تجاوز جنسی مرد معتاد به پسران 10 تا 15 ساله تهرانی + تصاویر

تجاوز جنسی مرد معتاد به پسران 10 تا 15 ساله تهرانی + تصاویر

تجاوز جنسی مرد معتاد به پسران 10 تا 15 ساله تهرانی

تجاوز جنسی مرد جوان معتاد به شیشه به پسران تهرانی پلیس آگاهی تهران بزرگ را وارد عمل کرد. مرد معتاد به شیشه پس از گول زدن پسران نوجوان آنها را به مکان های خلوت می کشاند و به آنها تجاوز می کرد. پسر جوان تحت تاثیر مواد مخدر شیشه طعمه هایش را که همگی دانش آموزهای پسر بودند به خلوتگاهش در پارک جنگلی لویزان و یک کانال سرپوشیده آب می برد و نقشه شیطانی اش را به اجرا می رساند.

 

اواخر سال گذشته بود که پسر نوجوانی همراه پدرش پای در پلیس کلانتری تهران گذاشت و پرده از گرفتار شدن در دام سیاه مرد شیطان صفتی برداشت. پسر 13 ساله در حالیکه از یادآوری تلخ ترین صحنه زندگی اش خجالت زده بود ادعا کرد که از سوی جوان موتور سواری هدف تجاوز جنسی قرار گرفته است.

 

جزئیات تجاوز جنسی به پسران نوجوان تهرانی

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شده و در گام نخست تحقیقات پی بردند که جوان موتور سوار پسرنوجوان را به بهانه جابجا کردن گلدان سوار موتور سیکلتش کرده و سپس او را به کانال آبی در محدوده منطقه دلاوران برده و هدف تجاوز جنسی شیطانی قرار داده است.

تجاوز جنسی مرد معتاد به پسران 10 تا 15 ساله تهرانی + تصاویر

تجسس های پلسی ادامه داشت تا اینکه اوایل امسال پسر بچه 10 ساله ای با حضور در اداره پلیس از سناریوی دیگری پرده برداشت و مشخص شد این طعمه نیز همچون پرونده قبلی هدف تجاوز جنسی جوان مرد شیطان صفت گرفتار شده است.

 

ماموران در این پرونده پی بردند که پسر جوان در بعضی از نقشه هایش طعمه های خود را سوار بر خودروی پراید سفید رنگ شیشه دودی کرده و برای اجرای نقشه اش آنها را به جنگل های لویزان برده است.

 

با افزایش این پرونده سیاه بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام شوم وارد عمل شوند.

 

کارآگاهان اقدام فنی خود را آغاز کردند و این در حالی بود که پرونده های مشابه دیگری در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد و ماموران در برابر یک پرونده سریالی قرار گرفتند.

 

کاوش های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی کانال آب موفق توانستند تصویر جوان موتور سوار متجاوز جنسی را به دست آورند.

 

کارآگاهان با در دست داشتن این سرنخ ها به سراغ پرونده های مشابه در سالهای قبل رفتند و همین کافی بود تا ایمان که 10 سال قبل به خاطر تجاوز جنسی به یک پسربچه دستگیر شده بود شناسایی شود.

 

ردیابی های پلسی ادامه داشت تا اینکه در آخرین روز دی ماه امسال ماموران با شناسایی مخفیگاه ایمان در منطقه دلاوران در عملیاتی غافلگیرانه او را که در حال استراحت بود در خانه اش دستگیر کردند و در همان تحقیقات ابتدایی به تجاوز جنسی دانش آموزهای پسر در کانال آب اعتراف کرد.

 

گفتگو با مرد معتاد متجاوز به پسران نوجوان

ایمان 27 ساله که پسرهای نوجوان را به بهانه جابجا کردن یک گلدان به خلوتگاهش می کشاند و هدف تجاوز قرار می داد، می گوید که همه مشکلات از روزی شروع شد که به شیشه اعتیاد پیدا کرد و خودش نیز در دوران نوجوانی هدف تجاوز قرار گرفته است.

 

سابقه داری؟

10 ساله قبل که 17 ساله بودم به خاطر تجاوز به یک پسر نوجوان دستگیر شدم که به خاطر اعتیاد به شیشه به کمپ ترک اعتیاد رفتم و شلاق Whip خوردم.

 

از چند سالگی مواد مخدر Drugs شیشه مصرف می کنی؟

16 ساله بودم که ترک تحصیل کردم و به خاطر دوستانی که پیدا کرده بودم به صورت تفریحی شروع به کشیدن شیشه کردم و هیچ وقت فکر نمی کردم به آن اعتیاد پیدا کنم و پس از مصرف مواد کنترلم را از دست می دادم و این کار غیر ارادی را با پسر نوجوان انجام دادم.

 

پس از دستگیری مواد را ترک کردی؟

از آن زمان به بعد مواد را ترک کردم و کنترلم دست خودم بود و می توانستم دیگر به کسی آسیب نرسانم تا اینکه سال گذشته دوباره در یک میهمانی شبانه به پیشنهاد دوستانم مواد مصرف کردم.

 

این همه سختی برای ترک مواد تحمل کردی چرا دوباره شروع به مصرف مواد کردی؟

خانه دوستم بودم که پیشنهاد داد تا دوباره به صورت تفریحی مصرف کنم و فکر می کردم می توانم مصرف مواد را کنترل کنم اما مصرف مواد را شروع کردم و دوباره به 10 سال قبل خودم بازگشتم.

تجاوز جنسی مرد معتاد به پسران 10 تا 15 ساله تهرانی + تصاویر

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

تجاوز به 6 پسر بچه مدرسه ای.

 

چه مدت است که این اقدام شوم را انجام می دهی؟

از بهمن ماه سال گذشته بود که پس از هر بار مصرف مواد برای اجرای نقشه ام به خیابان می زدم و به سراغ پسر بچه ها می رفتم.

 

چطور آنها را به خلوتگاهت می کشاندی؟

سوار بر موتور به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم و به همه آنها گفتم که قصد دارم یک گلدان را به خانه ببرم و نیاز به کمک دارم به همین خاطر آنها را سوار بر موتور کرده و به کانال آبی که در منطقه اردیبهشت می بردم.

 

از هر کسی کمک می خواستی با تو همکاری می کرد؟

نه، خیلی از آنها سوار بر موتور نمی شدند حتی بعضی ها هم که سوار می شدند وقتی به محل اجرای نقشه ام می رسیدند به حرفهایم شک کرده و پا به فرار Escape می گذاشتند.

 

پس کشاندن طعمه هایت آنها را به زور و تهدید هدف نیت شوم قرار می دادی؟

نه، وقتی وارد کانال آب می شدیم ادعا می کردم که ماجرای گلدان دروغ بوده و شنیدم که برادرم با شما درگیر شده که آنها می گفتند نه، من در ادامه ادعا می کردم که برادرم به کمر و پاهای پسر نوجوانی که درگیر شده بود ضربه زده و از او می خواستم برای اینکه در این دعوا حضور نداشته لباس هایش را در بیاورد که آنها هم برای راست بودن حرفهایشان، لباس شان را در می آوردند.

 

تجاوز را به زور انجام می دادی؟

بله، از آنجا به بعد دیگر با تهدید و زوم نقشه ام را به اجرا می رساندم.

 

فکر نمی کردی دستگیر شوی؟

پس از اقدام سیاه، ابتدا خودم را توجیح می کردم که به کسی آسیبی نرساندم و اتفاقی نیفتاده اما وقتی به حالت عادی برمی گشتم تازه می فهمیدم چه کار غیر جبرانی انجام دادم و می دانستم که دستگیر می شوم چون به آن محل که می رفتم پلاک موتورم را برداشته بودند.

 

چرا پس از اینکه متوجه کار خودت شدی دوباره دست به اقدام شیطانی می زدی؟

برای اینکه روی کارهای سرپوش بگذارم دوباره مواد می کشیدم باز از حالت عادی خارج می شدم و دوباره به سراغ طعمه دیگری می رفتم.

 

می دانستی دستگیر شوی چه حکمی در انتظارت است؟

زمانی که مواد مصرف می کردم می گفتم که کار بدی نکردم و حکم سنگینی ندارد و اگر به سراغ زنان می رفتم حکم سنگین تری دارد اما وقتی به حال خودم باز می گشتم می فهمیدم بزرگترین جرم Crime را انجام داد و حالا که دستگیر شدم فهمیدم من به جز اینکه به بچه آسیب می رسانم به روح او که مثل خودم انسان است آسیب رساندم ، خودم نیز هدف تجاوز قرار گرفتم و شاید آن ماجراها امروز در رفتار من نقش داشته است.

 

خودت مورد تجاوز قرار گرفتی؟

بله، در دوران نوجوانی نیز 7 بار به من تجاوز شد اما من خانواده ای نداشتم که به آنها حرفی بزنم و شاید این اتفاقات به خاطر این بوده که همیشه ذهنم درگیر آن ماجراها بوده و رنجش داشتم و می خواستم انتقام بگیرم.

 

خانواده ای نداری؟

پدرم راننده خودروی سنگین بود و معمولا 6 ماه تا یکسال پدرم را نمی دیدم و مادرم در خانه مردم کارگری می کرد و برادرم نیز دنبال کار خودش بود.

 

اگر دستگیر نمی شدی به خاطر اعتیادت این تجاوزها را ادامه می دادی؟

احتمالا همین بود چون من برای سرکوب کردن و سرپوش گذاشتن روی گذشته ام و اتفاقاتی که برایم افتاده مواد مصرف می کردم که بعد از هربار مصرف به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم.

 

تصمیم نگرفتی خودت را تسلیم پلیس کنی؟

قصد داشتم پیش پلیس بروم و به گناهانی که کردم اعتراف کنم اما می ترسیدم.

 

چه حرفی برای هم سن و سالهایت داری؟

به سراغ مواد مخدر نروند چون من بواسطه این مواد کارهای کثیفی کردم و به حرفها و نصحیت های بزرگترها گوش کنند چون من گوش نکردم و زندگی ام به اینجا کشید.

 

به خانواده ها چه توصیه ای داری؟

بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه و بازگشت از مدرسه تنها نگذارند و به آنها تاکید کنند که هیچ فرد غریبه ای اعتماد و کمک نکنند.

 

بنا به این گزارش سماتک، بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران با تقاقضای انتشار بدون پوشش متهم خواست تا کسانیکه فرزندانشان در دام این جوان شیطان صفت گرفتار شده اند به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

 

منبع: رکنا

جدیدترین مطالب