طرز تهیه سالاد سینه مرغ با پنیر پارمزان

طرز تهیه سالاد سینه مرغ با پنیر پارمزان

طرز تهیه سالاد سینه مرغ با پنیر پارمزان

سالاد ها برای سلامتی بسیار مفید می باشند هر وعده غذا که می خورید لازم است که کنار غذایتان سالاد باشد سالاد به دلیل استفاده کردن از سبزیجات مفید می تواند برای اضافه وزن شما بسیار مفید باشد سبزیجات چربی سوز هستند وجود کاهو و هویچ در سالاد باعث می شود ویتامین k , A وارد بدن شود در این بخش ما برای شما یک سالاد بسیار خوشمزه و مقوی آموزش خواهیم داد در ادامه جزئیات بیشتر طرز تهیه سالاد سینه مرغ با پنیر پارمزان را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

متاسفانه تعداد سکته های مغزی و قلبی در جوان و میانسان و پیر هر لحظه در حال افزایش است. برای پیشگیری از این اتفاق، تغذیه نقش مهمی دارد. اگر سعی کنید چربی و قند را در برنامه غذایی تان به حداقل برسانید و به جای آنها از سبزیجات و کاهو استفاده کنید، قطعا به سلامتیتان خیلی کمک کرده اید.

 

مواد مورد نیاز:

سینه مرغ (مکعبی خردشده): 2 عدد
کدو: 6 عدد
جعفری (ساطوری خردشده): 4 ق س
گوجه گیلاسی: 1 پیمانه
سیر (رنده شده): 1 عدد
فلفل قرمز (ریز خردشده): 1 عدد
آب لیمو ترش: 1 عدد
پنیر پارمزان: به میزان لازم
نمک، فلفل سیاه و سفید: به میزان لازم
روغن زیتون: 3 ق س

طرز تهیه سالاد سینه مرغ با پنیر پارمزان

روش پخت:

1. کدو را پوست کنده و با استفاده از رشته کن مانند اسپاگتی رشته کنید.

 

2. 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون را درون تابه بزرگی ریخته و روی حرارت متوسط بگذارید تا گرم شود. سپس کدو را درون آن حدود 3 دقیقه تفت دهید تا کمی رنگ آن تغییر کرده و نرم گردد؛ ولی له نشود. بعد از روی حرارت برداشته و روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافه آن خارج شود.

 

3. داخل تابه دیگری 1قاشق سوپخوری روغن زیتون گرم کرده، سپس سینه مرغ را داخل آن ریخته و حدود 10 دقیقه تفت دهید تا همه قسمت های آن طلایی رنگ شده و کاملا بپزد. بعد کدو را به آن افزوده، هم زده و از روی حرارت بردارید.

 

4. گوجه گیلاسی و جعفری را به مواد افزوده و تا زمانی که گوجه گیلاسی نرم و آب آن تبخیر شود، تفت دهید. سسپس از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید.

 

5. داخل کاسه کوچکی آب لیموترش، بقیه روغن زیتون، سیر، نمک و فلفل را ریخته و خوب مخلوط کنید.

 

6. سالاد را داخل ظرف ریخته و سس آماده شده را روی آن بریزید. بعد پنیر پارمزان و فلفل قرمز را روی آن ریخته و سرو کنید.

 

منبع:  bartarinha.ir

جدیدترین مطالب