بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

هدیه روز ولنتاین برای آقایان و مردان علاوه بر داشتن قیمت مناسب، بهتر است جذاب بوده و حالت سورپرایز داشته باشد. اگر این سوال در ذهن شماست که (کادو ولنتاین برای مردان چی بخریم) در این نوشتار از سایت سماتک بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان را به شما خانم های محترم معرفی می کنیم. با سماتک همراه باشید.

 

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان

روز ولنتاین امسال نزدیک است و بسیاری از دختران و برخی از خانم ها نمی دانند که هدیه مناسب ولنتاین برای آقایان چه چیزهایی است. اگر شما هم برای خرید هدیه روز عشق با چالش رو به رو هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ایده های خرید کادوی ولنتاین برای مردان برایتان بیان شود. لازم نیست هدیه ای که انتخاب می کنید قیمت زیادی داشته باشد و یا خیلی بزرگ و لاکچری باشد. شما می توانید با صرف کمترین هزینه، مناسب ترین هدایا را برای همسر و عشق زندگی تان تهیه کنید.

 

جاکلیدی دوقلوی قلبی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

جاکلیدی دوقلوی قلبی یکی از هدیه های خاص در روز ولنتاین برای همسرتان است. نصف این قلب را به همسرتان بدهید و نیمه دیگرش را پیش خود نگهدارید تا با هر بار دیدن عشق خود را بیاد آورید. بهتر است از این جاکلیدی برای درب ورودی منزل استفاده کنید تا نشان دهید که همیشه در ذهن و قلب یکدیگر جای دارید. باید توجه داشته باشید جاکلیدی بصورت مستقل یک هدیه محسوب نمیشه ولی در کنار هدایای دیگه گزینه خوبی هست و جز کادو هایی هست که همیشه همراه مخاطب خاص شما خواهد بود .

 

شام دونفره عاشقانه

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

هر مردی عاشق آن است که همسرش اختصاصا برای او غذا بپزد. با تهیه غذایی خوشمزه روز او را بسازید. مطمئن باشید همسرتان قدر اینهمه زحمت را خواهد دانست!

 

یک ماساژ آرامبخش

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

اگر بودجه کافی برای خرید هدیه ندارید نگران نباشید، هنوز می توانید هدیه ای بدون هزینه به همسرتان دهید که عاشقش شود! پاها و یا کمر او را ماساژ هدیه دهید. برای تاثیر بیشتر، از روغن های خوشبوی مخصوص ماساژ استفاده کنید. بیشتر از روزهای دیگر به همسرتان توجه کنید و به او این حس را دهید که منحصربفرد است.

 

پک اصلاح صورت و نظافت بدن

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

خرید یک پک نظافت بدن و اصلاح صورت یکی از بهترین شیوه ها برای آن است که به همسرتان نشان دهید به فکرش هستید. بسیاری از آقایان هر روز اصلاح میکنند و از این رو داشتن افتر شیو خوب و عالی یا روغن ها و کرم  های سازگار با پوست صورتشان می تواند هدیه بسیار مناسبی باشد. این کیت می تواند شامل لوازم مختلف بهداشتی و نظافت باشد مانند ماشین ریش تراش، اسپری و شامپو. اگر می خواهید کامل تر بنظر برسد دئودورانت، عطر، لیف، ژل حمام و روغن حمام و غیره هم به این بسته اضافه کنید. یک وسیله پر مصرف بر‌ای آقایون که مسلماً پسر ها و مرد ها از هدیه گرفتنش خوشحال میشن . فناوری‌ها و سبک‌های اصلاح صورت هر روز در حال تغییر هستند. آن‌چه امروز فناوری جدیدی تلقی می‌شود، فردا به وسیله‌ای خنده‌دار و بی‌مصرف تبدیل می‌شود. چیزی که آقایان هرگز از دست‌اش خلاصی ندارند، مسئله‌ی اصلاح صورت است. مردها همیشه از چنین هدیه‌هایی استقبال می‌کنند.

 

رفتن به سفر یک روزه

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

ترتیب دادن سفری رومانتیک برای همسرتان یکی از بهترین ایده ها برای هدیه ولنتاین است؛ رفتن به یک روستای آرام یا مکان آرام دیگری که ساعاتی شما را از هیاهو و دغدغه های روزمره دور کند. از این فرصت برای لذت بردن از اوقات خوش در کنار هم نهایت استفاده را ببرید.

 

خرید تخت نرد

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

خرید تخت نرد برای همسرتان می تواند ایده فوق العاده ای باشد و در صورتی که می دانید عشق تان طرفدار بازی های فکری است به خرید این کادو هم فکر کنید. تخت نرد یک هدیه سرگرم کننده بر‌ای آقایان است که اهل بازی در خانه هستند . همچنین می توانید پک بازی تخت نرد و شطرنج را با هم بخرید. شطرنج جزء محبوب ترین بازی های فکری جهان هست و در نتیجه پسر ها و مرد های زیادی عاشق بازی کردن با شطرنج هستند .

 

نامه عاشقانه

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

نوشتن نامه عاشقانه گزینه دیگری است که همسرتان بدون شک عاشقش می شود. گویی این روزها افراد یک تکه کاغذ دستنویس و جادوی کلمات را فراموش کرده اند. یک قلم بردارید و نامه ای عاشقانه برای شریک زندگیتان بنویسید. شک نکنید که عاشق آن خواهد شد!

 

اکسسوری دفتر کار

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

لوازمی مثل قاب عکس، کیف های چرمی اداری، جاخودکاری، ست خودنویس و خودکار و اشیائی از این قبیل می تواند انتخاب شما برای هدیه روز ولننتاین باشد. هدیه دیگری در کنار اینها می تواند در محل کار همسرتان قرار گیرد. شاید بخواهید یکی از اکسسوری هایی که به همسرتان می دهید را شخصی تر کنید. نوشتن خاطرات مشترک شما و مخاطب خاص تون در دفتری که شما به او هدیه داده اید . گرچه بیشتر دختر خانم ها به این مورد علاقه دارند ولی هستند پسر هایی که علاقه دارند به نوشتن احساسات و خاطرات خود .

 

کتاب عشق

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

یک کتابِ عشق برای ثبت شماری از دلایل که شما را عاشق همسرتان کرده، تهیه کنید. تمام این دلایل را مکتوب کنید و از آن یک کتاب عشق زیبا بسازید. می توانید آن را بصورت دستنویس و یا دیجیتالی تهیه کنید. شاید آقایون به اندازه خانم ها به کتاب بخصوص از نوع رمان علاقه ای نداشته باشند ، اما مطمئناً وقتی کتابی توی زمینه های مورد علاقشون مثل نجوم ، فلسفه ، تاریخ باشه از خوندنش لذت خواهند برد .

 

هدیه مناسب ولنتاین برای آقایان

 

شیرینی یا شکلات

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

اگر همسرتان دندان هایش سالم است، می توانید تعداد زیادی شکلات های قلبی شکل و یا شیرینی برای او تهیه کنید. این روز را در خانه در کنار هم سپری کنید و از او با شکلات و شیرینی هایی که خود تدارک دیده اید پذیرایی کنید. هدیه دادن این خوراکی خوشمزه زن و مرد نمی شناسد. اگر قرار است یک روز عشق شیرین و به یاد ماندنی با هم داشته باشید پس یک جعبه شکلات ویژه ولنتاین برای مرد محبوب تان بخرید.

 

ظرفی پر از پیام های عاشقانه

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

روی تعدادی کاغذ هم اندازه جمله های متنوع عاشقانه بنویسید. این کاغذ ها را تا بزنید و آن را در یک بطری بیاندازید و به عنوان کادوی ولنتاین به همسرتان هدیه کنید.

 

قهوه ساز

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

اگر همسر شما هم جز اون دسته از آقایونی هست که علاقه ی زیادی به خوردن قهوه داره پس هدیه دادن یه قهوه ساز میتونه بهترین گزینه باشه ، البته بهتره قبلا مطمئن بشین که خودش قبلا نگرفته باشه ! یک اسپرسو ساز دستی کوچک هدیه ای مناسب برای پسرهای جوانی است که علاقه ی خاصی به نوشیدن قهوه دارند و در عین حال تنبل هستند.

 

کوله پشتی پیاده روی و کوهنوردی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

آیا عشق شما اهل سفر و مسافرت یا کوهنوردی است؟ اگر جواب بله هست کوله پشتی یکی از بهترین هدیه هایی هست که میتونین بهش تقدیم کنین تا در هر مکانی که میرود یادی از شما در کنارش باشد . کلا مردها دو دسته هستند! یا آنهایی که ورزشکارند یا آنهایی که ورزشکارها را دوست دارند! پس آقایی که قرار است این هدیه را از شما بگیرد اگر اهل ورزش و کوهنوردی و پیاده روی باشد که خیلی خوشحال می شود و از این هدیه حسابی استفاده میکند. اگر هم نباشد که همین هدیه برایش یک ژست ورزشکاری به همراه می آورد و احتمالا ۵ شنبه یا جمعه آینده اولین برنامه کوهنوردی در توچال را برنامه ریزی می‌کند!

 

کفش ورزشی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

کفش های ورزشی مناسب برای پیاده روی و ورزش های باشگاهی هم از هدایای مناسب روز ولنتاین برای پسرهای جوان محسوب می شوند. این مورد خیلی پیشنهاد نمیشه ولی ممکن هست هدیه گرفتنش بر‌ای بعضی آقایون جالب و جذاب باشه .

 

ماگ

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

معمولا آقایان از نوشیدن چای و قهوه در لیوان های بزرگ و جادار لذت می برند و همین باعث می شود که خرید یک لیوان ماگ خوش رنگ و لعاب بهترین کادو ولنتاین مردانه باشد. اینکه شما و عشق تون هردو از ماگ های مشابه استفاده کنین میتونه به حس نوشیدن تون اضافه کنه ! پس میتونین به عنوان یه هدیه سورپرایز ولنتاین بهش نگاه کنین .

 

اسپیکر بلوتوثی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

در زمانی زندگی میکنیم گوش دادن به موسیقی و نوآ جز برنامه روزانه غالب مردم شده ، یکی از بهترین راه ها بر‌ای گوش دادن به موسیقی استفاده از اسپیکر های بلوتوثی همراه هست ، که در هر مکانی لذتگوش دادن موسیقی رو به شما و همراهانتون هدیه میکند .

 

هدیه روز ولنتاین برای آقایان

 

ساعت مچی با بند چرمی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

یک ساعت مچی با بند چرمی، با طراحی کاملا جسورانه و مردانه که چنان حسی از اعتماد به نفس و آرامش به مرد مورد علاقه‌تان عطا کند که فقط بخواهد به زیبایی آن بنگرد، نه میزان زمان سپری شده با شما.

 

جای کارت چرمی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

همه آقایان گنجینه بزرگی از انواع و اقسام کارتهای اعتباری و کارت ویزیت و … هستند بنابراین هدیه دادن یکی از این جاکارتی های شیک چرمی انتخاب مناسبی به عنوان کادو ولنتاین مردانه است.

 

عینک آفتابی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

جز هدیه های پیشنهاد بر‌ای آقایون هست که با کمی سلیقه و دانستن سلیقه مخاطب تون میتونه یه هدیه مناسب و جذاب باشه . خب تا چشم به هم بزنیم روزهای گرم و آفتابی سال از راه میرسند و عشق شما به یک عینک آفتابی شیک با یو وی مناسب نیاز دارد پس این ایده کادو ولنتاین مردانه می تواند واقعا کاربردی باشد.

 

سیستم صوتی ساندبار

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

دوست ، نامزد یا همسرتان عاشق دیدن فیلم هست؟ پس یک سیستم صوتی ساندبار به او هدیه کنید تا لذت دیدن فیلم برایش چند برابر شود.

 

کیف پول

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

معمولا آقایان بدشان نمی‌آید کیف پول‌شان را هر از چند گاهی عوض کنند، به خصوص این‌که،‌ هدیه‌ای از طرف زن مورد علاقه‌شان باشد. لازم به گفتن نیست که در جیب شلوار هر مرد یا پسر وجود کیف پول از هرچیزی واجب تر هست و چه زیبا که اون کیف هدیه ای از طرف شما بوده باشه! ضمناً کیف پول جز معدود هدیه هایی هست که همیشه همراه خواهد بود و فوق العاده پر استفاده است .

 

ست کیف و کمربند و جاسوئیچی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

کمربند یکی از پر استفاده ترین اکسسوری های مرد ها هست که تنوع بسیار بالایی هم داره ، پس میتونین از سلیقه خودتون استفاده کنید تا یه هدیه زیبا بر‌ای پسر ها تهیه کنید . این روزها پکیج های واقعا جذابی از ست کیف و کمربند و جاسوئیچی در بازار است که بسیاری از نیاز مردان عاشق را در یک جعبه پاسخ می‌دهد.

 

ادکلن مردانه

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

بدون شک تمام خانم‌ها دوست دارند مرد مورد علاقه‌شان خوشبو باشد، ولی نه آن‌قدر که حس بویایی رقبا را بیش از حد برانگیزد! عطر جز پیشنهادات ویژه حساب میشه! از قدرت بو و عطر ها که حس عاشقانه را تحریک میکند به هیچ وجه غافل نشوید! البته این نکته را در نظر بگیرید که معمولا بهتر است عطر و ادکلن را به تنهایی هدیه ندهید و در کنارش از کادو های دیگر هم استفاده کنید . مطمئن باشید، با خرید یک ادکلن ارزشمند می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را بیش از پیش مال خود کنید.

 

هندزفری بلوتوثی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

عشق شما موظف است که در همه وضعیتی به تلفن های شما جواب دهد پس داشتن یک هندزفری بلوتوثی برای صحبت کردن با تلفن هنگام رانندگی می‌تواند به او کمک کند که راحت و بدون دردسر در هر زمانی با تلفن صحبت کنند یا هنگام پیاده روی موسیقی مورد علاقه اش را گوش کند.

 

کادو ولنتاین برای آقایان

 

کراوات قرمز

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

کراوات قرمز ایده‌ی خوبی به عنوان هدیه روز ولنتاین برای مرد مورد علاقه‌تان به حساب می‌آید؛ مگر این‌که مرد مورد علاقه‌تان یا از کراوات خوش‌اش نیاید، یا از رنگ قرمز.

 

دوربین عکاسی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

با این‌که این روز همه‌ی گوشی‌های همراه دارای دوربین‌های نسبتا با کیفیتی هستند، ولی قطعا به پای دوربین‌ها دیجیتال نخواهند رسید، به ویژه اگر از آن دسته دوربین‌هایی باشد که به سرعت پس از عکس گرفتن، آن را چاپ کند و بیرون بدهد.

 

فلاسک چای یا قهوه رومیزی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

داشتن یکی از این فلاسک های خوب و مقاوم که تا سه لیوان چای یا قهوه گنجایش دارند و بیش از ۷ ساعت آب را تا دمای بالای ۸۰ درجه گرم نگه می دارند هدیه بسیار خوبی به عنوان کادو ولنتاین مردانه است.

 

جعبه ابزار همه کاره

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

شاید دادن یک جعبه ابزار همه کاره به مرد مورد علاقه‌تان آن‌چنان رمانتیک و عاشقانه به نظر نرسد، ولی دست‌کم به مردتان حس اعتماد به نفس و مردانگی بیش‌تر می‌بخشد.

 

تابلو نقاشی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

یک هدیه شیک و لاکچری انتخاب یک اثر نقاشی زیبا و تقدیم آن به عشق است . ترجیحا میتونین از کپی آثار مطرح نقاشان استفاده کنین ، چون معمولا قیمت کار اورجینال بسیار بالاست .

 

هدیه ولنتاین برای آقایان

 

دمپایی مردانه طبی

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

خریدن یک جفت دمپایی طبی راحت که شکل و ظاهر شیک و خوبی هم دارد و با ارگونومی پا طراحی شده است واقعا انتخاب خوبی برای کادو ولنتاین مردانه است.

 

قلاب ماهیگیری

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

برای این‌که گاهی از ماهیگیری لذت ببرید لازم نیست حتما طرفدار سرسخت آن باشید. یک قلاب ماهیگیری ساده و ابتدایی برای تمام آقایان با هر سطح مهارت عالی است.

 

دسته کنسول بازی های کامپیوتری

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

خب شاید این هدیه اول شما را عصبانی کند اما باید بدانید که بازی های کامپیوتری بخش جدایی ناپذیر وجود مردان در دنیای امروزی هستند حتی اگر ۵۰ سالشان باشد! پس به یکی از این دسته بازی ها فکر کنید

 

گوگل هوم

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

یک دستیار صوتی همه کاره ، که کارهای خیلی زیادی میتونه انجام بده از پخش موسیقی تا پاسخ به سوالات شما! البته در حال حاضر زبان پارسی را پشتیبانی نمیکند ولی بهرحال جز وسایل جذاب بر‌ای پسر های اهل تکنولوژی محسوب میشود .

 

انگشتر مردانه

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

شما می توانید یک انگشتر ساده را انتخاب کنید و درون آن حروف اول اسم خودتان، تاریخ آشنایی تان و یا حتی حروف اول اسم نامزدتان را حک کنید.

 

منتخبی از بهترین هدیه های مناسب روز ولنتاین برای آقایان را در این بخش مشاهده کردید. اگر می خواهید امسال روز ولنتاین متفاوت برای شوهر مورد علاقه تان بسازید آن را به یک روز فراموش نشدنی تبدیل کنید به شما پیشنهاد می کنیم بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان را از بالا انتخاب کرده و به او کادو دهید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب