. احتمالا فقط وانت یا کامیون اسباب کشی از بیرون از خانواده تهیه می شد. البته که خیلی اوقات نیسان، وانت یا کامیون هم از دوستان و آشنایان بودند!

 

اثاث کشی سنتی

مرور موضوعی که بیان شد شگفت انگیز بود. آن روزها همه کسانی که در امر اثاث کشی کمک می کردند اثاثیه را مانند اثاثیه منزل خود می دانستند و کاملا در حمل بار و جابجایی آنها مراقب بودند و خیلی اوقات از صاحب اثاثیه استرس و وسواس بیشتری نشان می دادند. از زمانی که در اثاث کشی ها دوستان و آشنایان کمرنگ شدند دردسرها بیشتر شد. دیگر کسی نبود که مراقب اثاثیه باشد و شرکت های ارائه کننده خدمات اسباب کشی به اثاثیه اهمیتی نمی دادند و بی احتیاط آنها را حمل می کردند که بعضا باعث صدمه دیدن آنها می شد. در این نوع باربری هیچگونه پشتیبانی برای شما وجود نداشت و در صورت بروز مشکل کسی برای بودن در کنار شما وجود نداشت. از سوی دیگر به هیچ عنوان نمی توانستید برای هزینه ای که باید پرداخت شود برنامه ریزی کنید، قبل از شروع کار قیمت پایین و ارزان به شما گفته می شد اما در ادامه و در پایان کار به انواع بهانه های مختلف هزینه های شما بیشتر می شد. بهانه هایی مانند انعام، خرید ناهار و خوراکی برای کارگران و راننده، تعداد طبقات و زمانبر بودن جابجایی قثط برخی از اینها بودند.

 

اسباب کشی مدرن!

با وارد شدن به دوران استارتاپ ها، جامعه متوجه تغییراتی در بازار شد. استارتاپ ها آمده بودند که زندگی را برای جامعه دلپذیرتر کنند. یکی از این استارتاپ ها نوبار است. نوبار خدمات نوین و مدرن اسباب کشی را ارائه می دهد. دیگر نیاز نیست نگران هزینه های جانبی مانند ناهار یا انعام باشید یا بابت صدمه به اثاثیه استرس داشته باشید.

اسباب کشی آسان می شود!

اسباب کشی با قیمت ثابت

اگر تجربه استفاده از اتوبارهای سنتی را داشته باشید مطمئنا با افزایش نرخ خدمات پس از پایان کار مواجه شدید. قبل از شروع کار و موقع تماس با اتوبارهای سنتی یک قیمت اولیه پایین به شما اعلام می شود، اما در حین انجام کار هزینه هایی مانند ناهار و پس از انجام کار انواع و اقسام انعام و هزینه ساعات اضافه از شما دریافت می شود. هزینه هایی که شما به هیچ عنوان درمورد آنها اطلاعی نداشتید. اما نوبار برای حمل بار شما قیمت ثابت ارائه می کند. در شروع کار با نوبار شما می توانید از طریق اپلیکیشن یا سایت نوبار بشکل دقیق استعلام هوشمند قیمت را دریافت کنید یا در تماس با کارشناسان مشاوره اثاث کشی دریافت کنید. با اعلام قیمت از سوی کارشناسان دیگر قیمت تغییر نخواهد کرد و تنها درصورتی که مغایرت با اعلام اثاثیه از طرف شما وجود داشته باشد قیمت تغییر می کند. همچنین درخواست پرداخت انعام برای باربری وجود نخواهد داشت.

 

بیمه اسباب کشی

در گذشته موضوعی به اسم بیمه باربری وجود خارجی نداشت و اثاثیه شما بیمه نمی شدند. اما نوبار برای اولین بار خدمات بیمه اسباب کشی را ارائه می دهد. این موضوع بعلاوه اینکه کارگران حمل بار آموزش دیده، با تجربه و حرفه ای هستند خیال شما را از هرگونه صدمه و آسیب به اثاثیه شما راحت خواهد کرد.

اسباب کشی آسان می شود!

پشتیبانی 24 ساعته اثاث کشی

در گذشته هنگام اثاث کشی پشتیبانی وجود نداشت. درصورتی که به هر دلیلی با مشکلی مواجه می شدید عملا دیگر کاری از دست شرکت ارائه دهنده خدمات وجود نداشت. اما در حال حاضر با وجود شرکت های اسباب کشی مدرن این مشکلات وجود ندارد. درصورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و نظرات خود را با پشتیبانی در میان بگذارید. با توجه به اهمیت نظر و امتیازی که شما به راننده و کارگران می دهید، افراد خدمات دهنده کاملا در مقابل نظرات شما منعطف هستند و با توجه به توصیه های شما ادامه روند را در پیش می گیرند.

 

حمل بار بین شهری

در گذشته حمل بار بین شهری امری طاقت فرسا بوده و هماهنگ کردن کارگران و راننده در مبدا و مقصد بشدت سخت بود. اما اکنون این مشکل وجود ندارد. براحتی بوسیله سیستم رهگیری آنلاین می توانید از محل دقیق بار خود بصورت لحظه ای مطلع شوید و درصورت هرگونه مشکل با پشتیبانی در میان بگذارید.

 

باربری بین شهری از هر مبدا به هر مقصد

باربری بین شهری در گذشته امری بسیار سخت بود. خیلی اوقات شرکت های ارائه خدمات باربری از مبدا شما به مقصدی که مدنظر شما بود ارسال بار نداشتند و پیدا کردن باربری که از هر مبدا به هر مقصدی جابجایی بار انجام دهد بسیار سخت بود. اکنون اما باربری های مدرن از هر مبدا به هر مقصدی جابجایی بار را انجام می دهند. دیگر نیاز به نگرانی بابت حمل بار بین شهری نداشته باشید.

اسباب کشی آسان می شود!

اثاث کشی بدون دردسر

با وجود استارتاپ ها زندگی ما آسان تر از قبل شده است. خیالمان بابت سلامت بار راحت است، می توانیم با استعلام قیمت هوشمند براحتی از هرینه اثاث کشی خبردار شویم و برنامه ریزی لازم را انجام بدیم. از قبل می توانیم روز و ساعت اثاث کشی را رزرو کنیم. همچنین می توانیم از خدمات اثاث کشی VIP استفاده کنیم که تمامی خدمات لازم را از صفر تا صد، از جمع آوری و بسته بندی اثاثیه گرفته تا خدمات فنی وسایل و تجهیزات الکترونیکی را شامل می شود. استفاده از بیمه اثاث کشی خیال ما را برای عدم آسیب به اثاثیه راحت خواهد کرد و با وجود پشتیبانی 24 ساعته می توان از وجود گوش شنوا برای نظرات ما استفاده کرد. با وجود این امکانات دیگر نیازی به استفاده از اتوبارهای سنتی نیست و شما می توانید از نوبار با خیال راحت از طریق سایت یا اپلیکیشن استعلام قیمت بگیرید و درصورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید.

جدیدترین مطالب